Panzer VIII
Huge Freak
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Gidverdomme k*nker schouder jongen. Kan hrlemaal geeen borst trinen hierdoor. potverdomme.
En dan die sig eronder

Wel klote man

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gidverdomme k*nker schouder jongen. Kan hrlemaal geeen borst trinen hierdoor. potverdomme.

ja word waarschijnlijk een weekje alleen squatten en miss wat rug/armen erbij.
Zoek even naar revalidatieoefeningen, zijn er zat te vinden via zoekmachines of youtube.
Even niet zwaar meer trainen en laat het herstellen, even wat oefeningen voor je benen doen, buikspieren, cardio etc.
Squatten gaat waarschijnlijk ook lastig als je last hebt van je schouder.

Haha know the feelingfack it ik zit al aan de methyltren. ik ga nu 4 weekjes doen en daarna op het eind 1-2 weekjes om hard eruit te komen, anavar ben ik mee gestopt.
zit nog te twijfelen om de test op 375 EW te zetten aangezien ik op die dose + MT prima zal gainen + hardere look. + ik houd een vial over ofzo voor later nog een keer een cut kuurtje ofzo
morgen ff benen trainen dan maar.
. Hoe zit het met je schouder?Haha know the feeling. Hoe zit het met je schouder?
Wat ik heb gedaan en heeft geholpen visolie verhoogd naar 10 gram (10 caps). en glucosamine (dit neem ik standaard al 2jaar ofzo).
Ik zit nu ook op laag test en hoger tren. Bevalt me erg goed libido is 250% dus dat zit goed. Je gaat een veel hardere look krijgen inderdaad. Ik ging normaal ook 750 test ben blij dat ik test veel lager heb gedaan. Zit nu op 375. Die hardheid komt er al helemaal door.
welkom
ja net iets of gewoon par.
Ik wilde net dat artikel van tnation naar je sturen haha.
Wel brute squat hoor, damn, 10x170!!
ja heb flink staan zweten en nog ff mattis geworden met een marokkaan. ja heb flink staan zweten en nog ff mattis geworden met een marokkaan.
zo denk ff beetje ab-wheelen.
heb je beetje genoten van het mooie weer? heineken enzo