MuscleMeat

Popeye in real-life

Ik vind dat hij het best goed doet.

Die rotkop en zijn blubberpens vallen zo minder op. Alleen een beetje jammer dat hij nogal last heeft van de zwaartekracht

Ik heb synthol ff opgezocht en ik begrijp dat je twijfeld, maar het is natuurlijk best cru om iemand meteen te beschuldigen van synthol gebruik. Hetzelfde geld natuurlijk voor aas als je toch echt natural bent he.

hahahaha jesus :roflol: :roflol:

Ik ben er 1000% van overtuigd dat het synthol is.

No offence ik heb het tegen mijn muur.

Ik heb synthol ff opgezocht en ik begrijp dat je twijfeld, maar het is natuurlijk best cru om iemand meteen te beschuldigen van synthol gebruik. Hetzelfde geld natuurlijk voor aas als je toch echt natural bent he.

morons.jpg

90% in dit topic is RETARDED. Net als de makers van dat bericht.

Dit is 100% synthol en als je anders beweert verdien je een ban

The gym fanatic admits to taking protein shakes to help with his bodybuilding but puts his bulging body down to genetics - his father was an Egyptian wrestler.
Ik dacht al, die zit aan de shakes. En jawel hoor.

Kill it with fire zou Big T zeggen...

En terecht, kansloze figuren.

lol streeffysiek, veel werk, goede genen? :o
Hier is nx aan.. gwn paar spuitjes synthol en iedereen heeft zon armen..
Moet je niet eens voor trainen. en buiten die armen valt er weinig te zien aan zijn fysiek. Moest hij idd zoveel eten als er in dat artikel staat zou hij er tog wel anders uitzien.. of hij traint gwn niet/slecht

The gym fanatic admits to taking protein shakes to help with his bodybuilding but puts his bulging body down to genetics - his father was an Egyptian wrestler.

hmm genetics :rolleyes:

haha, die reacties hier. die gast zit gewoon volgespoten met olie

Dit is echt geen synthol, hij curlt gewoon teveel braddah!

Wat een loser. Synthol in je arm spuiten tot achterlijke proporties. Er zit geen eens definitie in zijn arm.

Een muilpeer zouden we van 'Big Mo' niet te boven komen. De bicecpsomtrek van de man is maar liefst 80 centimeter en hij lift met gemak 227 kilogram. Neen, Moustafa Ismail (24) is geen gewone. Dat vonden ze bij het Guinness Book of Records ook en ze gaven hem prompt een plaats in hun nieuwste editie: "'Popeye' heeft de grootste biceps ter wereld", titelden ze. "Zelfs denk ik dat ik grotere biceps heb dan het tekenfilmfiguurtje", pocht 'Big Mo'.
Ismail vertoeft momenteel in Londen, waar het nieuwe Guinness Book of Records vandaag voorgesteld wordt. De Egyptenaar verhuisde vijf jaar geleden zijn hele hebben en houden naar de Verenigde Staten omdat hij daar over betere trainingsfaciliteiten beschikt. En ja, de kip van Kentucky Fried Chicken zal daar ook wel beter zijn. Moet ook wel want 'Big Mo' verorbert dagelijks twee kilogram gevogelte.

"De mensen roepen 'Popeye' naar mij. Leuk natuurlijk, al houd ik zelf niet van spinazie. Dat past niet in mijn proteïnendieet en mijn intense trainingsschema van zes uur per dag.", klinkt het in Daily Mail. Dat schema ziet er best zwaar uit: uit de veren om 5 uur 's ochtends en meteen de focus leggen op cardio en trainen met gewichten. Vervolgens een 'ontbijtje' met amandelen, water en proteïneshakes en hop de auto in naar een van zijn tankstations in Massachusetts. Na de shift herhaalt hij zijn noeste arbeid van 's morgens.
HLN.BE..

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

hey hij lift wel 227kg he mannen

Nou die ****tard scoort er anders wel een lekker mokkel mee, ow god wat doe ik toch verkeerd :roflol:

"'Popeye' heeft de grootste biceps ter wereld", titelden ze. "Zelfs denk ik dat ik grotere biceps heb dan het tekenfilmfiguurtje", pocht 'Big Mo'.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat mag ik wel hopen ja...

Terug
Naar boven