MuscleMeat

Synthol armen in Guinnes book of World Records 0o?

deze mensen zijn het hele beeld wat bodybuilding betekent allang kwijt geraakt..

Niet waar indien ze het zelf mooi vinden he ;) Dan kan je evengoed zeggen dat de huidige bodybuildinggeneratie de sport verdoet omdat het niet meet "aesthetic" is.

dan zijn het alsnog mensen die er hard voor moeten werken etc.
deze mongol trapt gewoon een hoop slaolie in zn lichaam en doet er verder geen fl**ker voor dan een beetje fake posen in een gym.

maar omdat ie t zelf mooi vind is het alsnog prima bodybuilding....ok:rolleyes:

Niet waar indien ze het zelf mooi vinden he ;) Dan kan je evengoed zeggen dat de huidige bodybuildinggeneratie de sport verdoet omdat het niet meet "aesthetic" is.

Ik noem steroiden toch iets anders dan synthol. Het word ook gebruikt door pro bodybuilders i know, maar niet in maten zoals deze gasten. Dit is eerder een wedstrijd wie er het meest olie inspuit en het grootst lijkt heeft gewonnen. Dit noem ik de sport vernken.

Ik noem steroiden toch iets anders dan synthol. Het word ook gebruikt door pro bodybuilders i know, maar niet in maten zoals deze gasten. Dit is eerder een wedstrijd wie er het meest olie inspuit en het grootst lijkt heeft gewonnen. Dit noem ik de sport vernken.

Sterker nog dit heeft niks met sport te maken, alleen jammer dat de meeste leken dat niet begrijpen.:(

Die gezwellen aan zijn arm hebben inderdaad niks met bodybuilding te maken.

welke pro's gebruiken synthol dan me curious?

heel veel pro's gebruiken synthol, maar dan is het maar op miniscule ongelijkheden aan te passen zoals ongelijke rear delts bijvoorbeeld. Meer om de symmetrie in het lichaam te krijgen.

toch wel raar dat er op de site van guinnes world records niks is te vinden over grootste armen.

Greg valentino had mijn insziens dan ook implants.

facepalm.gif

Serieus kerel, woorden schieten tekort...

Greg valentino had mijn insziens dan ook implants.

ok, dus hij injecteerde die implants op die videos? want serieus ik kan maar niet bedenken waarom iemand in een stel siliconen of whatever synthol of aas gaat lopen injecteren, lijkt me niet dat die plots groeien van een dergelijk goedje....

mis ik dan iets of kun jij beter gewoon je inzichten herzien? denk t laatste;)

iemand anders ook aan het fappen op Wandalin Van den Abeele?

---------- Post toegevoegd Thu 24 Nov 2011 om 22:40 ----------

metaal restaurator of wat

Sick people

Terug
Naar boven