MuscleMeat

T-Rex log 2009

Nee, door aas gebruik ben ik nuchterder geworden en sereuzer met alles
Het heeft een positieve invloed op mijn herzenen. Verdergaik tot mijn 30e doormet kuren en dan kap ik

Mooi dat je sereuzer bent geworden, dat is ook veel beter voor je herzenen.

Welkom terug, zal je blijven volgen

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag zijn normaal rug en benen aan de beur maar deze 2 die ik deze week en volgene week 1keerper week de rest 2 keer per week.

De training van fanaaf ziet er zo uit

Chinnen
Bor
Bb shrugs
Latpully breed
Db row

Bb curl
Standing dbcurl

30 min cardio

Tjah kan er niets aan veranderen, het maakt mij zelf ook vrij weining uit,want ik ga voor
spiermassa en niet iedereen kan beide hebben. Ik snap aleen niet dat anderen zich daar druk om kunnen maken van wat ik wel heb en niet kan. Ik ga gewoon verde rhoe ik nu bezig ben dan komt het wel goed. Mischien niet qwa kracht maar dat is ook geen must voor bodybuilding

Maar ik kan er ook goed inkomen dat mensen jaloers op mij worden omdat het mij wel lukt zonder kracht en zonder eten. Mischien hebik wel iets wat niet goed zit met de spieren wie zal het zeggen?

Nee, door aas gebruik ben ik nuchterder geworden en sereuzer met alles
Het heeft een positieve invloed op mijn herzenen. Verdergaik tot mijn 30e doormet kuren en dan kap ik

haha, nu al legendarische quotes

wanneer post je foto's als ik vragen mag hoe je er nu bij staat?

Is je doel nog steeds om in 1 jaar op Yuri van Gelder te lijken?

hoe zit het met je kuurverleden?

veel vragen maar ben benieuwdd

Laatst bewerkt:
dude leuk dat je goed gaat trainen.
maar kanker op met je foto's plaatsen van mij en achterlijk doen over mij.
ga lekker in je wagen zitten, anabolen als snoepjes nemen, insect plegen en boeken lezen over vlora en vauna.
maar ondertussen zeg ik 1 ding; skef niet zo.

wanneer post je foto's als ik vragen mag hoe je er nu bij staat?

Is je doel nog steeds om in 1 jaar op Yuri van Gelder te lijken?

hoe zit het met je kuurverleden?

veel vragen maar ben benieuwdd
Ik mag geen foto's meer posten helaas.
Kuur verleden zijn 2 kuurtjes 6 weekjes winstrol op 40 mg per dag
en even later 15 weken 500mg test E per week en 50 mg winsterol per dag voor 6 week. En natuurlijk nakuren met nolvadex alleen van de kracht is niets meer over toen ik ging cutten en van de 12 kg heb ik 8 kg overgehouden. En die eerste kuur zal mischien maar 0 kg zijn geweest

Training vandaag ging zwaar, maar goed dat is ook logies op dit moment.
Tog ben ik redelijk tevreden.

Vandaag heb ik de rug en biceps aangepakt dik 2 week geleden vor het laatst.
Cinnen
3x5x+10kg
1x3x+10kg

Pendlay row
3x6x75

Shrugs
10x110
3x8x120

Latpully breed
8x75
2x6x75

Db row
2x6x34

Bb curl
5x40
2x6x35

Db curl
5x18
2x6x16

Snel naar huis gefietst en erna 50 min cardio in de bossen gedaan.

Antwoord hier eens op Luppie.
Zie je al in dat dat niet haalbaar is in die tijd?

Qwa droogheid niet qwa massa ga ik er dik over heen
ergens rond januari met de benoodigde middeltjes
Heb al zo'n 1000 euro achter uit gelegt en hgh komt er ook bij voor een 6 maand lang

Laatst bewerkt:
Training vandaag ging zwaar, maar goed dat is ook logies op dit moment.
Tog ben ik redelijk tevreden.

Vandaag heb ik de rug en biceps aangepakt dik 2 week geleden vor het laatst.
Cinnen
3x5x+10kg
1x3x+10kg

Pendlay row
3x6x75

Shrugs
10x110
3x8x120

Latpully breed
8x75
2x6x75

Db row
2x6x34

Bb curl
5x40
2x6x35

Db curl
5x18
2x6x16

Snel naar huis gefietst en erna 50 min cardio in de bossen gedaan.

Qwa droogheid niet qwa massa ga ik er dik over heen
ergens rond januari met de benoodigde middeltjes
Heb al zo'n 1000 euro achter uit gelegt en hgh komt er ook bij voor een 6 maand lang

HAHA, denk je ?

