AndroidHealthClinic

Suwardi's test-e + methyltren kuurlog

ja klopt ben nu powerlifter :trollface:

DL
10x80
10x140
8x160
2x180 :(

pulldown met hammer grip
10x90
2x10x135

seated row superset met zittende db rows en dan voorovergebogen.
3x20x40 ss 3x15x15

gewoon rustig gedaan omdat ik ook schouder voelde tijdens seated row.

Alsnog netjes getraind toch bro? Helemaal met een verragte schouder.

Heb je nog test over ik heb een beetje een test-dipje volgens mij. :o

• Topic Starter Topic Starter
Alsnog netjes getraind toch bro? Helemaal met een verragte schouder.
niet hoe ik zou willen ;)

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 22:05 ----------

Heb je nog test over ik heb een beetje een test-dipje volgens mij. :o
nog een vial :D geef em wel een keer op een DBB stapavond.

OT: op me armen staat nu aan de binnenkant op mijn biceps ook aderen, op mijn linkerbeen loopt nu een dikke grote ader af en toe en bij me heupen ook. Methyltren begint zijn werk aardig te doen en ik ga op trainingsdagen waarschijnlijk op 4 mg zitten en rustdagen 2 mg. Of is 4mg overkill?

Nice bro, hoop je echt snel eens te ontmoeten of pics te zien. M'n test is alweer fixed trouwens.
Kan je helaas niks adviseren mbt je vraag. :o

4mg, doen als je het kan verdragen :P

heb je inject?

wat voor gedachtes krijg je dan in je hoofd? wil t ook wel eens proberen by the way..

wat voor gedachtes krijg je dan in je hoofd? wil t ook wel eens proberen by the way..
over me ****buddy dat ze me played, dat ik bijna iedereen die grote mond heeft al liefst meteen op zijn mond wil slaan, meteen aan denken hoe de coïtus zou zijn als ik een knap meisje zie lopen die ik neit eens ken.

ik heb ook hond, ik keek naar me hond. Begon opeens in mezelf te denken: Kan een vrouw eigenlijk ook zwanger worden? allemaal gare shit spookt door je hoofd maar vooral dat je mensen stuk minder vertrouwd .

maar het is ook natuurlijk hoe ver je het zelf laat gaan... een persoon met een beetje sterk karakter kan het wel handelen.

:rolleyes: ****buddy = ****buddy, dan moet je niet zeuren wie ze naait imo :P

:roflol:

ik vind jou echt een baas

dankje ;) Vandaag me fat gripz binnen gekregen maar helaas heb ik ze op de training niet kunnen gebruiken. Vandaag armen getraint, had echt insane pump vooral in onderarmen:

Cable bicep curl
15x60
10x80

10x95
2x8x110 :) PR op reps

Tricep pushdown , rustig gedaan voor zekerheid met schouder. volledig geisoleerd. ss seated row met underhand grip
3x10x105 ss 3x8x125

barbell curl
10x35

incline db curl ss overhead tricep extension (rustig ivm met schouder
3x10x20 ss 3x8-11x12

nog wat triceps

decline close grip BP
18x70
12x90
2x8x110 -Pr op reps.

underhead grip pushdowns ss single arm cable hammer curl -zonder rust alles achter elkaar.
3x12x60 ss 3x8-12x30

Lekkere training, goede pomp en nagenoeg geen last van mijn schouder. Ga nu denk een dagje rust houden of miss morgen borst, maar dat zal k*t zijn ivm spierpijn in armen.

Heb je geen vast schema?

nee omdat je zei morgen miss borst of niet, en eerder zei je al twijfel tussen dit en dat :o

Damn bro jij bent echt sterk. (srs).
Pak lekker een daggie rust voor je schouder, daarna borst. En post eens wat pics, ik ben echt benieuwd bro.. Al is het maar een closeup van je armen ofzo.

Damn bro jij bent echt sterk. (srs).
Pak lekker een daggie rust voor je schouder, daarna borst. En post eens wat pics, ik ben echt benieuwd bro.. Al is het maar een closeup van je armen ofzo.
ja ik had vandaag pics gemaakt maar die had ik er weer af gegooid, van jezelf pics maken is k*t maar ik probeer morgen/overmorgen wel opnieuw

Terug
Naar boven