AndroidHealthClinic

T3 hoe beste te doseren.

laRock

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m78
Massa
91kg
Vetpercentage
16%
Hallo beste mensen,

Ik ben al enige tijd aan het cutten en ben nu bezig met de laatste loodjes. Ben reeds van 98 naar 82 gegaan, heb nog een kilogram of 5 te gaan. Ik heb besloten om de laatste beetjes te doen met behulp van wat T3 zodat het allemaal net wat sneller en makkelijker gaat. Ik heb me redelijk ingelezen over T3 en dat het essentieel is om het op en af te bouwen etc. etc.

Er resten mij echter nog 3 vragen waarvan ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen.

1. Is onderstaande schema goed om aan te houden? Wil het safe houden en ga daarom niet over de 75 mcg.

week 1 - 2 tabs
week 2 - 2 tabs
week 3 - 3 tabs
week 4 - 3 tabs
week 5 - 2 tabs
week 6 - 1 tab
week 7 - 0,5 tab
week 8 - 0,25 tab

Uitgaande van 25 mcg per tab.

2. Er wordt gezegd dat alles in een keer ingenomen kan worden op nuchtere maag in de ochtend. Maar de ene dag ben je wakker om 12.00, de andere om 08:00.. Hoe doseer je dit? gewoon op vaste tijdstippen? of zodra je wakker bent op nuchtere maag, ongeacht het tijdstip.

en tot slot 3. Ik lees overal dat T3 vaak maar voor rond de 20 a 30 dagen gebruikt wordt. Is het dan wel verstandig voor mij om het 8 weken te gebruiken? Zo werd mij geadviseerd.

Bedankt en Karma voor de antwoorden

Laatst bewerkt:
en tot slot 3. Ik lees overal dat T3 vaak maar voor rond de 20 a 30 dagen gebruikt wordt. Is het dan wel verstandig voor mij om het 8 weken te gebruiken? Zo werd mij geadviseerd.

ik gebruik het 9 maanden per jaar non-stop en dan 3 maanden off.

ik hoop dat je er wel aas bij gaat gebruiken om je lbm tegen afbraak te beschermen...

• Topic Starter Topic Starter
ik gebruik het 9 maanden per jaar non-stop en dan 3 maanden off.

ik hoop dat je er wel "anabole androgene steroïden">aas bij gaat gebruiken om je lbm tegen afbraak te beschermen...

Nope, helaas.. Ik ben nog naturel en wil dat voorlopig zo houden.. Ik weet dat ik wel wat inlever, maar goed..

dan zou ik niet hoger als 50mcg gaan en zorgen dat je dieet iig goed hoog in eiwitten zitten aangevuld met bcaa's om zoveel mogelijk verlies van spiermassa te voorkomen.

En dan wel gewoon die 8 weken aanhouden? trouwens, hoe neem jij het in.. verdeeld over de dag ? en wanneer, dus als je wakker wordt gewoon of elke dag op vaste tijdstip?

Hey, Kan je me misschien vertellen waar ik meer info over t3 kan vinden?
Is dit eigk een prohormoon? srry maar zoek functie is nogal moeilijk, t3 is te kort om te zoeken :o

Hallo beste mensen,

Ik ben al enige tijd aan het cutten en ben nu bezig met de laatste loodjes. Ben reeds van 98 naar 82 gegaan, heb nog een kilogram of 5 te gaan. Ik heb besloten om de laatste beetjes te doen met behulp van wat T3 zodat het allemaal net wat sneller en makkelijker gaat. Ik heb me redelijk ingelezen over T3 en dat het essentieel is om het op en af te bouwen etc. etc.

Er resten mij echter nog 3 vragen waarvan ik hoop dat jullie me ermee kunnen helpen.

1. Is onderstaande schema goed om aan te houden? Wil het safe houden en ga daarom niet over de 75 mcg.

week 1 - 2 tabs
week 2 - 2 tabs
week 3 - 3 tabs
week 4 - 3 tabs
week 5 - 2 tabs
week 6 - 1 tab
week 7 - 0,5 tab
week 8 - 0,25 tab

Uitgaande van 50 mcg per tab.

2. Er wordt gezegd dat alles in een keer ingenomen kan worden op nuchtere maag in de ochtend. Maar de ene dag ben je wakker om 12.00, de andere om 08:00.. Hoe doseer je dit? gewoon op vaste tijdstippen? of zodra je wakker bent op nuchtere maag, ongeacht het tijdstip.