Ik mag geen foto's meer posten helaas.
Kuur verleden zijn 2 kuurtjes 6 weekjes winstrol op 40 mg per dag
en even later 15 weken 500mg test E per week en 50 mg winsterol per dag voor 6 week. En natuurlijk nakuren met nolvadex alleen van de kracht is niets meer over toen ik ging cutten en van de 12 kg heb ik 8 kg overgehouden. En die eerste kuur zal mischien maar 0 kg zijn geweest

Ben je tevreden met je fysiek voor wat t heeft gekost tot nu toe als ik vragen mag?

Verder vroeg ik me nog af wat je stats waren op dit moment ;)
lekkere rugtraining trouwens!

Nee ik ben niet snel tevreden.
Stats staan op dit moment hier onder en mijn krachtstast zijn brak op dit moment.
Maar ik ben teminste eerlijk over mijn stats qwa kracht
Dead en squat zal rond de 100-120 liggen bench max 80 en rows ook max 80
mp max 55 of 60

Verder was mijn bench 100 deadlift 160 en rows 90 tijdens de kuur

Laatst bewerkt:
Nee ik ben niet snel tevreden.
Stats staan op dit moment hier onder en mijn krachtstast zijn brak op dit moment.
Maar ik ben teminste eerlijk over mijn stats qwa kracht
Dead en squat zal rond de 100-120 liggen bench max 80 en rows ook max 80
mp max 55 of 60

Verder was mijn bench 100 deadlift 160 en rows 90 tijdens de kuur

ik snap niet hoe dat mogelijk is na 7 jaar trainen, train je wel consequent?

ps: kan je wel goed tellen? misschien lift je wel 300kg zonder het te beseffen?:D

Nee zo is het helaas en ik train altijd conseqent en hou iedere week de gewichte bij waar ik eindig. Maar dat ik ben trug gezakt is niet zo gek als ik direct ben gaan cutten na de nakuur en erbij ook nog een 2 weken niet kon trainen vanwege een blessure rond het sleutelbeen + ontsteking, en wel gewoon ben gaan door cutten. Verder ga ik ook altijd tot failure met trainen en soms nog wat forced reps

Nee zo is het helaas en ik train altijd conseqent en hou iedere week de gewichte bij waar ik eindig. Maar dat ik ben trug gezakt is niet zo gek als ik direct ben gaan cutten na de nakuur en erbij ook nog een 2 weken niet kon trainen vanwege een blessure rond het sleutelbeen + ontsteking, en wel gewoon ben gaan door cutten. Verder ga ik ook altijd tot failure met trainen en soms nog wat forced reps

maar kerel, je traint nu met gewichten waar, zo goed als iedereen die 8 maanden serieus traint, al mee traint
dan doe je toch iets verkeerd:scratch:

Nope kijk maar naar mijn training filmpjes, staan nog wel op dbb ergens in een oud logje
Het zit gewoon niet in mij dat kracht gebeuren lijkt het wel
En het gekke is dat ik wel massa blijf gainen tot het kuren aan toe van afgelopen jaar

En het is bs dat mensen na een jaar al met deze gewichten traind. Iig niet bij ons in de gym.
Of de stangen zijn gewoon veel zwaarder dan dat ik denk maar het lijkt me niet dat ze 40kg zijn haha

Op BR werd ook tegen mij gezecht dat ik helemaal niet meer moet focussen op kracht maar gewoon veel volume moet gaan draaien
en daar de massa uit zien te halen ook al word ik maar heel langzaam sterker. En daar weten ze echt wel waar ze het over hebben

7 jaar geleden kreeg ik niet een 20 kg om hoog

Laatst bewerkt:
Echt raar dit. Ik geloof wel dat de massa er is. En eigenlijk puur uit BB'ing standpunt kan ik je geen ongelijk geven. Maar toch vind ik het erg jammer dat er achter zo'n fysiek ( alhoewel ik niet weet hoe je eruit ziet , maargoed 170, 85kg, dat moet toch iets van massa zijn + de kuurtjes, slechts zo weinig kracht zit.

Misschien dat ik qua massa niet bij je in de buurt komt , maar ik ben sterker naturel, en met een lager bf en ergens is er hier toch wat verkeerd aan. Ktrain ook 1.5jr..

Heb je ook altijd compounds gedaan om kracht op te bouwen? Vind het gewoon erg raar zo'n lage stats met al 2 kuurtjes achter de rug.

Maargoed, succes met trainen , alleen jammer dat je geen pics mag posten want aan de gewichten hebben we hier duidelijk niet veel..

Terug
Naar boven