Fitness Seller

Suwardi's test-e + methyltren kuurlog

suwardi heeft indo genen, zijn sowieso allemaal droog die gasten.
heb nooit een dikke indo gezien, behalve in de hood (daar is iedereen dik, jwz)

Ik word zo ziek van dat genen verhaal... waarom hebben sommige dat geluk en ik niet :(..
heb wel eens het gevoel dat ik 3x zo hard moet trainen/eten als andere jongens (van die halve n*gers)

Ik word zo ziek van dat genen verhaal... waarom hebben sommige dat geluk en ik niet :(..
heb wel eens het gevoel dat ik 3x zo hard moet trainen/eten als andere jongens (van die halve n*gers)

heheh :) tja je moet niet alles gooien op genen, maar het bepaald wel t een en ander natuurlijk. hard werk zal sowieso belonen, ookal duurt t wat langer

heb je tot nu toe wel strict alles bijgehouden en hard getraint? niet gelijk zeggen dat je slechte genen hebt

Iedereen kan buff worden, alleen iedereen heeft weer andere beperkingen.

Er bij zitten kniezen dat je iets niet kan wat een ander wel kan gaat niet helpen...

Suruwardoe heeft ook k*t gene, het is alleen maar de test :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Lol met mijn lengte wil ik er ong zo uit gaan zien.. srs.. Veel droger dan dit hoeft van mij niet eens.

Mirrin
thanks. hard eten en beetje trainen en volhouden ;)

haha lekkere bulk voer bro, ziet er goed uit
Thx maat
Houd je nou je derde been vast?
Sexy
speciaal voor jou mackje,speciaal voor jou

jij bent echt dom, suwardi spant helemaal niks aan op die foto, alles is ontspannen en het ziet er al buff uit, laat staan wanneer hij een aangespannen foto post. op ontspannen fotos zie je er altijd veel minder buf uit. netjes suwardi
Foto is ind gewoon relaxed pose.
Front is goed, maar post nog eens een goede back pic!
Soon,volgende week ofzo
Excuses, had hier overheen gekeken. Succes :).
No problemo,sorry voor de felle reactie
word het een beetje zat dat je telkens aangeeft wat voor junk je allemaal opgeschranst hebt met dat bf% :D ;)
U jelly i bulk?
Ook streef voor mij om zo buff te lijken, weet allien niet of dat wel natty lukt.
Is natty haalbaar alleen waarschijnlijk niet met dezelfde hardheid imo.
suwardi heeft indo genen, zijn sowieso allemaal droog die gasten.
heb nooit een dikke indo gezien, behalve in de hood (daar is iedereen dik, jwz)
Ooit wel eens een buffe indo gezien? ik nog nooit haha. helaas ook de brede heupen van een indo.

---------- Post toegevoegd Sat 23 Jun 2012 om 16:41 ----------

Hard work pays off, ongeacht of je k*tgenen hebt.
Een degelijk fysiek is haalbaar voor iedereen lleen sommigen moet er harder
voor werken. als je die discipline kan opbrengen kan je dat ook toepassen in het dagelijks leven

ontopic: ik was toch donderdag iets van 2-3kg afgevallen?

ben nu 4,5kg zwaarder dan donderdag maar zal ook grotendeels vocht zijn denk ik.

Laatst bewerkt:
Wat weeg je nu dan?

Nice, zal test wel zijn, lekker over die 100 heen knallen kerel ;)

hoe gaat ie hier dan

Foto ziet er goed uit man ;) !!

Nice, zal test wel zijn, lekker over die 100 heen knallen kerel ;)
Ja hopelijk wel :) vandaag weer wegen.

Gaat wel goed,zit nog aan de MT en sta nog steeds hard. op mijn kuiten loopt een klein netwerkje van aders wel mooi om te zien :D wel speelt mijn schouder weer eetje op

Foto ziet er goed uit man ;) !!
thanks man! complimentje is altijd leuk van mede bb-er

Ik ga deze shit even volgen :)

nog milfs gevangen??:D

huh sinds wnr mag je niet met een hemd trainen dan? hier zag ik iemand met een gold gym singlet xxl ofzo

i lift things up and throw them around :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 22:18 ----------

srs, wat is dat voor alarm+bord

hoi

weegschaal zegt + 8.5 kg sinds start van kuur. Sta nog steeds lekker hard en heb idee dat er nog meer inzit dus flink dooreten nog. Zo ff injectie zetten..

deze foto is niet om te laten hoe groot (op deze foto lijkt ie zelfs klein....:rolleyes: ) mijn arm is maar vooral vasculariteit. Voor ik kuur begon had ik nog niet die aders over me biceps zo duidelijk en constant lopen.

qo7r7a.jpg

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jul 2012 om 22:38 ----------

wtf hoe resize je die shit :roflol:

Terug
Naar boven