Patriciaa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.242
- Lengte
- 1m64
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb synthol ff opgezocht en ik begrijp dat je twijfeld, maar het is natuurlijk best cru om iemand meteen te beschuldigen van synthol gebruik. Hetzelfde geld natuurlijk voor aas als je toch echt natural bent he.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/09/12/article-2202054-14F95319000005DC-246_634x917.jpg
Ben je dan gewoon hartstikke blind als je het zo ver laat komen? Wat een ongelooflijke droeft**ter
Ik heb synthol ff opgezocht en ik begrijp dat je twijfeld, maar het is natuurlijk best cru om iemand meteen te beschuldigen van synthol gebruik. Hetzelfde geld natuurlijk voor aas als je toch echt natural bent he.
Ik dacht al, die zit aan de shakes. En jawel hoor.The gym fanatic admits to taking protein shakes to help with his bodybuilding but puts his bulging body down to genetics - his father was an Egyptian wrestler.

ben jij nou echt zo dom ofwa?Ik heb synthol ff opgezocht en ik begrijp dat je twijfeld, maar het is natuurlijk best cru om iemand meteen te beschuldigen van synthol gebruik. Hetzelfde geld natuurlijk voor aas als je toch echt natural bent he.
+190% in dit topic is retarded. Net als de makers van dat bericht.
Dit is 100% synthol en als je anders beweert verdien je een ban
Een muilpeer zouden we van 'Big Mo' niet te boven komen. De bicecpsomtrek van de man is maar liefst 80 centimeter en hij lift met gemak 227 kilogram. Neen, Moustafa Ismail (24) is geen gewone. Dat vonden ze bij het Guinness Book of Records ook en ze gaven hem prompt een plaats in hun nieuwste editie: "'Popeye' heeft de grootste biceps ter wereld", titelden ze. "Zelfs denk ik dat ik grotere biceps heb dan het tekenfilmfiguurtje", pocht 'Big Mo'.
Ismail vertoeft momenteel in Londen, waar het nieuwe Guinness Book of Records vandaag voorgesteld wordt. De Egyptenaar verhuisde vijf jaar geleden zijn hele hebben en houden naar de Verenigde Staten omdat hij daar over betere trainingsfaciliteiten beschikt. En ja, de kip van Kentucky Fried Chicken zal daar ook wel beter zijn. Moet ook wel want 'Big Mo' verorbert dagelijks twee kilogram gevogelte.
"De mensen roepen 'Popeye' naar mij. Leuk natuurlijk, al houd ik zelf niet van spinazie. Dat past niet in mijn proteïnendieet en mijn intense trainingsschema van zes uur per dag.", klinkt het in Daily Mail. Dat schema ziet er best zwaar uit: uit de veren om 5 uur 's ochtends en meteen de focus leggen op cardio en trainen met gewichten. Vervolgens een 'ontbijtje' met amandelen, water en proteïneshakes en hop de auto in naar een van zijn tankstations in Massachusetts. Na de shift herhaalt hij zijn noeste arbeid van 's morgens.
HLN.BE..