AndroidHealthClinic

Suwardi's test-e + methyltren kuurlog

wel beetje je best doen he ecto?:P

Mac?? :mad:

Ik ga ook kuren, gewoon buff worden en mcdonalds vreten hele dag :trollface:

Niks mis met mc op de zouten na... vaak zat een doos mcnuggets tussen de middag mee gepikt! Volg deze mee, ben benieuwd wat de mt doet op het einde.

ja pics please

• Topic Starter Topic Starter
wel beetje je best doen he ecto?:P
:roflol: ziek warm man pf

max 1 minuut rust tussen setjes.

cable curl superset pushdown
15x50 ss 15x60
10x75 ss 10x80
10x85 ss 10x85 (ja ging niet zwaarder).

Db curl ss dumbbell tricep extension
10x16 ss 10x32
9x20 ss 10x32
10x19 ss 20x25

Tricep pushdown maar dan met reverse grip geen idee hoe dat heet
2x8-12 x 70

Hammer curls
2x10x18

db skullcrusher supetset closegrip BP
3x10x 16 ss 3x8-10 x 80

nu ff fappen dan door naar de mac.
heb nog shitty pic gemaakt miss dat ik die er vanavond dan opzet.

gewicht op vrijwel nuchtere maag = 92 kg

---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 17:35 ----------

50% korting als je daar werkt, zou het bijna doen maar is de vernedering niet waard :p

DB extensions met 32 kg. en CGBP maar 80?:scratch:
Anyway lekkere training.

DB extensions met 32 kg. en CGBP maar 80?:scratch:
Anyway lekkere training.
dumbbells gaan maar tot 32 kg en ik heb een tijdje last van een zeurende linkerschouder bij wat zware gewichten. Concentreer me meer op uitvoering dus zo speciaal zijn mijn gewichten sowieso niet echt.

klopt, lightweight :D

Dumbbells tot 32 :s ook wel k*t voor dumbbell press borst etc te doen.
Hoe ga je het nu doen met de anavar ? Ik vrees op het einde dat het niet meer veel gaat doen na de tren, anavar is echt zwak.

Heb vandaag ook nog mc gedaan, ben ecto gaat rechtstreeks naar mijn spieren en dan naar de pot :p Zag er lekkere training uit, lightweight op herhaling is wel fijn voor die echte branding in je spieren en die monsterpomp.

Dumbbells tot 32 :s ook wel k*t voor dumbbell press borst etc te doen.
Hoe ga je het nu doen met de anavar ? Ik vrees op het einde dat het niet meer veel gaat doen na de tren, anavar is echt zwak.

Heb vandaag ook nog mc gedaan, ben ecto gaat rechtstreeks naar mijn spieren en dan naar de pot :p Zag er lekkere training uit, lightweight op herhaling is wel fijn voor die echte branding in je spieren en die monsterpomp.
Ja Db press gaat em niet worden dus word voornamelijk met kabels en barbells werken. Ik maak de anavar gewoon lekker op nu wat aan het eind zal inderdaad niet veel uithalen. verwacht ook wel over een uurtje op de wc te zitten haha.

Heb net gegeten:
grote bigtasty menu
mckroket
6 kipnuggets
mcchicken

dumbbells gaan maar tot 32 kg en ik heb een tijdje last van een zeurende linkerschouder bij wat zware gewichten. Concentreer me meer op uitvoering dus zo speciaal zijn mijn gewichten sowieso niet echt.

Wacht wacht, je pakt de dumbbell met beide handen?

Ben echt benieuwd. Weet geen reet af van juice etc dus de helft van wat ik hier lees is abracadrabro maar vind het wel interessant. Had je niet dat je na Maccie na een uur weer vet honger had?

Terug
Naar boven