XXL Nutrition

Suwardi's test-e + methyltren kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
update

druk met tentamens, morgen de laatste (om 7 uur s'avonds...)

volgens mij niet/ nauwelijks massa verloren en wat droger geworden door al die cafeine. Morgen ga ik ff trainen en wegen. vandaag weer injectie test-e erin. (5de injectie)

bxu6a.jpg

ff snel rug pic gemaakten via school geupload, computerbeeldscherm is kaduuk. Gewoon relaxed back foto. Zal binnenkort betere foto plaatsten , heb helaas pech met brede heupen (botten) waardoor de V-vorm dramatisch word verminderd helaas

Mirrorception.

Brede rug, achterkant schouders missen wat, op deze foto afgaand.

Ik zie hoofdletter V.

Weet niet wat je aan je schouder hebt gehad, maar pas op dat je ze door ze twee keer per week te trainen niet weer opfockt bro.

Ziet er netjes uit bro.

Ben je blank? :(

Weet niet wat je aan je schouder hebt gehad, maar pas op dat je ze door ze twee keer per week te trainen niet weer opfockt bro.
ik train niet meer tot failure en redelijk licht. Hierdoor kreeg ik geen last meer van me schouder en als 2x per week te zwaar word/is zal ik dat wel gaan merken.

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jun 2012 om 16:46 ----------

nee man ik had net muur geverfd was allemaal verf over me heen gekomen waardoor ik beetje bleekscheet lijk op de foto.

Chest wat massa te kort :p Die pic die je hier dumpte overlaatst dumpte was je chest mirrin..

Vorig account was ceetn

Chest wat massa te kort :p Die pic die je hier dumpte overlaatst dumpte was je chest mirrin..

Vorig account was ceetn
Thanks man,welkom btw matti
Moet je nog speciaal voor strijken als je over tegels heen verft? En vochtbesteding ???

OT: nette rug!

Uhm....:p moet zonnebankje pakken haha..

ot: vandaag ff gewogen en schouders getraint..
ben ong 2-3kg afgevallen maar dit zal voor een groot deel vocht zijn en wat vet aangezien ik afgelopen dagen op zon 600mg cafeine per dag heb rondgelopen + sta stuk harder en meer aders op onderarm en binnenkant bicrps zitten er in plaats van sporadisch nu ongeveer 24/7. Morgen laatst tentamen daarn ga ik nog 1-2 weekjes op MT en bulk en zie ik wat ik nog kan gainen.

Ik heb een beetje een gut nu

uploadfromtaptalk1340229398659.jpg

dan is t goed :D

ektuh manne hebbuh een gut

Terug
Naar boven