XXL Nutrition

Suwardi's test-e + methyltren kuurlog

• Topic Starter Topic Starter
vandaag ff benen gedaan

Squat onder paralel -small stance, nog iets minder wijd dan schouderbreedte (hierdoor pak je beter bovenbenen) voeten iets naar buiten
10x80
10x110
8x130
6x110

Leg extensions afwisselen wijd- smal
10x90
6x8-10x125

seated calve raises
4x12-15x173

lunges
4x10(per been)x35

leg curl
3x10x105

redelijke training is wel k*t dat die squat zo zwaar is maar ik voel em stuk beter in me bovenbenen terwijl ik em eerst ook altijd in me reet voelde.

had me benen ook geschoren (no homo) dus kon mooi de adertjes zien lopen op me bovenbenen en kuiten. (onder)armen zijn echt lekker hard/vasculair

Damn gast wtf zieke leg extension/leg curls. Wat voor apparaten heb je daarvoor, bij ons gaat (standing)leg curl maar tot 50 kg en leg extension tot 100 ofzo.

Ik zie het wel eens vaker staan in logs, maar wat is nou het verschill tussen "smal"en "wijd" bij de leg extensions? Waar leg je de accenten als je het zo doet?

Nice dat je kan blijven staan met zo'n smalle squat stance, ik fl**ker meteen om :o

Edit: Rusty die kop op die foto :roflol: nice 1

Damn gast wtf zieke leg extension/leg curls. Wat voor apparaten heb je daarvoor, bij ons gaat (standing)leg curl maar tot 50 kg en leg extension tot 100 ofzo.
allemaal seated aparaten geen idee van welk merk ofzo

---------- Post toegevoegd Thu 21 Jun 2012 om 14:52 ----------

Ik zie het wel eens vaker staan in logs, maar wat is nou het verschill tussen "smal"en "wijd" bij de leg extensions? Waar leg je de accenten als je het zo doet?

Nice dat je kan blijven staan met zo'n smalle squat stance, ik fl**ker meteen om :o

buitenkant/sweep van quad o.a.

Small was wat meer outsweep en breed meer de druppel aan de binnenkant (althans dat voel ik tijdens de oefening als ik ze smal en breed pak)

wrc2ag.jpg

Sorry voor gedraaide plaatje maar heb geen computer om te uploaden. Het lijkt me wel duidelijk dat ik een stuk harder sta sinds de vorige foto. Gister dikke carbload met 1kg patat

haha lekkere bulk voer bro, ziet er goed uit

Laatst bewerkt:
No offence maar had je groter verwacht na al die kuurtjes.

eey suwardi broeder laat een van je bitches een foto nemen man hier komen we nergens mee :p

No offence maar ik had niet om je inhoudloze reactie gevraagd. al die kuurtjes valt wel mee en ik heb al eerder verklaart dat mijn eerste kuur cutkuurtje was,mijn tweede bijna alle gains weer ben verloren oor persoonlijke omstandigheden en nu mijn derde. deze foto is vooral om te laten zien dat ik sinds de laatste foto harder/droger sta.

Lol met mijn lengte wil ik er ong zo uit gaan zien.. srs.. Veel droger dan dit hoeft van mij niet eens.

Mirrin

Houd je nou je derde been vast?
Sexy

jij bent echt dom, suwardi spant helemaal niks aan op die foto, alles is ontspannen en het ziet er al buff uit, laat staan wanneer hij een aangespannen foto post. op ontspannen fotos zie je er altijd veel minder buf uit. netjes suwardi

Front is goed, maar post nog eens een goede back pic!

No offence maar ik had niet om je inhoudloze reactie gevraagd. al die kuurtjes valt wel mee en ik heb al eerder verklaart dat mijn eerste kuur cutkuurtje was,mijn tweede bijna alle gains weer ben verloren oor persoonlijke omstandigheden en nu mijn derde. deze foto is vooral om te laten zien dat ik sinds de laatste foto harder/droger sta.

Excuses, had hier overheen gekeken. Succes :).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Sorry voor gedraaide plaatje maar heb geen computer om te uploaden. Het lijkt me wel duidelijk dat ik een stuk harder sta sinds de vorige foto. Gister dikke carbload met 1kg patat

word het een beetje zat dat je telkens aangeeft wat voor junk je allemaal opgeschranst hebt met dat bf% :D ;)

Ook streef voor mij om zo buff te lijken, weet allien niet of dat wel natty lukt.

suwardi heeft indo genen, zijn sowieso allemaal droog die gasten.
heb nooit een dikke indo gezien, behalve in de hood (daar is iedereen dik, jwz)

Terug
Naar boven