MuscleMeat

T3 gebruik

:)tis wel spans e amigo

• Like
Waarderingen: Dr X
i know ;)

• Topic Starter Topic Starter
T3, jij kan nie combo met voeding . Zowizo jij valt van vet en spieren af. S'morgens eerst ding 50-100 mg . 500 ml Test en clen zal j helpen.
50 mg t3
120 mg clen

T3, jij kan nie combo met voeding . Zowizo jij valt van vet en spieren af. S'morgens eerst ding 50-100 mg . 500 ml Test en clen zal j helpen.
50 mg t3
120 mg clen
120mg clen+50mg t3 aanraden met een halve liter test. Denk dat de overgrote meerderheid dan stokstijfsteendood neer valt

Halve liter test lijkt me wel fun tho!

Ik ben ook voor less = more, maar UG t3 is op 100 mg niet bepaald veel, en zorgt er bij mij alleen voor dat ik de "high days" tijdens een low/high carb zig-zag dieet kan overslaan en niet zo'n shitload aan cardio hoef te doen.

Ik eet gewoon 15% van mijn onderhoud onder behoefte, en cardio er 4 x per week 45 minuten bij.

Waarom zou je daarbij neervallen met een dosering test van tussen de 500-1000 ml. met wat aromasin tezamen met bijvoorbeeld bold, mast, primo of tren? Veel mensen die ik ken gebruiken t3 om de lethargie bij bijv. tren wat tegen te gaan (met wisselend resultaat). Je wilt juist flink was AAS in je systeem hebben als je diep wilt cutten.

For the record: ik zou dan al zo'n 5 keer moeten zijn gestorven, en ik cut op 750 test, wat masteron een halve cap aromasin EOD. En uiteraard laat ik bloedtesten doen. Niets aan de hand, en uitermate geschikt om shredded te worden, zonder dat het mijn gezondheid op de korte termijn in gevaar brengt.

Wat de lange termijn gevolgen zijn? Dat weet niemand. Ik probeer alleen veilig te kuren.

Just my hunble opinion :)

Laatst bewerkt:
Ik ben ook voor less = more, maar UG t3 is op 100 mg niet bepaald veel, en zorgt er bij alleen voor dat ik de "high days" tijdens een low/high carb zig-zag dieet kan overslaan en niet zo'n shitload aan cardio hoef te doen . Waarom zou je daarbij neervallen met een dosering test van tussen de 500-100 mg.? Veel mensen die ik ken gebruiken t3 om de lethargie bij bijv. tren wat tegen te gaan (met wisselend resultaat). Je wilt juist flink was AAS in je systeem hebben als je diep cut.

Er staat mililiter.

Wat bedoel je trouwens met de high days overslaan door de t3?

Er staat mililiter.

Wat bedoel je trouwens met de high days overslaan door de t3?

Nu ook haha ;)

Na 3 low carb days met zoveel cardio blijft je stofwisseling gewoon als een toeter doordraaien met t3. Een refeed is een schranspartij bij de lokale sushi-bar (1x p.w). Na 3 low carb days gaat je lichaam spieren gebruiken als directe energiebron, dus zo'n high carb dag (eten op onderhoud) maakt dat het motortje blijft spinnen. Met t3 is dit overbodig, en is het ff 3 weken afzien, maar dan ben je ook shredded hehe ;)

Aangezien het toch een flut topic is kan ik er net zo goed gebruik van maken.
Wil na mn cruise zodra ik de 110kg ochtend heb aangetikt gaan cruisen en daarna cutten. heb HG t3 en zeer goede clen (durf niet te zeggen of t HG is, heb t niet voor me leggen maar iig al een x geprobeerd)
Wat zou nou het beste zijn om te doen? Eerst 2 weken clen, daarna meteen beginnen met t3 op 50mcg en laatste weken langzaam clen toevoegen? test zal 250 zijn (+wat hcg+) en evt mast of primp op degelijke dosering, over zo'n 8 weken

Ik ben ook voor less = more, maar UG t3 is op 100 mg niet bepaald veel, en zorgt er bij mij alleen voor dat ik de "high days" tijdens een low/high carb zig-zag dieet kan overslaan en niet zo'n shitload aan cardio hoef te doen.

Ik eet gewoon 15% van mijn onderhoud onder behoefte, en cardio er 4 x per week 45 minuten bij.

Waarom zou je daarbij neervallen met een dosering test van tussen de 500-1000 ml. met wat aromasin tezamen met bijvoorbeeld bold, mast, primo of tren? Veel mensen die ik ken gebruiken t3 om de lethargie bij bijv. tren wat tegen te gaan (met wisselend resultaat). Je wilt juist flink was AAS in je systeem hebben als je diep wilt cutten.

For the record: ik zou dan al zo'n 5 keer moeten zijn gestorven, en ik cut op 750 test, wat masteron een halve cap aromasin EOD. En uiteraard laat ik bloedtesten doen. Niets aan de hand, en uitermate geschikt om shredded te worden, zonder dat het mijn gezondheid op de korte termijn in gevaar brengt.

Wat de lange termijn gevolgen zijn? Dat weet niemand. Ik probeer alleen veilig te kuren.

Als je twijfelt aan je source is het belangrijk om een andere source te zoeken. Basisregel nummer 1 is dat je gear 100% legit is.

Dit werkt ook de andere kant op. Je gaat er van uit dat het ondergedoseerd is dus je neemt een hogere dosis. Totdat je ineens merkt dat het wèl legit is en tegen klachten aanloopt omdat je eigenlijk teveel neemt.

Als je twijfelt aan je source is het belangrijk om een andere source te zoeken. Basisregel nummer 1 is dat je gear 100% legit is.

Dit werkt ook de andere kant op. Je gaat er van uit dat het ondergedoseerd is dus je neemt een hogere dosis. Totdat je ineens merkt dat het wèl legit is en tegen klachten aanloopt omdat je eigenlijk teveel neemt.

Wou net zeggen ja. Als je 100mcg T3 per dag niet bepaald veel vindt heb je wel kut spul of het UG is of niet.

Aangezien het toch een flut topic is kan ik er net zo goed gebruik van maken.
Wil na mn cruise zodra ik de 110kg ochtend heb aangetikt gaan cruisen en daarna cutten. heb HG t3 en zeer goede clen (durf niet te zeggen of t HG is, heb t niet voor me leggen maar iig al een x geprobeerd)
Wat zou nou het beste zijn om te doen? Eerst 2 weken clen, daarna meteen beginnen met t3 op 50mcg en laatste weken langzaam clen toevoegen? test zal 250 zijn (+wat hcg+) en evt mast of primp op degelijke dosering, over zo'n 8 weken

T3 de gehele cut nemen dus vanaf dag 1 op 50-75mcg per dag.
Dan wanneer het cutten moeizamer gaat clen erbij.

Op 25mcg UG voel ik al verschil, clen zou ik maar gebruiken als je echt niet meer lager in bf% geraakt samen met taurine en kalium anders ga je verkrampen.

Terug
Naar boven