XXL Nutrition

T3, clen of ephedrine?

En het feit dat je dus de hele dag aan het knallen op speed bent? Lijkt mij echt zwaaaaar ongezond :P

yup dat lijkt mij ook. Kunst is denk ik om niet te knallen dus goed doseren. Verder niet heel gezond voor je maag ook denk ik, dan liever snuifen :p

speed werkt idd goed ja...

enige nadeel is dat je wel sterk in je schoenen moet staan want het is verslavend...zorg ervoor als je het doet dat je NIET zelf de speed beheert maar een ander je het laat geven

dat je speed wilt zien als afval middel is al te gek voor woorden, vraag je om verslaving.
en vtnl das helemaal dom, iedereen kan aan speed komen, dus als je maat zegt nee je krijgt niets meer doe je een belletje en tada

dat je speed wilt zien als afval middel is al te gek voor woorden, vraag je om verslaving.
en vtnl das helemaal dom, iedereen kan aan speed komen, dus als je maat zegt nee je krijgt niets meer doe je een belletje en tada

of je nou speed of efedrine neemt of clen of of of of...je neemt het allemaal om je doel te behalen en of je dat nou op de ene manier doet of de andere 'normale' manieren goed is het niet voor je

blijkbaar heb je speed niet zelf gebruikt? , je gaat er kapot aan als je het dagelijks gaat doen, wil ik om alles wel met je wedden

Ik zit met de vraag wat de voor- en nadelen zijn van T3, clenbuterol en ephedrine.

Ik wil mijn vet% naar omlaag halen maar nu zit ik met de vraag welk van de 3 het beste bij me zou passen.
Ik heb me laten vertellen dat T3 het zwaarste product is, dan clen en ephedrine het lichtste van de 3...

Heeft er iemand ervaringen met deze producten??

Ik ben ook een vrouw, zou dat in mijn nadeel spelen?

Ik ga ephedrine (oude stacker zooi) proberen over een paar dagen, laat je wel weten hoe het gaat.

---------- Post toegevoegd Thu 10 Nov 2011 om 22:13 ----------

speed werkt idd goed ja...

enige nadeel is dat je wel sterk in je schoenen moet staan want het is verslavend...zorg ervoor als je het doet dat je NIET zelf de speed beheert maar een ander je het laat geven

lol speed, heb het jaren gebruikt (lang geleden)

Ik woog op een gegeven moment 68 kilo ... Nee zou speed niet zien als afslankmiddel want niet alleen je vet gaat eraan

blijkbaar heb je speed niet zelf gebruikt? , je gaat er kapot aan als je het dagelijks gaat doen, wil ik om alles wel met je wedden

als je niet eet en niet slaapt ja dan ga je er gerust (sneller) kapot aan...en helaas ja ik heb speed gebruikt en op dit moment helaas nog steeds heb mn gebruik al terug gedrongen tot 50mg max p/dag maar het moet er helemaal uit

als je niet eet en niet slaapt ja dan ga je er gerust (sneller) kapot aan...en helaas ja ik heb speed gebruikt en op dit moment helaas nog steeds heb mn gebruik al terug gedrongen tot 50mg max p/dag maar het moet er helemaal uit

dammm dude, toch niet zo moeilijk stoppen met speed. Heb ruim 2 jaar lang die troep gebruikt eerst weekend toen ook door de week etc was op een gegeven moment helemaal klaar. mee, zo gestopt. Gaar, krokant, lelijk, afgetrapt en hersendood wordt je er van. Is gelukkig jaren geleden voor mij. Beter trainen dude, hardcore trainen.

Laatst bewerkt:

ben jij dan wel helemaal goed bij je hoofd? je hebt zelf een verslaving en dan raad je iemand anders hetzelfde aan.

ben jij dan wel helemaal goed bij je hoofd? je hebt zelf een verslaving en dan raad je iemand anders hetzelfde aan.

raad ik het de topic starter aan dan? ik zeg toch duidelijk in mn zin 'als' ik zou niemand speed aan raden. Dus je hoeft niet meteen zo opgefokt te reageren.

en ik krijg nu ritalin voorgeschreven wat een gezonder alternatief is voor mij en me ook rust geeft in me hoofd (add)

raad ik het de topic starter aan dan? ik zeg toch duidelijk in mn zin 'als' ik zou niemand speed aan raden. Dus je hoeft niet meteen zo opgefokt te reageren.

en ik krijg nu ritalin voorgeschreven wat een gezonder alternatief is voor mij en me ook rust geeft in me hoofd (add)

wtf ritalin is net speed bij mensen die geen adhd hebben.

verder waar gaat dit topic over ? jezus speed gebruiken bij het afvallen zijn jullie wel goed bij jullie koekie ?

Mods?

Topicstarter; vertel eens over je voeding(k-e-v verhoudingen/totalen) en training/cardio. Ik weet bijna zeker dat met enkele aanpassingen je de progressie kunt boeken die je wilt.

Terug
Naar boven