XXL Nutrition

Symptomen Lever/Nier falen

normaalgezien was er bij mij geen leverschade. ik heb enkel een lichte vervetting van de lever, maar dat heeft niets met de hepatitis te maken. ik heb maar 4 kleine kuurtjes gedaan op 9 jaar tijd en buiten 6 weken winstrol wat ik is gedaan heb, gebruik ik dan vooral één van de test varianten. ik heb wel is ongeveer 10 maanden een hormoon replacement therapie gedaan om te zien wat het gaf. in die therapie kreeg ik ook 250mg test om de twee weken en dat was volgens de endocrinoloog helemaal geen probleem voor de lever. da's misschien iets dat ik terug doe binnen 10 jaar. is nog te vroeg. ik drink bijna nooit alcohol. drank en drugs dat was 20 jaar geleden. toen is het wel effen anders geweest.

Hallo ik ben hendrik,en ik ben met een kuur bezig,750mg test 750mgbolt

Ik maak me zorgen over me lever,ik ben nu in mijn 5de week,en heb 2 dagen achterelkaar 20 biertjes per dag gehad,terwijl ik nooit drink,het is nu 2 dagen geleden,en ik voel rechts onder een wat aparte druk,soms lijkt het net een aanval,zonderpijn ,meer een angstgevoel geeft het,

wie kan mij uitleggen wat dit kan zijn groetjes,hendrik

Ik maak me zorgen over me lever,ik ben nu in mijn 5de week,en heb 2 dagen achterelkaar 20 biertjes per dag gehad,terwijl ik nooit drink,het is nu 2 dagen geleden,en ik voel rechts onder een wat aparte druk,soms lijkt het net een aanval,zonderpijn ,meer een angstgevoel geeft het,

leipo moet je ook niet zuipen tijdens je kuur plus ik denk dat je huisarts dat beter kan bekijken

Duidelijk gevalletje van overbelasting, als je nu even die lever rust gunt hersteld het mss nog redelijk, zoniet, dan ontstaat er hoogstwaarschijnljk één en ander aan bindweefsel. Of erger.

..ben recentelijk met hepatitis te maken gehad. Symptomen waren, in chronologische volgorde:

1. Vermoeidheid
2. Verminderde eetlust
3. Continue misselijkheid
4. Gele urine
5. Geel oogwit
6. Gele huid
7. Lichte stoelgang

..de oorzaak was niet aan te wijzen, ikzelf vermoed dat het heeft gelegen aan het feit dat ik nooit een leverfunctie herstellende kuur gedaan heb als onderdeel van PCT + een experiment met Lr3-IGF1. Ben na 8 weken zo goed als hersteld en ben voorzichtig weer gaan trainen...

..maak het een regel dat je altijd je lever en nieren goed verzorgd tijdens en na een kuur, en laat je bloedwaarden checken. Ik ben er goed van geschrokken en het is met een sisser afgelopen, dus wees verstandig!

[post nooit, maar vond dit een onderwerp dat nodig eens belicht dient te worden]

rot op dodo,ga naar de kroeg je dianabol wegspoelen eikel

Echt handig dit...
Je lichaam staat al extra onder druk en jij gaat gewoon doorzuipen met alle risico's vandien...
Maar ja; met een beetje geluk lossen zulke problemen zichzelf op... :rolleyes:

..ben recentelijk met hepatitis te maken gehad. Symptomen waren, in chronologische volgorde:

1. Vermoeidheid
2. Verminderde eetlust
3. Continue misselijkheid
4. Gele urine
5. Geel oogwit
6. Gele huid
7. Lichte stoelgang

..de oorzaak was niet aan te wijzen, ikzelf vermoed dat het heeft gelegen aan het feit dat ik nooit een leverfunctie herstellende kuur gedaan heb als onderdeel van PCT + een experiment met Lr3-IGF1. Ben na 8 weken zo goed als hersteld en ben voorzichtig weer gaan trainen...

