GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vraag me serieus af hoe groot je wel niet bent dat je nu naar synthol moet grijpen om nog progressie te maken.

Geen welke site jij die prijs hebt gezien maar de UK leverancier heeft ze voor 90 pond (114 euro).
Ik heb ook nog ruimte zat maar wat ik ook probeer met mijn kuiten, ze willen echt maar niet fatsoenlijk groeien. Zou het best zien zitten om daar wat olie in te proberen.

Mensen hebben altijd z'n vertekend beeld van synthol volges mij...
![]()
![]()
Mijn biceps/triceps staan hard en opgezwollen gedurende een week. Het protocol is om elke dag een injectie te doen. Heeft iemand ervaring met synthol en tips om de spieren sneller te doen herstellen van de injectie? Thx
Synthol beginnen met 43cm armen. Ik denk niet dat jij begrijpt hoe bodybuilding werkt.Je begrijpt niet hoe synthol werkt. Mijn armen zijn altijd mijn slechtste punt geweest.. Ik denk dat dit aan de facia van mijn spieren ligt of genen. Sinds ik af en toe synthol gebruik zijn mijn armen beginnen groeien, ook al ben ik al weken gestopt met de synthol. Ik rek de facia uit zodat ze later beter zullen groeien.. en tot nu toe werkt het prima. Had eerst 43 nu 46---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ---------- In kuiten liggen veel zenuwen. Ik zou er niet durven in injecteren
![]()
Synthol beginnen met 43cm armen. Ik denk niet dat jij begrijpt hoe bodybuilding werkt.
Als ze maar niet willen groeien is dit de laatste optie Is gewoon genetisch. Mijn benen en kuiten zijn dan weer mijn sterkste punt wat bij meeste hun slechtste is. Beetje omgekeerde wereld bij mij :s
Lekker makkelijk afschuiven op genetica. Ik heb ook absoluut geen top armen maar een hoop valt te wijten aan uitvoering, trainingsintensiteit en frequentie en ik durf te wedden dat het bij jou niet anders is.
Lekker makkelijk afschuiven op genetica. Ik heb ook absoluut geen top armen maar een hoop valt te wijten aan uitvoering, trainingsintensiteit en frequentie en ik durf te wedden dat het bij jou niet anders is.

Waarom zijn jullie zo negatief over het correct gebruik van synthol?
Het kan je zwaktepunten enhancen maar het is gewoon niet echt. Het oogt naar mijn mening ook niet zo hard als echt spierweefsel als je begrijpt wat ik bedoel. Daarmee doel ik ook niet naar die Braziliaanse r**ards die meer weg hebben van een wolk dan een man.
Het geeft naast plaatselijke 'groei' ook totaal geen andere meerwaarde.
Ik ben er niet op tegen, ik snap waarom je het zou overwegen maar het weegt naar mijn mening niet op tegen de nadelen ervan. Daarnaast is het ook tamelijk duur spul, dat geld kan je ook gebruiken voor een propere kuur te pakken en dan rich piano stylo 3 keer per week een 8uur arm workout doen(not srs).
Waarom zijn jullie zo negatief over het correct gebruik van synthol?
Omdat de meeste geen flauw benul hebben wat 't nou inhoud. Ik denk dat er hier meer van dat spul gebruikt wordt dan je denkt alleen zou niemand er ooit voor uit willen komen.
Omdat de meeste geen flauw benul hebben wat 't nou inhoud. Ik denk dat er hier meer van dat spul gebruikt wordt dan je denkt alleen zou niemand er ooit voor uit willen komen.
Inderdaad en de meesten denken aan die foto's van Valentino en consoorten met van die misvormde armen terwijl dit niet eens het resultaat is van synthol maar van veel dikkere oliën (of andere middelen die ook voor borstvergroting gebruikt worden) die in hun spieren gespoten worden. Synthol is goed om de fascia wat uit te rekken zodat men op een korte periode een paar centimeters kan winnen in combinatie met een goede training. Al die foto's die je op internet vindt, zijn niet het resultaat van synthol. Ik zie geen verschil tussen synthol en gebruik van anabolen, HGH, peptides, enz. Het is nog steeds trainen in combinatie met deze middelen die je spieren doen groeien. Iedere bodybuilder die op internationaal niveau aan competitie doet, gebruikt synthol.
Maar synthol blijft toch gewoon olie dat in je lichaam blijft rondzwerven? Of wordt het op den duur gewoon afgebroken?