MuscleMeat

Suwardi's test-e + methyltren kuurlog

Sterkte ermee man. Mooie k*tzooi.

Zoek even naar revalidatieoefeningen, zijn er zat te vinden via zoekmachines of youtube.
Even niet zwaar meer trainen en laat het herstellen, even wat oefeningen voor je benen doen, buikspieren, cardio etc.

Squatten gaat waarschijnlijk ook lastig als je last hebt van je schouder.

anavar toch goed tegen blessures?

Zoek even naar revalidatieoefeningen, zijn er zat te vinden via zoekmachines of youtube.
Even niet zwaar meer trainen en laat het herstellen, even wat oefeningen voor je benen doen, buikspieren, cardio etc.

Squatten gaat waarschijnlijk ook lastig als je last hebt van je schouder.

Leg Press kan eventueel uitkomst bieden. Ik squat ook niet ivm mijn schouder, heb daarintegen veel plezier op de Leg Press :)

• Topic Starter Topic Starter
fack it ik zit al aan de methyltren. ik ga nu 4 weekjes doen en daarna op het eind 1-2 weekjes om hard eruit te komen, anavar ben ik mee gestopt.

zit nog te twijfelen om de test op 375 EW te zetten aangezien ik op die dose + MT prima zal gainen + hardere look. + ik houd een vial over ofzo voor later nog een keer een cut kuurtje ofzo :D

morgen ff benen trainen dan maar.

fack it ik zit al aan de methyltren. ik ga nu 4 weekjes doen en daarna op het eind 1-2 weekjes om hard eruit te komen, anavar ben ik mee gestopt.

zit nog te twijfelen om de test op 375 EW te zetten aangezien ik op die dose + MT prima zal gainen + hardere look. + ik houd een vial over ofzo voor later nog een keer een cut kuurtje ofzo :D

morgen ff benen trainen dan maar.
Haha know the feeling :o. Hoe zit het met je schouder?
Wat ik heb gedaan en heeft geholpen visolie verhoogd naar 10 gram (10 caps). en glucosamine (dit neem ik standaard al 2jaar ofzo).

Ik zit nu ook op laag test en hoger tren. Bevalt me erg goed libido is 250% dus dat zit goed. Je gaat een veel hardere look krijgen inderdaad. Ik ging normaal ook 750 test ben blij dat ik test veel lager heb gedaan. Zit nu op 375. Die hardheid komt er al helemaal door.

Haha know the feeling :o. Hoe zit het met je schouder?
Wat ik heb gedaan en heeft geholpen visolie verhoogd naar 10 gram (10 caps). en glucosamine (dit neem ik standaard al 2jaar ofzo).

Ik zit nu ook op laag test en hoger tren. Bevalt me erg goed libido is 250% dus dat zit goed. Je gaat een veel hardere look krijgen inderdaad. Ik ging normaal ook 750 test ben blij dat ik test veel lager heb gedaan. Zit nu op 375. Die hardheid komt er al helemaal door.

haha ik kon het niet laten om het ff te proeven ..
schouder heb ik verder totaal geen last van alleen als ik zwaar train. Thanks voor de tip van visolie, zal deze wel verhogen. Misschien komt het door de anavar ofzo dat gewricht extra word uitgedroogd? ik zette em op 80-100 mg....

375 test-e it is! Thanks man.

Seatbelt fastened, in for the ride!

vandaag benen getraint, voelde me linkerschouder wel een beetje.

sq
10x70
10x120
8x160
2x10x170

leg extensions
10x100
10x135
2x10x155

wat kuiten

toen maar mee opgehouden want was warm.

methyltren begint al te werken, ietsjes meer aders op onderarmen + loopt een grote ader over me linkerbeen. Squat leek ook wel wat makkelijker dan normaal te gaan.

ben vergeten te wegen.

die SQ's zijn die onder par?

al shoulder dislocates geprobeert? Kan ook last van je schouder oplossen!

Ik wilde net dat artikel van tnation naar je sturen haha.
Wel brute squat hoor, damn, 10x170!!

Ik wilde net dat artikel van tnation naar je sturen haha.
Wel brute squat hoor, damn, 10x170!!
;) ja heb flink staan zweten en nog ff mattis geworden met een marokkaan.

zo denk ff beetje ab-wheelen.
heb je beetje genoten van het mooie weer? heineken enzo

;) ja heb flink staan zweten en nog ff mattis geworden met een marokkaan.

zo denk ff beetje ab-wheelen.
heb je beetje genoten van het mooie weer? heineken enzo

Ah relaxed, maatjes in de gym zijn altijd fijn man.
Ja echt wel, zeker genoten! Voel me nu wel behoorlijk brak.. Jij nog wat moois gedaan?

Terug
Naar boven