MuscleMeat

Synthol

Ik vraag me serieus af hoe groot je wel niet bent dat je nu naar synthol moet grijpen om nog progressie te maken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vraag me serieus af hoe groot je wel niet bent dat je nu naar synthol moet grijpen om nog progressie te maken.

Je begrijpt niet hoe synthol werkt.
Mijn armen zijn altijd mijn slechtste punt geweest..
Ik denk dat dit aan de facia van mijn spieren ligt of genen.
Sinds ik af en toe synthol gebruik zijn mijn armen beginnen groeien, ook al ben ik al weken gestopt met de synthol. Ik rek de facia uit zodat ze later beter zullen groeien.. en tot nu toe werkt het prima.
Had eerst 43 nu 46 :cool:

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

Geen welke site jij die prijs hebt gezien maar de UK leverancier heeft ze voor 90 pond (114 euro).

Ik heb ook nog ruimte zat maar wat ik ook probeer met mijn kuiten, ze willen echt maar niet fatsoenlijk groeien. Zou het best zien zitten om daar wat olie in te proberen.

In kuiten liggen veel zenuwen. Ik zou er niet durven in injecteren :eek:

Mensen hebben altijd z'n vertekend beeld van synthol volges mij...
68087e718e.png

bfe9b9cc42.jpg

bostin lloyd. Goed voorbeeld man

Je begrijpt niet hoe synthol werkt. Mijn armen zijn altijd mijn slechtste punt geweest.. Ik denk dat dit aan de facia van mijn spieren ligt of genen. Sinds ik af en toe synthol gebruik zijn mijn armen beginnen groeien, ook al ben ik al weken gestopt met de synthol. Ik rek de facia uit zodat ze later beter zullen groeien.. en tot nu toe werkt het prima. Had eerst 43 nu 46 :cool: ---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ---------- In kuiten liggen veel zenuwen. Ik zou er niet durven in injecteren :eek:
Synthol beginnen met 43cm armen. Ik denk niet dat jij begrijpt hoe bodybuilding werkt.

Show eens een picca van die oilguns van je

Synthol beginnen met 43cm armen. Ik denk niet dat jij begrijpt hoe bodybuilding werkt.

Als ze maar niet willen groeien is dit de laatste optie
Is gewoon genetisch.
Mijn benen en kuiten zijn dan weer mijn sterkste punt wat bij meeste hun
slechtste is.
Beetje omgekeerde wereld bij mij :s

Als ze maar niet willen groeien is dit de laatste optie Is gewoon genetisch. Mijn benen en kuiten zijn dan weer mijn sterkste punt wat bij meeste hun slechtste is. Beetje omgekeerde wereld bij mij :s

Lekker makkelijk afschuiven op genetica. Ik heb ook absoluut geen top armen maar een hoop valt te wijten aan uitvoering, trainingsintensiteit en frequentie en ik durf te wedden dat het bij jou niet anders is.

Lekker makkelijk afschuiven op genetica. Ik heb ook absoluut geen top armen maar een hoop valt te wijten aan uitvoering, trainingsintensiteit en frequentie en ik durf te wedden dat het bij jou niet anders is.

Jij snapt het! als je armen niet groeien train je ze gewoon niet hard genoeg haha.
Ik heb ook op alleen wat primo en dianabol 54cm guns gehad.

Sorry maar ik heb alles al geprobeerd wat er te proberen valt... En ik weet best hoe ik moet trainen denk ik zo
Ik heb heel fijne polsen/handen en lange armen , mijn genen zijn gewoon niet wat het moet zijn.
De rest groeit wel goed gelukkig :D
Waarom zijn jullie zo negatief over het correct gebruik van synthol?
Het is gewoon een hulpmiddel net zoals anabolen enz..
Dat beachboys die niet trainen en niet goed eten synthol gebruiken tjaa... dat is natuurlijk iets anders

Waarom zijn jullie zo negatief over het correct gebruik van synthol?

Het kan je zwaktepunten enhancen maar het is gewoon niet echt. Het oogt naar mijn mening ook niet zo hard als echt spierweefsel als je begrijpt wat ik bedoel. Daarmee doel ik ook niet naar die Braziliaanse r**ards die meer weg hebben van een wolk dan een man.
Het geeft naast plaatselijke 'groei' ook totaal geen andere meerwaarde.
Ik ben er niet op tegen, ik snap waarom je het zou overwegen maar het weegt naar mijn mening niet op tegen de nadelen ervan. Daarnaast is het ook tamelijk duur spul, dat geld kan je ook gebruiken voor een propere kuur te pakken en dan rich piano stylo 3 keer per week een 8uur arm workout doen(not srs).

