XXL Nutrition

T-Rex log 2009

TRex

Cool Novice
Waardering
0
Bij deze maak ik ook maar een logje aan.
Ik heb net een week rust achter de rug vanwege een blessure
en ga dus vandaag weer beginnen met trainen. Ik ga niet te zwaar beginnen maar begin met een gewicht waarbij ik makkelijk de eerste set 8 hh kan maken en hier mee ga ik dan setjes maken. Ik ga verder alles 2 keer per week aanpakken en als ik een oefening 4x8 hh kan doen met 1 gewicht dan ga ik pas verhogen in gewicht.

Maandag en donderdag

Benchpress / incline db press
Incline db press / benchpress
Cable cross over / incline db flyes

Military press / seated og db press
Db sideraises / cable sideraises
Upright rows / frontraises

Dippen / Scull crusher
Reverse grip pushdown / oh db rri extention

Woensdag

Crunches
Legraises
Weighted crunches

Standing calfs
Seated calfs

Dinsdag en vrijdag

Deadlift
Leg curl
Squat
Legpress

Chinnen
Bor
Shrugs
Db row / latpully breed

Bb curl
Standing db curl / preacher curl

Ten eerste succes met je logje :)

Omdat je net terugkomt van een blesure (naja ook al was dat niet het geval ;) ) zou ik niet kiezen voor dit schema. Veel te veel in mijn ogen!

Waarom kies je niet voor een gewoon fullbody/rippetoe of een 3- of 4-split ?
Daarbij 4x10 = 40 setjes en ook nog in vrij hoog in reps. Dan ben je wel 2 uur bezig?

5 dagen na elkaar is te veel imo, en ook teveel oefeningen per dag. Maarja, ben zelf een redelijk kneusje op het gebied van trainingsschema's dus hecht maar niet teveel belang aan mijn mening :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet van mij zelf dat ik dit makkelijk aan kan verbaast mij zelfs nog dat
iemand dit te veel kan vinden want zolang ik niet tot failure train is dit gewoon een licht schema voor mij. Ik ben ook puur voor bb en niet voor kracht aan het trainen.
Verder train ik al tig jaren met dit soort schema's en split schema's en ga op beide schema's goed, op de een ga ik niet harder gainen dan op de ander
En dag 3 is een rust dag want ik train dan alleen kuiten en buik wat totaal niet in de weg zit voor rust.
Verder krijg ik ook al te veel rust qwa werk, want ik doe geen ruk overdag laat staan 1 km lopen in totaal

Schema heb ik in ongeveer anderhalf uur af
Thnx voor de commetaar maar ik blijf hier bij want weet dat het voor mij goed werkt en dan er nog bij train ik al lang niet meer natural

Ik weet van mij zelf dat ik dit makkelijk aan kan verbaast mij zelfs nog dat
iemand dit te veel kan vinden want zolang ik niet tot failure train is dit gewoon een licht schema voor mij. Ik ben ook puur voor bb en niet voor kracht aan het trainen.
Verder train ik al tig jaren met dit soort schema's en split schema's en ga op beide schema's goed, op de een ga ik niet harder gainen dan op de ander
En dag 3 is een rust dag want ik train dan alleen kuiten en buik wat totaal niet in de weg zit voor rust.
Verder krijg ik ook al te veel rust qwa werk, want ik doe geen ruk overdag laat staan 1 km lopen in totaal

Schema heb ik in ongeveer anderhalf uur af
Thnx voor de commetaar maar ik blijf hier bij want weet dat het voor mij goed werkt en dan er nog bij train ik al lang niet meer natural

Oke duidelijk, tijdens een kuur is dit schema is misschien ook heel anders.

Ook niet tijdens een kuur vind ik persoonlijk, maar goed sterk ben ik ook niet en ik denk dat ik dus door het vele trainen, daar de massa door gekregen heb? Met minder werd het ook minder en met meer word het ook meer tot op een zekere hoogte natuurlijk

Damn het ging vandaag best zwaar na een weekje rust maar
ik ben best tevreden over de training. Vandaag was borst, schouders en
triceps aan de beurt. Na het krachttrainen ben ik naar huis gefietst
en ben ik nog een half uurtje wezen joggen.

Incline db press
10x20
3x6x34

Benchpress (was al leeg door het db pressen)
2x12x50
1x10x50

Incline db flyes
2x8x20
1x9x20

Military press
10x20
8x40
2x6x40

Cable sideraises
8x5
12x2,5
10x2,5

Dippen bw
10x
8x
6x

Reverse grip pushdown
12x20
8x25
9x25

30 min joggen

Damn heb echt weer het gevoel dat ik op nieuw moet beginnen

Luppie??

Omfg wtf luppz0r?

Jeps klopt is vandaag bekend geworden.

Welkom terug, verloren zoon.

Welkom terug!
Ik ben blij dat je weer een Log bijhoudt, vond die logjes altijd leuk...

yepz luppie is weer terug

Jeps maar ga er serieus mee om deze keer,
teminste als ik mag blijven

wel lef seg ... nog niet weten of die mag blijven en gelijk een log openen :roflol:

welcome back Lupmeister ;)

Je hebt je oerkracht nog niet verloren zie ik!11 Wanneer begint je volgende kuurtje?

Hehehe nee idd. Nee voorlopig heb ik nog geen kuur plannen, wil eerst lang genoeg off zijn en ga gewoon lekker door zoals ik nu bezig ben. Welke mod kan ik trouwens het beste vragen hoe het zit of ik mag blijven?

Dit is geen Luppie jongens. Luppie beheerst ons taaltje nooit zo goed als deze jongeman.

edit: nouu als ik nu wat beter kijk, toch wel :P

Je trainingen lijken nergens op, zelfs ik train je er uit lup. Misschien tijd voor een nieuw kuurtje?

Terug
Naar boven