MuscleMeat

T3 wel of niet goed

ert

Cool Novice
Waardering
0
Hallo ik heb een vraagje of het echt zo goed werkt als ik overal lees.
als ik er aan kan komen hoeveel moet ik er dan van gebruiken of gaat dat per lichaams gewicht?
ik weeg nu 107kg met 20% vet , ik kan gewoon niet te weinig eten ivm zwaar werk en s,avonds in de gym.
GRAAG EEN ANTWOORD WANT HIER WORD IK LEIP VAN.
IK GROEI HEEL GOED MAAR DAT VET HEEFT EEN EIGEN WIL :mad:

hoi, bro, niemand gaat ff serieus antwoord geven op jouw vraag!
dat spul is levensgevaarlijk als je niet weet waar je mee bezig bent
het is geen middel om ff een paar kliotjes te dumpen

investeer liever in een doordacht voedingsschema en cardio in jouw geval
eventueel met stackers

begrijp me niet verkeerd, dat we je geen antwoord gaan geven is niet omdat we bang zijn dat je droger als ons word hoor, maar omdat we het beste met je voor hebben

ert zei:
Hallo ik heb een vraagje of het echt zo goed werkt als ik overal lees.
als ik er aan kan komen hoeveel moet ik er dan van gebruiken of gaat dat per lichaams gewicht?
ik weeg nu 107kg met 20% vet , ik kan gewoon niet te weinig eten ivm zwaar werk en s,avonds in de gym.
GRAAG EEN ANTWOORD WANT HIER WORD IK LEIP VAN.
IK GROEI HEEL GOED MAAR DAT VET HEEFT EEN EIGEN WIL :mad:

Met T3 kan je veel schade aanrichten aan je schildklier. Dan liever eerst eens clenbuterol proberen. Ik heb eerst een paar keer clenbuterol gedaan maar zal na lang twijfelen ook eens T3 er aan toevoegen, als ik weet of de combi niet te gevaarlijk is. Kan jij beter ook doen, want het zijn geen snoepjes.
Het schijnt net ff beter te werken dan clen, alleen het vreet meer spieren op en je kan er aardig mee in de problemen raken. Daarom moet je er eesrt echt alles over weten.
Je zegt ook dat je niet te weinig kan eten door zwaar werk en de gym, maar als je dan je stofwisseling omhoog jaagt zal je snel merken dat je meer honger krijgt. Tenminste, ik altijd wel. Daarom meerdere kleine maaltijden van 500 tot 800 kcal, veel magere kwark eten voor de eiwitten en wat witte rijst voor de carbs. Ik heb er al aardig wat mee bereikt zo. Pillen moet je zien als ondersteuning. Die doen verrekte weinig als je dieeet niet in orde is. Dat kan ik je meegeven uit ervaring!

Edit: Sorry reusje, je was me net iets voor..

Laatst bewerkt:
Ik zou het eerst s met clenbuterol en evt efedrine proberen. Mss evt cuttings aas erbij.

T3 is geen snoepgoed.

Ik vindt hem wel goed..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D

Beetje flauw...
Ontopic:geen idee

• Topic Starter Topic Starter
kijk dat wilde ik ff weten , bedankt voor jullie reactie.
als je iets niet weet dan is het mooi dat dit er is want anders gaan we (ik) naar de kl#%@)*)_te :D

Ten eerste als je niet eens weet welke dosering je ergens van moet nemen vind ik dat je er te weinig kennis van hebt en er dus niet ana moet beginnen.Net zoals bij andere dingen lijkt het me logisch dat je wil weten wat je neemt en ten tweede T3 is niet zomaar even iets.
je zegt dat je niet minder kan gaan eten i.v.m je werk maar veel eten hoeft niet te zeggen slecht eten natuurlijk je kan altijd letten op wat je eet en tenslotte als je daarbij flink gat cardionen en e.v.t een fatburner er bij neemt dan moet het helemala goed komen.
Succes bro :thumbs:

Met die schade aan de schildklier valt het allemaal wel mee. Dat is zwaar overdreven en volgens mij gewoon niet waar.
T3 is wel degelijk zeer gevaarlijk omdat het je hartritme ernstig kan verstoren. Te snel naar de maximale dosering brengt een groot risico met zich mee.

