XXL Nutrition

Suwardi's test-e + methyltren kuurlog

oke straks over uurtje borst, ben benieuwd of me schouder het trekt. mc donalds als pre-workout meal. aanradertje is trouwens de eiwitpannekoeken van bodylab, zijn erg lekker en per pannekoek 30 gr eiwit en ze bakken goed.

Over de kuur zelf: merk dat ik in me gezicht vooral best veel vocht ben gaan vasthouden net als tijdens de vorige keer..

vocht in het gezicht ,daar heb ik ook altijd fel last van . Is echt klote . Nergens anders behalve altijd in me gezicht. En buik ja ,soms ook wel.

Laatst bewerkt:
hoe gaat ie hier dan??

heb je al foto's gemaakt ja ? Ben wel benieuwd.

Volgens mij heeft nitwit een kriebel poes...

Ik denk dat Nit wel van halfbloedjes houdt;)

Ik WEET, sorry

• Topic Starter Topic Starter
vocht in het gezicht ,daar heb ik ook altijd el last van . Is echt klote . Nergens anders behalve altijd in me gezicht. En buik ja ,soms ook wel.

ja is best aardig maar mijn voeding spreekt wat dat betreft ook boekdelen. Te veel zout.

Wel oke, morgen zal ik even opnieuw wegen en mijn fatgripz uitproberen in de vorm van wat licht armwerk + benen + foto

Pijn aan zijn piemolll :D

[/COLOR]
Damn ik ben irritant vandaag..
vind dat je nog aardig volhoud met de opmerkingen die ik maak...
either way zijn pics nog niet gemaakt, had laatst gevraagd aan wat ecto buddies maar die liepen snel weg.

Volgens mij heeft nitwit een kriebel poes...
no comment

---------- Post toegevoegd Sat 2 Jun 2012 om 23:30 ----------

bahaha

Ik weet niet waar je woont maar dan moet een DBB member maar pics nemen.

Het maakt me niet uit waar hij woont... Voor een goede muscleworship sessie ben ik altijd in!

Ik neem skinnie wel mee, mag niet alleen op pad van mijn ouders.

jullie willen allemaal wel erg graag pics, ik verwijs jullie met liefde door naar het topic van bryce

Ik niet, ken al genoeg ecto mocro's JWZ Suw, JWZ

Eerlijk stiekem vinden jullie mij gewoon een idioot.

Terug
Naar boven