Je wilt niet hoger gaan dan 75mcg, maar je neemt 2 tabs van 50mcg week 1t/m5??

doe het simpel, 50cmg ED niet op of af bouwen. Heb nu zelf beide methoden gebruikt, op en afbouwen en een keer constante blijven. Geen verschil in te merken. Ik ben op 100mcg ed constant gebleven de laatste keer. Heb eindige wel 100/75/50, dus 3dagen afbouw, dus niet abrupt gestopt.
Persoonlijk van ik de "herstel" periode (als die er al is) op met een otc SAN T3

zeggen dat je naturel bent...dat zo wilt houden maar wel aan de T3...zijn dat snoepjes dan???

zeggen dat je naturel bent...dat zo wilt houden maar wel aan de T3...zijn dat snoepjes dan???

T3 zijn geen anabolen, noch hormonale middelen ter bevordering van spiergroei. Het verhoogt alleen de metabolisme waardoor je sneller vet verbrand. Bij mijn weten kun je T3, zoals met efedrine ook het geval is geen anabolen noemen.

---------- Toegevoegd om 02:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:12 ----------

Je wilt niet hoger gaan dan 75mcg, maar je neemt 2 tabs van 50mcg week 1t/m5??

noo, 2 tabs van 25 mcg.. In de piek neem ik 3 tabs van 25 mcg, wat neerkomt op 75 mcg.

Maar het is wel schildklierhormoon als je natural bent zou je volgens mij tegen homonale toediening moeten zijn.

En T3 zonder AS, dat spierverlies is echt substantieel.

En je spreek jezelf tegen, openingspost schrijf je 50mcg per cap en laatste post 25mcg per cap, wat is het? En stel dat het wel 25mcg is, dan zou ik beginnen met 1 cap voor 4 dagen en dan naar 50mcg.

Stel dat je geen AS wil, dan zou ik minstens een prohormoon als epistane in een dosis van 20-30mg per dag voor de laatste 5 weken mee laten lopen. Tja en dat is ook niet meer 100% natural.

Laatst bewerkt:
ECAY stack.
Geen T3 zonder AAS

Maar het is wel schildklierhormoon als je natural bent zou je volgens mij tegen homonale toediening moeten zijn.

En je spreek jezelf tegen, openingspost schrijf je 50mcg per cap en laatste post 25mcg per cap, wat is het? En stel dat het wel 25mcg is, dan zou ik beginnen met 1 cap voor 4 dagen en dan naar 50mcg.

Stel dat je geen AS wil, dan zou ik minstens een prohormoon als epistane in een dosis van 20-30mg per dag voor de laatste 5 weken mee laten lopen. Tja en dat is ook niet meer 100% natural.

Het hoeft toch niet zo te zijn dat als ik ergens tegen ben, ook automatisch tegen het andere ben. Ik geef alleen aan natural te zijn en dat te willen blijven. Bij mijn weten ben en ik en blijf ik dat na T3 gebruikt te hebben.

Het had inderdaad 25 mcg moeten zijn (Tiromel van Abdi Ibrahim, zijn Turkse). Trouwens, Als T3 alleen al te katabool is, dan zou ik clen helemaal moeten laten liggen neem ik aan?

Bedankt voor de tips !

Wat ik overigens ook niet goed thuis kan brengen is.. Ik hoor van meerdere bronnen, waaronder van jou dat het spierverlies niet te verwaarlozen is bij het gebruiken van T3, maar waar ligt dat hem nu aan? Het is in principe toch gewoon een lichte verhoging van je metabolisme zoals met efedrine/eca het geval is.. waarom is T3 zoveel kataboler? Vermelding verdient daarbij dat momenteel vetverbranding de prioriteit geniet en ik in principe bereid ben spieren in te leveren. Groeien is nooit een probleem geweest, droog worden wel.

meermaals gedaan, geen probleem hoor als je voeding ok is (zo'n 3gr eiwit / KG).. is STERK overroepen, ben er amper massa mee verloren en laatste keer ben ik tot 75mcg gegaan.

Was je te spreken over het resultaat? Zou je T3 kunnen aanbevelen?

Laatst bewerkt:
*bump*

Terug
Naar boven