"Onzin, als er geen zwaartekracht meer is dan is iedereen gelijk, pannenkoek."
als de zwaartekracht zou verdwijnen zijn we allen gewichtloos, maar onze massa blijft hetzelfde

dikkere mensen hebben dus langer nodig om op te branden.
edit: en voor ik het vergeet, je zei ook dat de zwaartekracht/gravitatie verdwijnt wanneer de ozonlaag verdwijnt? de ozonlaag heeft helemaal niets te maken met zwaartekracht

.
Misschien heb ik het er dan niet helemaal goed neer gezet, maar ik beweer dus niet dat de zwaartekracht van de ozonlaag afhankelijk oid is. Dit is aards natuurlijk.
"maar ook dat ons hele zonnestelsel uit elkaar vliegt en dat elke planeet verwijnt in de richting die deze had op het moment van de verdwijning van de gravitatie"
waar haal je het trouwens dat de gravitatie verdwijnt?
Zolang dat de aarde haar massa heeft is die gravitatie er, en niets kan dat veranderen. En alle planeten kunnen pas onafhankelijk van de zon verder bewegen in een rechtlijnige baan wanneer de zon haar massa verliest (ontploft in duizende stukjes).
uiteraard kan ook een planeet uit zn baan gebracht worden door een externe kracht, maar een kracht die zo groot is, die zou de mensheid zowieso al op staande voet vernietigen
De massa van de aarde kan verstoort raken.
Dat is dus zo ongeveer wat ik zei of bedoel.
goede onderbouwing?
Prima onderbouwing