Waterpoloer
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
Vanmiddag was ik aan het informeren bij de T-mobile en Vodafone over een abonnement voor de Iphone 5. Nu blijkt dat vodafone ontzettend duur is en je bijna gedwongen wordt om een 'red' abonnement te nemen met veel bel minuten, wat ik niet nodig heb. Bij T-mobile kan je je eigen abonnement samenstellen en dat is ook stukken goedkoper. Waar ik bij vodafone 50 euro betaal, betaal ik bij T-mobile 35 euro p/m. Hierbij komt nog wel 280 euro voor het toestel.
Nu kwam ik bij de bellcompany en hadden ze als argument om vodafone te kiezen omdat T-mobile slecht ontvangst/internet zou hebben in mijn omgeving (Gelderland). Weet iemand hier meer van? Ik gebruik dus voornamelijk internet en vraag me af of dit überhaupt zo is of een loos verkoop praatje.
Alvast bedankt.
Nu kwam ik bij de bellcompany en hadden ze als argument om vodafone te kiezen omdat T-mobile slecht ontvangst/internet zou hebben in mijn omgeving (Gelderland). Weet iemand hier meer van? Ik gebruik dus voornamelijk internet en vraag me af of dit überhaupt zo is of een loos verkoop praatje.
Alvast bedankt.
Laatst bewerkt:

Het is meestal een gekkehuis bij zulke acties. Vaak staan mensen al voor de opening voor de deur te wachten