- Waardering
- 22.094
Wie is die phaggot op je avatar

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

deze mensen zijn het hele beeld wat bodybuilding betekent allang kwijt geraakt..
Dan kan je evengoed zeggen dat de huidige bodybuildinggeneratie de sport verdoet omdat het niet meet "aesthetic" is.http://www.facebook.com/photo.php?f...82140698.27976.145959205502699&type=3&theater
Vieze synthol fl**ker. Echt triest.![]()

Niet waar indien ze het zelf mooi vinden heDan kan je evengoed zeggen dat de huidige bodybuildinggeneratie de sport verdoet omdat het niet meet "aesthetic" is.

Niet waar indien ze het zelf mooi vinden heDan kan je evengoed zeggen dat de huidige bodybuildinggeneratie de sport verdoet omdat het niet meet "aesthetic" is.
Ik noem steroiden toch iets anders dan synthol. Het word ook gebruikt door pro bodybuilders i know, maar niet in maten zoals deze gasten. Dit is eerder een wedstrijd wie er het meest olie inspuit en het grootst lijkt heeft gewonnen. Dit noem ik de sport vernken.

Beetje lafjes, zal wat scherper zijn in mijn comment.
welke pro's gebruiken synthol dan me curious?Ik noem steroiden toch iets anders dan synthol. Het word ook gebruikt door pro bodybuilders i know, maar niet in maten zoals deze gasten. Dit is eerder een wedstrijd wie er het meest olie inspuit en het grootst lijkt heeft gewonnen. Dit noem ik de sport vernken.
duidelijk, goed omschreven.....[/sarcasm off].
---------- Post toegevoegd Thu 24 Nov 2011 om 12:56 ----------
greg valentino was zeker ook in zn implants aan het injecteren in zn vids?![]()