Fitness Seller

T-5 / T-6

Belangrijkste effect van T5 vind ik dat het je hongergevoel onderdrukt waardoor je cut veel beter is vol te houden. Niks erger dan de hele dag trek hebben :p

Een capsule in de ochtend voor je ontbijt op lege maag, na max 15 min ofzo ontbijten. Niet te lang wachten want dan heb je geen trek meer en krijg je je ontbijt niet meer weg! Dat doe je een weekje. De tweede week hetzelfde alleen dan een extra capsule voor je lunch. Na twee weken ff een week rust inlassen want het effect gaat afnemen! Daarna herhalen. Succes!

Rust is niet nodig: hoewel de typische stim-symptomen af zullen nemen, en als je pech hebt de onderdrukking van je hongergevoel, blijven de thermogene effecten gewoon aanwezig. Die schijnen zelfs toe te nemen bij langdurig gebruik.

Ik nam de t5 net voor het ontbijt , na enkele dagen na de lunch nog een .( ik ontbijt 5:00 ) .
Persoonlijk past clen beter bij mij , van de t5 ben ik strak als aan de pep . Elke avond depressief als hell

t5 gebruik ik vooral om honger gevoel te onderdrukken
tevens is de focus erg lekker, cardio gaat makkelijker

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoor erg veel verschillende meningen over het product, bij de ander doet het niets en bij de ander is het net drugs wat ze ophebben, ben erg benieuwd. Ga straks voor mijn eerste pilletje t5 inferno als pre workout. Beste halfuur van te voren innemen denk ik? hoorde ook dat de pomp niet normaal is door het verdunnen van het bloed

En daarnaast de vraag, stel je gebruikt de t5 inferno als fatburner en neemt hem sochtends in, kun je dan nog wel rond 17:00 weer een pwo nemen of is dat te?

En daarnaast de vraag, stel je gebruikt de t5 inferno als fatburner en neemt hem sochtends in, kun je dan nog wel rond 17:00 weer een pwo nemen of is dat te?

tegen die tijd is het boost effect wel verstreken hoor(bij mij tenminste) en dan begin je wel in te kakken. Prewo zou dan geen slecht idee zijn

Geen probleem, ik zou alleen niet teveel koffie of energiedrank drinken de rest van de dag.

tegen die tijd is het boost effect wel verstreken hoor(bij mij tenminste) en dan begin je wel in te kakken. Prewo zou dan geen slecht idee zijn
Ja stel je voor je bent niet aan het boosten als je een sportschool binnenloopt. Al die zware gewichten enzo en dat ijzeren regime icm de onmenselijke kastijding waaraan je je lichaam blootstelt. Moet je niet hebben natuurlijk, ff aftoppen dus.

Ja stel je voor je bent niet aan het boosten als je een sportschool binnenloopt. Al die zware gewichten enzo en dat ijzeren regime icm de onmenselijke kastijding waaraan je je lichaam blootstelt. Moet je niet hebben natuurlijk, ff aftoppen dus.
Wat lul je nou

Weer zon hardcore oldschool gast die al die pwo enzo allemaal niet nodig heeft JONGUH!!!

the f**k praat je over

• Like
Waarderingen: 040B
ga nou maar trainen jongen

t*ring wat een spul, nam het 10 minuten in voordat ik naar de gym liep(5min lopen) en tijdens borst sloeg hij ineens aan, je kunt gewoon niet stoppen met trainen met dit spul

https://forum.bodybuilding.nl/topics/ratkos-eca-stack-t5-sides-ervaring-trainings-log.395553/

Tis geen reclame ofso.. maar misschien heb je er wat aan. Succes verder.

Overigens wil ik wel reageren op he verschil clen en T5.. zag het hier ergens voorbij komen. Ben met clen na 2 dagen al gestopt. Hartkloppingen waren echt hard, trilde als een idioot en had kramp as fuark :p Met T5 zat ik op een gegeven moment op 3 pillen...

En ja ik had een kantoor stage jaa... haha

Terug
Naar boven