MuscleMeat

T-Rex log 2009

• Topic Starter Topic Starter
Zoals ik ooit al eens eerder zij kan het aan de hoeveelheid motounits liggen per spiervezel wat geactiveerd word ofzo tijdens inspanning dit bepaald de kracht ofzo.
Heb mij er niet goed in verdiept iig, maar als dit het hele eier eten is zou ik een onderzoek moeten laten doen aan mijn spiervezels ofzo. Dan moeten ze wat weg halen en laten bekijken. Maar dat heb ik echt niet over voor mensen die willen weten hoe de vork in de steel zit. En vind het zelf ook niet nodig. Mijn profiel foto zegt genoeg lijkt mij.

Mischien kan het ook wel zijn dat ik nooit onder de 5 hh train want niet nodig is voor spiergroei, maar dan zou je nog denken dat ik wel wat meer kracht zou hebben.
Op de sportschool vinden mensen het ook erg appart.

Laatst bewerkt:
maar kerel, je traint nu met gewichten waar, zo goed als iedereen die 8 maanden serieus traint, al mee traint
dan doe je toch iets verkeerd:scratch:

Dit vind ik een nominatie voor de 'slechtste post van de dag' waard..

Ik begon op 57 Kilo, denk jij dat ik na 8 maanden (= nu) al 80 bench?

Ach Spank maakt niets uit ik ben ook begonnen met lege stang 7 jaar trug :D
En ging ook maar een kg per maand omhoog

paar gaste die bij mij trainen begonnen op 50 kg 9 maanden verder drukken ze allebei 1x80 dus is zeker wel te doen..
en owja die letten nog geen eens op der voeding

Zo zijn ze er ook wel die beginnen met 80 kg
en chest ho maar

De meesten die ook zo veel benchen laten hem ook niet zakken tot op de borst ellebogen zitten dan naast het lichaam,
En mijn ellebogen zitten onder het lichaam. Dit zie ik heel veel bij ons in de gym

Laatst bewerkt:
Lol jongens het maakt geen reet uit hoe sterk iemand is als hij maar altijd maximaal traind verdiend hij / zij mijn respect want voor hem kan 70kg net zo zwaar aanvoelen als 200kg voor een ander

luppie.. laat eens een foto zien van al dat beef waar je het zo stellig over hebt.

verder, good to see you back, succes met je trainingen

Zo slecht is die post toch niet, na 8 maanden kon ik wel max 80 benchen

---------- Toegevoegd om 00:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:35 ----------

Zoals ik ooit al eens eerder zij kan het aan de hoeveelheid motounits liggen per spiervezel wat geactiveerd word ofzo tijdens inspanning dit bepaald de kracht ofzo.
Heb mij er niet goed in verdiept iig, maar als dit het hele eier eten is zou ik een onderzoek moeten laten doen aan mijn spiervezels ofzo. Dan moeten ze wat weg halen en laten bekijken. Maar dat heb ik echt niet over voor mensen die willen weten hoe de vork in de steel zit. En vind het zelf ook niet nodig. Mijn profiel foto zegt genoeg lijkt mij.

Mischien kan het ook wel zijn dat ik nooit onder de 5 hh train want niet nodig is voor spiergroei, maar dan zou je nog denken dat ik wel wat meer kracht zou hebben.
Op de sportschool vinden mensen het ook erg appart.

En jij denkt dat je geen massa pakt als je onder de 5reps blijft ?
Dat zegt wel wat over jou kennis.

Hehehe nee idd. Nee voorlopig heb ik nog geen kuur plannen, wil eerst lang genoeg off zijn en ga gewoon lekker door zoals ik nu bezig ben. Welke mod kan ik trouwens het beste vragen hoe het zit of ik mag blijven?

EricR.

Welcome back! Leuk dat je er weer bent. Die sideraises mogen wel flink omhoog.:o De rest ziet er wel goed uit.:)

Alweer gebanned?

hahaha gebanned epic fail luppie

Wat...is ie nu al gebanned?

paar gaste die bij mij trainen begonnen op 50 kg 9 maanden verder drukken ze allebei 1x80 dus is zeker wel te doen..
en owja die letten nog geen eens op der voeding

klopt, de 1 heet meer power in zn lichaam als de ander..
1*80 haal ik miss.. 5*70 kan ik nu wel..

Wat seagal zegt ben ik het niet mee eens..
Ik eet genoeg om iig kracht te gainen, het ligt mij gewoon niet..
Ik ben gewoon niet sterk.. Gotta deal with that..

hij is wegh......

Is hij echt wegh?

Terug
Naar boven