GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dit
ziek warm man pf 
dumbbells gaan maar tot 32 kg en ik heb een tijdje last van een zeurende linkerschouder bij wat zware gewichten. Concentreer me meer op uitvoering dus zo speciaal zijn mijn gewichten sowieso niet echt.DB extensions met 32 kg. en CGBP maar 80?
Anyway lekkere training.
Zag er lekkere training uit, lightweight op herhaling is wel fijn voor die echte branding in je spieren en die monsterpomp.Ja Db press gaat em niet worden dus word voornamelijk met kabels en barbells werken. Ik maak de anavar gewoon lekker op nu wat aan het eind zal inderdaad niet veel uithalen. verwacht ook wel over een uurtje op de wc te zitten haha.Dumbbells tot 32 :s ook wel k*t voor dumbbell press borst etc te doen.
Hoe ga je het nu doen met de anavar ? Ik vrees op het einde dat het niet meer veel gaat doen na de tren, anavar is echt zwak.
Heb vandaag ook nog mc gedaan, ben ecto gaat rechtstreeks naar mijn spieren en dan naar de potZag er lekkere training uit, lightweight op herhaling is wel fijn voor die echte branding in je spieren en die monsterpomp.
dumbbells gaan maar tot 32 kg en ik heb een tijdje last van een zeurende linkerschouder bij wat zware gewichten. Concentreer me meer op uitvoering dus zo speciaal zijn mijn gewichten sowieso niet echt.

Jup, maar volgende keer pak ik em wel gewoon met cable dan kan ik em wel zwaar pakken.