MuscleMeat

Suwardi's test-e + methyltren kuurlog

ja ik had vandaag pics gemaakt maar die had ik er weer af gegooid, van jezelf pics maken is k*t maar ik probeer morgen/overmorgen wel opnieuw

Ik wil ze wel maken.

uploadfromtaptalk1338402966746.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Ja is ook k*t. Kan je niet iemand anders vragen om het ff voor je te doen?
nee, ik praat tegen bijna niemand in de gym en vind de meeste mensen die er rondlopen dan ook irritant en ecto. Vaak van die stoertjes die hier in kracht gedeelte rondlopen..

sorry nitwit dat ik je moet teleurstellen.

suwardi waar kan je die fatty grippa's bestelluh dan voor een goed prijsje?

suwardi waar kan je die fatty grippa's bestelluh dan voor een goed prijsje?
kweeniet ik heb me gewoon laten oplichten via fatgripz.com

zijn wel goede kwaliteit, volgens mij gaan die fat gripz echt voor altijd mee

MT is de BOM! had wel een maand lang last van bloedneus : )

binnenkort ga ik weer aan de MT, dan op 5mg

Ja ga er tot dusver wel lekker op :)

heb jij nog oral caps nieuwe batch ofzo?

Ik had de oude batch eerst, 2mg caps, heb toen ik aan de test en mt zat 195 bench gedaan : >. nu heb ik die niet meer alleen 5mg caps

ben benieuwd hoe dat gaat werken...

Ik had de oude batch eerst, 2mg caps, heb toen ik aan de test en mt zat 195 bench gedaan : >. nu heb ik die niet meer alleen 5mg caps

ben benieuwd hoe dat gaat werken...
blijkbaar zijn die 5 mg caps underdosed en kan je aan de 10 mg, maar moet je maar kijken hoe je je voelt ;)

oke straks over uurtje borst, ben benieuwd of me schouder het trekt. mc donalds als pre-workout meal. aanradertje is trouwens de eiwitpannekoeken van bodylab, zijn erg lekker en per pannekoek 30 gr eiwit en ze bakken goed.

Over de kuur zelf: merk dat ik in me gezicht vooral best veel vocht ben gaan vasthouden net als tijdens de vorige keer..

oke straks over uurtje borst, ben benieuwd of me schouder het trekt. mc donalds als pre-workout meal. aanradertje is trouwens de eiwitpannekoeken van bodylab, zijn erg lekker en per pannekoek 30 gr eiwit en ze bakken goed.

Over de kuur zelf: merk dat ik in me gezicht vooral best veel vocht ben gaan vasthouden net als tijdens de vorige keer..

Succes met trainen bro!
En bedankt voor de tip van de pannekoeken, altijd handige tussendoor-meal.

Succes met trainen bro!
En bedankt voor de tip van de pannekoeken, altijd handige tussendoor-meal.

ja training ging op zich redelijk , schouder zeurde nog beetje dus heb de meeste oefeningen weer laag gewicht gedaan en focus op contractie. Eerste keer sinds maand of 3-4 dat ik weer wat zwaarder ging op bench...
fatgripz wel vergeten :(

decline BP
20x40
10x90
5x120
5x130
3x140 begint aardig te komen kracht.

standing cable flys
12x40
2x10x50
8x60-Pr op reps , ging best makkelijk.

incline flies
2x10x12

platte flies
2x10x12

Nice bro!! Echt wel dikke BP man. En dat met een schrale schouder is helemaal netjes bro.

Terug
Naar boven