Jimmyboy
Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit. Geen gekloot met SARMS enzo. En ook niet met leverbeschermers.Wat een vaag kuur voorstel met al die toeters en bellen..
Gewoon simpel:
1-6 Tbol 50mg ED
7-8 clomid 25mg ED (als je perse nakuur wilt)
Maar heel eerlijk zou ik niet eens oral only gaan doen, al die onderdrukking etc voor amper gains.
Dus zou ik gewoon lekker test e 500mg/week gaan doen, oral is leuk als kickstart maar dat was het dan wel.
En gewoon aan je ouders vertellen man, heb ik ook gedaan toen ik begon. Tegen de tijd dat je begint ben je 21, dan bepaal je toch zeker zelf wel wat je wel of niet met je leven doet.
Wel goed dat je ruim van te voren begint met inlezen en advies vragen, voorlopig ook nog even blijven doen![]()
Wat een vaag kuur voorstel met al die toeters en bellen..
Gewoon simpel:
1-6 Tbol 50mg ED
7-8 clomid 25mg ED (als je perse nakuur wilt)
Maar heel eerlijk zou ik niet eens oral only gaan doen, al die onderdrukking etc voor amper gains.
Dus zou ik gewoon lekker test e 500mg/week gaan doen, oral is leuk als kickstart maar dat was het dan wel.
En gewoon aan je ouders vertellen man, heb ik ook gedaan toen ik begon. Tegen de tijd dat je begint ben je 21, dan bepaal je toch zeker zelf wel wat je wel of niet met je leven doet.
Wel goed dat je ruim van te voren begint met inlezen en advies vragen, voorlopig ook nog even blijven doen![]()
Stel je bent nog student, hebt amper geld en je wordt het huis uitgetrapt daardoor.. sta je dan 
Dat zou dom en naïef zijn, want dat weerhoud je nog steeds niet van het gebruik.Het klopt idd wel dat als je 21 bent, je het zelf zou moeten kunnen bepalen. Maar meeste mensen van 21 wonen gewoon nog bij hun ouders en dan gelden hun "regels" toch meestal welStel je bent nog student, hebt amper geld en je wordt het huis uitgetrapt daardoor.. sta je dan
![]()
Dat zou dom en naïef zijn, want dat weerhoud je nog steeds niet van het gebruik.
Als ouder moet je het juist bespreekbaar maken en misschien als voorwaarde stellen dat je het in ieder geval met de huisarts bespreekt.
Nee helaas niet, ik heb gelukkig nooit iets hoeven verzwijgen voor me ouder; drugs, drank, aas ..allemaal bespreekbaar geweest. Terwijl maten van me juist alles stiekum moesten doen, en dat dan om een of andere reden dan ook meteen een stuk extremer deden.
Hoe kom je erbij dat ostarine sowieso onderdruktTbol 6 weken max, en geen ostarine in je pct, ostarine onderdrukt zowieso dus nooit zonder test.
tzelde geld voor tbol en die leverbescherming is bs en weggesmeten geld.
Geloof me, zolang je geen deca zet of hoge dosis test en je volledig opblaast doordat je voeding nog niet op orde is, gaan ze het echt niet zien hoor. Als je gewoon zegt dat je nieuwe supplementen neemt en ook in de avond een extra bordje eet dan geloven ze dat. Ze kunnen het mss wel vermoeden maar als jij blijft ontkennen zullen ze er niet zo zeker van zijn hoorBeetje jammer hoe er gereageerd hier maarja niks aan te doen, tuurlijk mogen de gains te zien zijn dat is het hele idee er achter, alleen moet het niet zo ontzettend veel zijn dat mn ouders denken/ er achter komen dat ik iets gebruik. En hoezo is creatine flauwekul? Met het nodige onderzoek bedoel ik op het gebied van PCT en dosering etc ik bedoel niet dat ik alles weet, ik post hier om meer te leren niet om te vertellen wat ik al zeker denk te weten!
Jullie zouden ook gewoon advies geven op de dingen die ik vraag in mn post in plaats van alles wat niet helemaal duidelijk gezegd is de grond in te trappen.
Goede eerste ervaring op dit forum...