Fitness Seller

T3 hoe beste te doseren.

Ik wil niet een helige uit gaan hangen, maar je weet dat T3 ervoor kan zorgen dat je versnelt osteoporose kan krijgen he.. Ik zou het niet zonder AAS nemen. T3 is naar mijn mening fijn spul, ik heb er goed op gecut met zelfs nog wat bovengemiddeld cheaten ;)

Was je te spreken over het resultaat? Zou je T3 kunnen aanbevelen?
eerste keer heel tevreden. 2e keer (opgebruiken van wat ik nog liggen had) was het wat teleurstellend. Beide keren thans zelfde voedingsschema, zeer vreemd! Er was wel maar een tussenperiode van een maand, mss heeft het daar mee te maken (gewenning?)

Ik ga het iig niet meer nemen en zou het niemand aanbevelen, ECA is veel veiliger en vooral veel lekkerder! Van ECA word je actiever (= betere/langere trainingen) en het werkt eetlustremmend; T3 leek het omgekeerde te zijn (constant honger + superlui werd ik er van)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
thanks voor de info.. Ik heb besloten om de Tiromel te laten liggen dan maar.. Ga toch voor ECA of zelfs alleen cardio, 45 min per dag 4x per week in combinatie met kt.

jop not worth it (imho) maar ... ik wou het toch ook eerst zelf ondervinden alvorens ik het wou geloven ;)

Ik zweer vanaf nu bij EC (zonder A) in combinatie met een shitload cardio (being endo really sux :p) en natuurlijk propere voeding!

Succes.

Terug
Naar boven