Fitness Seller

Synthol

Omdat de meeste geen flauw benul hebben wat 't nou inhoud. Ik denk dat er hier meer van dat spul gebruikt wordt dan je denkt alleen zou niemand er ooit voor uit willen komen.

Synthol is nog altijd taboe en is iets waar niet over gesproken word, zelfs bb'ers onder elkaar niet. Maar geloof me gerust dat heeeeel veel wedstrijdbb'ers het gebruiken, al is het minimaal.

Zelfde wat mentos zegt: als je de AS doseringen ziet van de "top Benelux" bb'ers dan slik je toch ook even:o

Maar over synthol zou gerust wat meer openheid mogen zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Synthol is nog altijd taboe en is iets waar niet over gesproken word, zelfs bb'ers onder elkaar niet. Maar geloof me gerust dat heeeeel veel wedstrijdbb'ers het gebruiken, al is het minimaal.

Zelfde wat mentos zegt: als je de AS doseringen ziet van de "top Benelux" bb'ers dan slik je toch ook even:o

Maar over synthol zou gerust wat meer openheid mogen zijn.

welke doseringen zijn dit dan?

Ik wacht nog steeds op foto's

Dus door de fascia op te rekken krijg je in enkele weken 3-4cm erbij? Als je dat denkt ben je een r*tard lol

Dus door de fascia op te rekken krijg je in enkele weken 3-4cm erbij? Als je dat denkt ben je een r*tard lol

Probeer het maar eens. 4 tot 5 fleskes van 100 ml synthetek in je kuiten op een maand tijd. Minstens 3 cm erbij. Keiharde spier met aders die nog zichtbaarder zijn dan anders. Niet van die papperige spieren zoals op die foto's die je op internet vindt. 6 spuiten per spier. 3 binnenkant, 3 buitenkant. Wel vervelend dat je dikwijls je spuit wat moet verplaatsen omdat je in een ader zit. Een paar maanden later (als de synthol verdwenen is) verlies je er een deel van maar ondertussen is je spier toch wat gemakkelijker gegroeid door de uitrekking van de fascia. Tijdens het syntholgebruik is het wel de bedoeling dat je die spier goed traint. En pijnlijk is het niet. Het injecteren is wel niet echt aangenaam. Niet te vergelijken met pgf wat wel een vervelende, zeurende pijn in de kuiten geeft.

Probeer het maar eens. 4 tot 5 fleskes van 100 ml synthetek in je kuiten op een maand tijd. Minstens 3 cm erbij. Keiharde spier met aders die nog zichtbaarder zijn dan anders. Niet van die papperige spieren zoals op die foto's die je op internet vindt. 6 spuiten per spier. 3 binnenkant, 3 buitenkant. Wel vervelend dat je dikwijls je spuit wat moet verplaatsen omdat je in een ader zit. Een paar maanden later (als de synthol verdwenen is) verlies je er een deel van maar ondertussen is je spier toch wat gemakkelijker gegroeid door de uitrekking van de fascia. Tijdens het syntholgebruik is het wel de bedoeling dat je die spier goed traint. En pijnlijk is het niet. Het injecteren is wel niet echt aangenaam. Niet te vergelijken met pgf wat wel een vervelende, zeurende pijn in de kuiten geeft.

Je krijgt toch never nooit een halve liter olie in een kleine spiergroep als je kuiten in een maand tijd? Op die manier is 't idd wel duur haha, lees altijd dat de meeste 'n stuk minder pakken :p

Je krijgt toch never nooit een halve liter olie in een kleine spiergroep als je kuiten in een maand tijd? Op die manier is 't idd wel duur haha, lees altijd dat de meeste 'n stuk minder pakken :p

kuiten= 6 spuitjes, 3 binnenkant kuit, 3 buitenkant kuit. 2 kuiten = 12 spuitjes.
10 dagen 1ml per spuit, 10 dagen 1,5ml, 10 dagen 2ml.
10 x 12 x 1 ml = 120 ml
10 x 12 x 1.5 ml = 180 ml
10 x 12 x 2 ml = 240 ml

totaal = 520 ml.

En er zijn er ook die 10 x 1ml, 10 x 2ml, 10 x 3ml nemen of 10 x 0.5 ml, 10 x 1 ml, 10 x 1.5 ml of 2 ml.
Dit zijn maar voorbeelden van normale protocollen voor de kuiten.

Ik ben er behoorlijk goed in om het injecteren denk ik haha. Je ziet helemaal niet dat er synthol inzit.

Pic pls. Liefst before/after.

kuiten= 6 spuitjes, 3 binnenkant kuit, 3 buitenkant kuit. 2 kuiten = 12 spuitjes.
10 dagen 1ml per spuit, 10 dagen 1,5ml, 10 dagen 2ml.
10 x 12 x 1 ml = 120 ml
10 x 12 x 1.5 ml = 180 ml
10 x 12 x 2 ml = 240 ml

totaal = 520 ml.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(maar dan met een kuit x2)

Mijn biceps/triceps staan hard en opgezwollen gedurende een week.
Het protocol is om elke dag een injectie te doen.
Heeft iemand ervaring met synthol en tips om de spieren sneller te doen herstellen van de injectie?

Thx

Je weet toch dat je je spier goed moet masseren na het injecteren.

Ik vind wel dat dit gelogd mag worden met foto en al. Synthol lees je veel te weinig hier op dbb

Terug
Naar boven