- Waardering
- 1.158
Was dat nou een grondstof van dynamiet of iets dat in landbouw gif zat..dnp?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was dat nou een grondstof van dynamiet of iets dat in landbouw gif zat..dnp?
een van de 2 tochWas dat nou een grondstof van dynamiet of iets dat in landbouw gif zat..dnp?

Belangrijkste effect van T5 vind ik dat het je hongergevoel onderdrukt waardoor je cut veel beter is vol te houden. Niks erger dan de hele dag trek hebben
Een capsule in de ochtend voor je ontbijt op lege maag, na max 15 min ofzo ontbijten. Niet te lang wachten want dan heb je geen trek meer en krijg je je ontbijt niet meer weg! Dat doe je een weekje. De tweede week hetzelfde alleen dan een extra capsule voor je lunch. Na twee weken ff een week rust inlassen want het effect gaat afnemen! Daarna herhalen. Succes!
Landbouwgif!Was dat nou een grondstof van dynamiet of iets dat in landbouw gif zat..dnp?
En daarnaast de vraag, stel je gebruikt de t5 inferno als fatburner en neemt hem sochtends in, kun je dan nog wel rond 17:00 weer een pwo nemen of is dat te?
Geen probleem, ik zou alleen niet teveel koffie of energiedrank drinken de rest van de dag.En daarnaast de vraag, stel je gebruikt de t5 inferno als fatburner en neemt hem sochtends in, kun je dan nog wel rond 17:00 weer een pwo nemen of is dat te?
Ja stel je voor je bent niet aan het boosten als je een sportschool binnenloopt. Al die zware gewichten enzo en dat ijzeren regime icm de onmenselijke kastijding waaraan je je lichaam blootstelt. Moet je niet hebben natuurlijk, ff aftoppen dus.tegen die tijd is het boost effect wel verstreken hoor(bij mij tenminste) en dan begin je wel in te kakken. Prewo zou dan geen slecht idee zijn
Wat lul je nouJa stel je voor je bent niet aan het boosten als je een sportschool binnenloopt. Al die zware gewichten enzo en dat ijzeren regime icm de onmenselijke kastijding waaraan je je lichaam blootstelt. Moet je niet hebben natuurlijk, ff aftoppen dus.
the f**k praat je overJa stel je voor je bent niet aan het boosten als je een sportschool binnenloopt. Al die zware gewichten enzo en dat ijzeren regime icm de onmenselijke kastijding waaraan je je lichaam blootstelt. Moet je niet hebben natuurlijk, ff aftoppen dus.
Weer zon hardcore oldschool gast die al die pwo enzo allemaal niet nodig heeft JONGUH!!!
Met T5 zat ik op een gegeven moment op 3 pillen...