MuscleMeat

T3 only

Ik zou je clenbuterol ook opbouwen en zo aanvoelen wat het best voor je werkt. Voor de rest ziet het er wel goed uit. Mss toch eens naar de 100mcg gaan bij de t3 als je aanvoelt dat het juist niet genoeg is..

• Topic Starter Topic Starter
okay top! ik bouw de clen ook op, ik heb broncoterol (0,02mg clen). En ik stuiterde al behoorlijk op 1 tabje uiteindelijk wel naar 2 gegaan maar voor mij is dat wel max.

t3 is een katabool goedje..ik zou dr dus wel roids naast zetten als het je gaat om massa behoud:D

t3 is een katabool goedje..ik zou dr dus wel roids naast zetten als het je gaat om massa behoud:D

ligt er maar net aan..als je er geen roids bij gebruikt moet je in ieder geval niet hoger dan 50- 75 mg gaan imo..en zorgen dat je proteine inname op op minimaal 2,5 tot 3 grm/kg ligt.

wil je hoger gaan lijkt androgenen toevoegen de betere optie.

dosering is de doorslag gevende factor hierbij..ga je rond de 50 mcg per dag zitten dan gaat alleen je stofwisseling een tandje harder lopen..dat wil dan niet gelijk zeggen dat je ook spieren verliest hoor..

dosering is de doorslag gevende factor hierbij..ga je rond de 50 mcg per dag zitten dan gaat alleen je stofwisseling een tandje harder lopen..dat wil dan niet gelijk zeggen dat je ook spieren verliest hoor..

idd, ik heb meerder malen op 50mcg t3 only gezeten en geen spiermassa verloren, heb zelfs wat pr´s gezet met bepaalde lifts.

• Topic Starter Topic Starter
Zijn er eigenlijk bijwerkingen bekend van T3?

Terug
Naar boven