Het kan je zwaktepunten enhancen maar het is gewoon niet echt. Het oogt naar mijn mening ook niet zo hard als echt spierweefsel als je begrijpt wat ik bedoel. Daarmee doel ik ook niet naar die Braziliaanse r**ards die meer weg hebben van een wolk dan een man.
Het geeft naast plaatselijke 'groei' ook totaal geen andere meerwaarde.
Ik ben er niet op tegen, ik snap waarom je het zou overwegen maar het weegt naar mijn mening niet op tegen de nadelen ervan. Daarnaast is het ook tamelijk duur spul, dat geld kan je ook gebruiken voor een propere kuur te pakken en dan rich piano stylo 3 keer per week een 8uur arm workout doen(not srs).

Het is inderdaad duur. Ik ben nu bezig aan mijn laatste vial en wil mijn armen naar 47-48 krijgen
en daarna stop ik.
Ik ben er behoorlijk goed in om het injecteren denk ik haha. Je ziet helemaal niet dat er synthol inzit.
Het voelt idd wel hard en onstoken aan. Dit kan niet echt goed zijn bij langdurig gebruik
Als je magere armpjes gehad hebt voelt het verdomd goed om steeds positieve reacties over mijn armen te krijgen...

Die rich piana lol... dat valt wel op en is gewoon lelijk
Die zwarte die zich hulk noemt vind ik er beter uitzien;

http://www.youtube.com/watch?v=mpAUOOpUJjg

Laatst bewerkt:
Nou opatje :p wat primo & dboll ;) waren toch beste doseringen vroegah :p

Hey chapeloere heb je niet een before en after pic ?
ben wel benieuwd ...

Omdat de meeste geen flauw benul hebben wat 't nou inhoud. Ik denk dat er hier meer van dat spul gebruikt wordt dan je denkt alleen zou niemand er ooit voor uit willen komen.

Dit!
Geld ook voor zwaardere kuren, men moest eens weten hoe zwaar er soms gekuurd word.
Als men die kuren hier op het forum zouden zetten werden ze voor gek verklaard.

Omdat de meeste geen flauw benul hebben wat 't nou inhoud. Ik denk dat er hier meer van dat spul gebruikt wordt dan je denkt alleen zou niemand er ooit voor uit willen komen.

Inderdaad en de meesten denken aan die foto's van Valentino en consoorten met van die misvormde armen terwijl dit niet eens het resultaat is van synthol maar van veel dikkere oliën (of andere middelen die ook voor borstvergroting gebruikt worden) die in hun spieren gespoten worden. Synthol is goed om de fascia wat uit te rekken zodat men op een korte periode een paar centimeters kan winnen in combinatie met een goede training. Al die foto's die je op internet vindt, zijn niet het resultaat van synthol. Ik zie geen verschil tussen synthol en gebruik van anabolen, HGH, peptides, enz. Het is nog steeds trainen in combinatie met deze middelen die je spieren doen groeien. Iedere bodybuilder die op internationaal niveau aan competitie doet, gebruikt synthol.

Inderdaad en de meesten denken aan die foto's van Valentino en consoorten met van die misvormde armen terwijl dit niet eens het resultaat is van synthol maar van veel dikkere oliën (of andere middelen die ook voor borstvergroting gebruikt worden) die in hun spieren gespoten worden. Synthol is goed om de fascia wat uit te rekken zodat men op een korte periode een paar centimeters kan winnen in combinatie met een goede training. Al die foto's die je op internet vindt, zijn niet het resultaat van synthol. Ik zie geen verschil tussen synthol en gebruik van anabolen, HGH, peptides, enz. Het is nog steeds trainen in combinatie met deze middelen die je spieren doen groeien. Iedere bodybuilder die op internationaal niveau aan competitie doet, gebruikt synthol.

helemaal correct.

Maar synthol blijft toch gewoon olie dat in je lichaam blijft rondzwerven? Of wordt het op den duur gewoon afgebroken?

Maar synthol blijft toch gewoon olie dat in je lichaam blijft rondzwerven? Of wordt het op den duur gewoon afgebroken?

Zijn ik weet niet hoeveel rontgenfoto's ( ? ) gemaakt van gasten die Painless Pumps gebruikten waar er niks geen olie op te zien was.

Terug
Naar boven