..maak het een regel dat je altijd je lever en nieren goed verzorgd tijdens en na een kuur, en laat je bloedwaarden checken. Ik ben er goed van geschrokken en het is met een sisser afgelopen, dus wees verstandig!

[post nooit, maar vond dit een onderwerp dat nodig eens belicht dient te worden]

Wordt dan tijd dat je wat vaker gaat posten,bro.;)

Hoe zag die kuur eruit en was het de eerste keer dat je kuurde?

Zo een kerel neem je toch niet serieus koen.Iedere dodo weet dat je geen roids en alcohol samen kan nemen.Doen ze het toch dan komen ze hier uithuilen omdat ze zich "niet lekker voelen".

Rot op OF je bent ZO dom dat je het zelf niet inziet,OF je belazerd de boel.Maar vragen van dit soort eikels moet je niet serieus nemen.
Just my 2 cents

Zo een kerel neem je toch niet serieus koen.Iedere dodo weet dat je geen roids en alcohol samen kan nemen.Doen ze het toch dan komen ze hier uithuilen omdat ze zich "niet lekker voelen".

Rot op OF je bent ZO dom dat je het zelf niet inziet,OF je belazerd de boel.Maar vragen van dit soort eikels moet je niet serieus nemen.
Just my 2 cents
Man geloof je nou echt dat twee dagen wat uit maakt! geef die vent normaal antwoordt en hou je bek.

Man geloof je nou echt dat twee dagen wat uit maakt! geef die vent normaal antwoordt en hou je bek.

He dodo wat denk je zelf,

Test/boldone ooit iets te maken gehad met leverfalen????

Komt er een eikel ff iemands topic verkloten,kom jij ook nog een langs met je grote bek rot op klojo.Ga lekker met hem naar de kroeg,ipv tegen mij zegen dak me bek moet houwe.

Krieltje heeft gelijk, onverantwoord gedrag vraagt om onverantwoorde reacties. Welke dodo gaat nou in de kuur aan de zuip?

Dicki , 40 pinten op 2 dagen tijdens een kuur zal echt wel slecht zijn voor je lever . Die pinten op zich zijn al geen cadeau voor je lever laat staan met nog een berg extra hormonen en waarschijnlijk ook eiwitten ect .

De rest van je antwoord en je sig zeggen op zich uiteraard al genoeg over jou persoontje . ;)

Tja, dat die dude niet nagedacht heeft en waarschijnlijk van te voren een groot verlies aan hersencellen heeft geleden mag duidelijk zijn.. 2 biertjes in het weekend ok, imo, maar niet meer!

Dus bij deze, zo ver was ik nou ook wel weer;)

Sommige mensen bereik je alleen met harde woorden. Dat is overigens geen vrijbrief om op DBB maar te keer te gaan. Kan me sommige reacties wel voorstellen als mensen omgaan met medicijnen alsof het snoepjes zijn.

En graag weer on-topic, dus niet blijven door rellen.

Laatst bewerkt:
ik vraag me nog steeds af wat het was toen ik voor het eerst deca-sust kuurtje had.
na een week kreeg ik serieus overal jeuk [het leken wel vlekken op me lichaam dag en nacht echt maf en daarna begon me kaken en tandvlees pijn te doen.
ik heb hierop nooit een antwoord erop gehad[serieuze]
Lever:

Overal Jeuk
Pijn, vooral bij druk op de rechteronderkant van de buik.
het oogwit kleurt gelig, in een later stadium ook de huid:
in het laatste stadium merk je ontkleurde stoelgang op,
daarop volgt meestal levercirrose (verschrompeling) en daarna leverkanker.

Nieren:

Koortsig,
pijn ter hoogte van de nieren
pijn bij het plassen
zeer donkere urine
vermoeid zijn

Er zijn nog tal van symptomen maar die heb ik niet allemaal
gestudeerd vorig jaar :p

Terug
Naar boven