Fitness Seller

Syntha 6

Jefsel

Novice
Waardering
0
Beste

Even een vraagje ivm Syntha6. Is dit idd een goei product of zijn er beter in zijn categorie?
Wat is mijn bedoeling? Ik heb momenteel een beetje vetmassa en wil dit graag ombouwen naar spiermassa. Wie niet hier zegt ;) Maar ze hebben me wel aangeraden om na het trainen de nodige shakes te nemen om ook niet teveel afbreuk te doen aan mijn spieren op dit moment. Ik dacht aan een gewone weight maar blijkbaar is dit niet voldoende, ze raden me dan ook Syntha 6 aan om droge spiermassa bij te komen. Ik wil graag iets breder worden maar niet overdreven. Dus en mega mass gainer is uit den boze, nu komt dien verkoper in de winkel af met verschillende termen van meer eiwitten in zijn shakes en minder kolydraden maar wat is er nu van waar???? Hij rade me AMG Gainer aan, deze zou volgens hem tussen een gewone gainer en een mass gainer liggen????
Kunnen jullie mij even verder helpen? Andere producten mogen uiteraard ook ivm recuperatie enal hé.... ;)

THX

Ik zou persoonlijk gaan voor whey perfection minders suikers en koolhydraten en meer eiwit per 100gram. Dan zit je al in de goede richting verder als het echt puur is voor vet verlies zou je ook eens kunnen kijken naar de isolaat perfection.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Van het huismerk zelf????
Heb al gehoord dat deze niet al te super zijn, ik zeg wel, heb al van een paar mensen gehoord.
De shakes zouden niet super makkelijke drinken... :s

Heb al gehoord dat deze niet al te super zijn, ik zeg wel, heb al van een paar mensen gehoord.
Niets mis mee. Syntha-6 is zoals jesse zegt een suikerbom, beter neem je protein perfection, goed te drinken en een goede blend van protein + nog goedkoper.

Ik vind de shakes beter dan menig milkshake van een of andere random snackbar/mac donalds. Dus over het drinken ervan hoef je je geen zorgen te maken. Ik heb enkel de Whey Perfection gehad in verschillende smaken dus over die andere soorten kan ik zo niets zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt al voor de nodige raad gasten. Is er zo nog iets dat jullie zeggen dat is ook een goeie shake voor spieropbouw maar zo min mogelijk vet. Eventueel een shake voor in den dag, voor bij het opstaan, voor tijdens de training, enzo...???

THX

Koop gewoon een niet al te dure proteïne, je moet het allemaal goed afstemmen in je voeding's schema. Ik neem 2 shake's per dag van Raw Iron, bij het ontbijt 1 en 1 na de training. Je hoeft geen verschillende te kopen.

Terug
Naar boven