MuscleMeat

switchen tussen a.s

Bezoekers in dit topic

eddycaminos

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2003
Berichten
1.147
Waardering
1
ik vraag mij altijd af:

zou je tijdens je kuur na een paar weken niet beter kunnen veranderen van a.s zodat de receptoren opnieuw worden aangesproken enzo dus (probeert) meer resultaat te boeken..

dus bv:

in plaats van een 12 weken kuur met constant de zelfde a.s

6 weken bv: test met eq
en vervolgens 6 weken winny met primo?

de eerste 4 weken groei je zowiezo altijd het snels ... en zou dit dan een manier zijn om die snelle spieropbouw vast te houden?

op werkt het a van rechts.

ik zelf ben met iets soorts gelijks bezig...

ben na 8 weken dianabol en sustanon nog even 4 winny eod er achter aan het gooien.. maar zeer licht en meer met de bedoeling mij gains te stabiliseren (i.v.m met vocht en snel spierverlies van test en dianabol) en e.v.t nog iets droger te worden
 
Licht er aan wat voor spullen je gebruik.
Er zijn a.s. die pas goed beginnen te werken naar 4 tot 8 weken en als jij die er uit gaat gooien naar 4 weken is het wel een beetje zonder.
Zou jij 1 a.s. nemen met een lange ester bevoorbeeld boldone minimaal 10 weken en je doet daar andere spullen bij met korte esters dan kan je heel goed om de 4 weken overstappen op andere spullen en kan je best leuke resultaat mee halen.
 
zorg daarom dat ze mekaar een paar weken overlappen. dus dat je 2 weken lang 4 soorten as neemt in het midden van je kuur, en dan alleen verder op de 2 die er nieuw zijn bijgekomen.
Je weet nooit of het averechts werkt, alleen als je het probeerd.
 
op werkt het a van rechts.

Je bedoelt zeker of werkt het averechts? :roflol:

Ik zou de producten met korte esters vervangen om de 5-6 weken mja.
Doe ik ook behalve met Tren die loopt ietsje langer door.
 
DBC01 zei:
Je bedoelt zeker of werkt het averechts? :roflol:

Ik zou de producten met korte esters vervangen om de 5-6 weken mja.
Doe ik ook behalve met Tren die loopt ietsje langer door.

haha ik vond dat ik het zo veel mooier forumuleerde... :p

maargoed beste werkt het dus gewoon om een korte en een lange ester te pakken de lange lekker laten door lopen en dan van de korte gaan switchen...

toch alweer nut gehad om deze thread te starten alweer wat geleerd :D
 
Laatst bewerkt:
De mening van DBC01 wordt vaak niet vertegenwoordigd door anderen.
Hier dient u rekening mee te houden. :cool: :D

Toch denk ik dat je hiermee goed zit :thumbs:
 
Lange esters NIET veranderen,korte esters kunnen wel verandert worden.
Opmerking:Test kan wel verandert worden,bijv.sustanon door enanthaat of cypionaat.
 
Ik verander na 4 weken Test Enanthate voor Prop, simpelweg omdat de enanthate teveel waterrententie veroorzaakt en erg op je systeem drukt.
 
DBC01 zei:
Ik verander na 4 weken Test Enanthate voor Prop, simpelweg omdat de enanthate teveel waterrententie veroorzaakt en erg op je systeem drukt.

Leuk id btw....kun je ook sneller met nakuren beginnen.
 
Back
Naar boven