AndroidHealthClinic

T-bol cycle

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt voor de tips hier heb ik wel wat aan! Zal er ook zeker wat mee doen

Het tijdstip waarop je creatine inneemt is helemaal niet belangrijk. die 2gram voor en 2gram na de training slaat nergens op. Neem gewoon iedere ochtend, of wanneer het je uit komt, een schepje.

Kansloos dit. Inhoudelijk reageren is zinloos want TS denkt te weten wat die wil weten en is eigenwijs. Daarnaast verbaast het me dat niemand iets over zijn leeftijd opmerkt. Je mag volgens de regels hier toch ook niet onder de 21 vragen stellen over een kuur etc? Een soort disclaimer van jaa ik wacht er mee totdat ik 20 ben (nog te jong, raad gewoon 23 aan) is ook niet serieus te nemen.

Ga maar eens normaal eten en trainen, want dit doe je ws als een meisje van 11.

Dan nog even inhoudelijk kort; Tbol als only alleen op 60mg ed, en dan gewoon 6, max 7 weken. 2 wkjes met nolva nakuren, 1e week 40mg ed 2e week 20mg ed. Maar test 500 ew geniet idd ten alle tijden de voorkeur.

Hoi he

Laatst bewerkt:
TS, is het je daadwerkelijk de belasting van je lever waard om een oral only te nemen? En op 500mg test e ga je zeker groeien, maar als het goed is klap je dat er pas in op het moment dat je volgens de gemiddelde persoon toch al niet meer naturel kunt zijn.

Wat een vaag kuur voorstel met al die toeters en bellen..
Gewoon simpel:
1-6 Tbol 50mg ED
7-8 clomid 25mg ED (als je perse nakuur wilt)

Maar heel eerlijk zou ik niet eens oral only gaan doen, al die onderdrukking etc voor amper gains.
Dus zou ik gewoon lekker test e 500mg/week gaan doen, oral is leuk als kickstart maar dat was het dan wel.
En gewoon aan je ouders vertellen man, heb ik ook gedaan toen ik begon. Tegen de tijd dat je begint ben je 21, dan bepaal je toch zeker zelf wel wat je wel of niet met je leven doet.

Wel goed dat je ruim van te voren begint met inlezen en advies vragen, voorlopig ook nog even blijven doen:thumb:

Gewoon simpel:
1-6 Tbol 50mg ED

Maar heel eerlijk zou ik niet eens oral only gaan doen, al die onderdrukking etc voor amper gains.
Dus zou ik gewoon lekker test e 500mg/week gaan doen, oral is leuk als kickstart maar dat was het dan wel.
En gewoon aan je ouders vertellen man, heb ik ook gedaan toen ik begon. Tegen de tijd dat je begint ben je 21, dan bepaal je toch zeker zelf wel wat je wel of niet met je leven doet.

Wel goed dat je ruim van te voren begint met inlezen en advies vragen, voorlopig ook nog even blijven doen:thumb:
Dit. Geen gekloot met SARMS enzo. En ook niet met leverbeschermers.

Joh als je niet wilt dat je ouders het zien dan gebruik je toch gewoon test met een AI voor het vocht, pak je misschien als je voeding goed is ook maar 6-8kg.
Gezeik altijd dat niemand wil injecteren.

Gewoon simpel:
1-6 Tbol 50mg ED

Het klopt idd wel dat als je 21 bent, je het zelf zou moeten kunnen bepalen. Maar meeste mensen van 21 wonen gewoon nog bij hun ouders en dan gelden hun "regels" toch meestal wel :P Stel je bent nog student, hebt amper geld en je wordt het huis uitgetrapt daardoor.. sta je dan :P

Het klopt idd wel dat als je 21 bent, je het zelf zou moeten kunnen bepalen. Maar meeste mensen van 21 wonen gewoon nog bij hun ouders en dan gelden hun "regels" toch meestal wel :P Stel je bent nog student, hebt amper geld en je wordt het huis uitgetrapt daardoor.. sta je dan :P
Dat zou dom en naïef zijn, want dat weerhoud je nog steeds niet van het gebruik.
Als ouder moet je het juist bespreekbaar maken en misschien als voorwaarde stellen dat je het in ieder geval met de huisarts bespreekt.

Vind ik ook hoor maar niet iedere ouder denkt zo
Nee helaas niet, ik heb gelukkig nooit iets hoeven verzwijgen voor me ouder; drugs, drank, aas ..allemaal bespreekbaar geweest. Terwijl maten van me juist alles stiekum moesten doen, en dat dan om een of andere reden dan ook meteen een stuk extremer deden.

Jimmyboy ik heb je situatie gelezen en snap wat je bedoelt. Ik geef nu enkel mijn mening hé. Als je wil injecteren ook ga niet direct op test want het gaat heel zichtbaar zijn . Ik zou voor je turanibols gaan maar dan met primo 200mg per week .blijf je mooi op je droogte

Tbol 6 weken max, en geen ostarine in je pct, ostarine onderdrukt zowieso dus nooit zonder test.
tzelde geld voor tbol en die leverbescherming is bs en weggesmeten geld.

Heb zelf osta gedaan op 15mg en men bloedwaarden waren verlaagd. Ook anderen die dit gedaan hebben kwamen tot die conclusie ;-)

Beetje jammer hoe er gereageerd hier maarja niks aan te doen, tuurlijk mogen de gains te zien zijn dat is het hele idee er achter, alleen moet het niet zo ontzettend veel zijn dat mn ouders denken/ er achter komen dat ik iets gebruik. En hoezo is creatine flauwekul? Met het nodige onderzoek bedoel ik op het gebied van PCT en dosering etc ik bedoel niet dat ik alles weet, ik post hier om meer te leren niet om te vertellen wat ik al zeker denk te weten!
Jullie zouden ook gewoon advies geven op de dingen die ik vraag in mn post in plaats van alles wat niet helemaal duidelijk gezegd is de grond in te trappen.
Goede eerste ervaring op dit forum...
Geloof me, zolang je geen deca zet of hoge dosis test en je volledig opblaast doordat je voeding nog niet op orde is, gaan ze het echt niet zien hoor. Als je gewoon zegt dat je nieuwe supplementen neemt en ook in de avond een extra bordje eet dan geloven ze dat. Ze kunnen het mss wel vermoeden maar als jij blijft ontkennen zullen ze er niet zo zeker van zijn hoor :)
Desnoods zet je 375mg test ipv 500 elke week als je 500 teveel vindt. Kun je na paar weken nog steeds verhogen omdat 500mg beter is, deed ik ook ;)

• Topic Starter Topic Starter
Oke ja heb ondertussen al besloten om test e 500 mg per week te gaan doen, neem vanaf het begin 0.5 mg arimidex, omdat ik vroeger al eens gyno heb gehad tijdens het puberen, maar vooral zodat ik mooi droog blijf en droge massa pak. Zeg gewoon tegen me ouders dat ik een ander trainings schema heb en meer eiwitshakes neem.

Terug
Naar boven