dutchdragon81
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 14%
:what: en Popeye is een tekenfilmfiguur .... So your saying... :banghead:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb synthol ff opgezocht en ik begrijp dat je twijfeld, maar het is natuurlijk best cru om iemand meteen te beschuldigen van synthol gebruik. Hetzelfde geld natuurlijk voor aas als je toch echt natural bent he.

Beste vrienden, dit is (weeral eens) een gek die implantaten in zijn armen heeft laten steken (waarschijnlijk één achter de fascia van de biceps en één achter de fascia van de triceps, op dezelfde wijze als ze tegenwoordig met borstimplantaten voor vrouwen doen). Deze implantaten fungeren als een soort ballonnen, die onze gek van dienst injecteert (opblaast) met waarschijnlijk olie waardoor de huidige dimenties verkregen worden. Zeggen dat dit gewoon synthol is, is al bijna even dwaas als zeggen dat dit het gevolg is van training of het drinken van shakes. Ik ga hier geen boom opzetten over het correcte gebruik en de werking van synthol, maar weet dat olie nooit lang in je spier blijft. Zo'n belachelijk effect als bij deze gek kan je NOOIT bereiken met synthol in de spieren te spuiten.
---------- Post toegevoegd Fri 14 Sep 2012 om 01:27 ----------
Die stats zijn zo echt als Popeye's armen

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/09/12/article-2202054-14F95319000005DC-246_634x917.jpg
Ben je dan gewoon hartstikke blind als je het zo ver laat komen? Wat een ongelooflijke droeft**ter