Greetz

lunatic zei:
Met T3 kan je veel schade aanrichten aan je schildklier. Dan liever eerst eens clenbuterol proberen. Ik heb eerst een paar keer clenbuterol gedaan maar zal na lang twijfelen ook eens T3 er aan toevoegen, als ik weet of de combi niet te gevaarlijk is. Kan jij beter ook doen, want het zijn geen snoepjes.
Het schijnt net ff beter te werken dan clen, alleen het vreet meer spieren op en je kan er aardig mee in de problemen raken. Daarom moet je er eesrt echt alles over weten.
Je zegt ook dat je niet te weinig kan eten door zwaar werk en de gym, maar als je dan je stofwisseling omhoog jaagt zal je snel merken dat je meer honger krijgt. Tenminste, ik altijd wel. Daarom meerdere kleine maaltijden van 500 tot 800 kcal, veel magere kwark eten voor de eiwitten en wat witte rijst voor de carbs. Ik heb er al aardig wat mee bereikt zo. Pillen moet je zien als ondersteuning. Die doen verrekte weinig als je dieeet niet in orde is. Dat kan ik je meegeven uit ervaring!

Edit: Sorry reusje, je was me net iets voor..

Elmo zei:
Met die schade aan de schildklier valt het allemaal wel mee. Dat is zwaar overdreven en volgens mij gewoon niet waar.
T3 is wel degelijk zeer gevaarlijk omdat het je hartritme ernstig kan verstoren. Te snel naar de maximale dosering brengt een groot risico met zich mee.

Greetz

:eek: dat wist ik niet...
Dan voor de zekerheid maar geen clen er bij.

Je kunt het wel stacken maar het is wel een stack voor mensen die weten wat ze doen. Langzaam opbouwen is het devies.

T3 is het schildklierhormoon en zal de stofwisseling op hoger peil brengen.

Clen is de eerste 2 weken licht anabool en thermisch. Na 2 weken is het nog alleen thermisch.

Met bovenstaande stack is het voor wedstrijdbb'ers aan te raden er een eiwitspaarder zoals Priomboland of EQ bij te gebruiken om spierafbouw tegen te gaan.

lunatic zei:
:eek: dat wist ik niet...
Dan voor de zekerheid maar geen clen er bij.

Als je te dik bent moet je je eten aanpassen. Dit niet kunnen ivm je werk is een bs excuus. Niet kunnen bestaat niet, niet willen wel. Zeg dat dan gewoon en accepteer dat je dik blijft.
Ik geef je op een briefje dat als je nu naar T3 grijpt, je zodra je hiermee stopt 3x vetter eindigt dan je begon!

Jouw lijf, jouw leven.

Elmo zei:

overdreven: ja. niet waar?? wel degelijk waar. bij iemand met een gezonde schildklier zal de schildklier met 2-4 weken helemaal hersteld zijn. maar hoe zie je dat je schildklier in orde is? dat merk je pas wanneer je naderhand problemen ondervindt. plus wat ik een nadeel vind is het rebound effect, de periode nadat je gestopt bent kan je erg snel vet aan gaan zetten. je moet dus echt consequent cardio doen en heel schoon blijven eten. en dat terwijl je moe en lusteloos bent omdat je schildklier op zijn gat ligt. voor wedstrijddoeleinden is het geschikt, maar mijn advies voor degene die geen wedstrijden draaien, beperk je tot stackers, clen, yohimbe, enz. , een goed dieet en cardio.

clen en t3 zijnniet de ideale middellen om even snel wat af te vallen en als je ze neemt helpen ze alleen in combi met de juiste voeding. Post eerst eens je dieet dan kunnen we dat aanpassen voor je en ben je al een eind op weg. Als je dan nog niet tevreden bent probeer het dan eerst met een middel als stackers dan loop je geen risico.

Naar mijn weten is er nog geen bewijs voor blijvende schade aan de schildklier. De werking wordt wel onderdrukt tijdens het gebruk van T3. Of je schildklier gezond is weet bijna geen mens, tenzij je hem laat testen.

Wel ondersteun ik jouw verhaal betreffende het reboundeffect.
De schildklier moet na gebruik van T3 weer op gang komen. Juist dan is beweging en voeding nog kritischer dan het normaal gesproken al is voor een bb-er.

Soulreaver zei:
overdreven: ja. niet waar?? wel degelijk waar. bij iemand met een gezonde schildklier zal de schildklier met 2-4 weken helemaal hersteld zijn. maar hoe zie je dat je schildklier in orde is? dat merk je pas wanneer je naderhand problemen ondervindt. plus wat ik een nadeel vind is het rebound effect, de periode nadat je gestopt bent kan je erg snel vet aan gaan zetten. je moet dus echt consequent cardio doen en heel schoon blijven eten. en dat terwijl je moe en lusteloos bent omdat je schildklier op zijn gat ligt. voor wedstrijddoeleinden is het geschikt, maar mijn advies voor degene die geen wedstrijden draaien, beperk je tot stackers, clen, yohimbe, enz. , een goed dieet en cardio.

Helemaal mee eens! Maar de T3 mythes krijg je door de artikelen waarin staat dat wedstrijdbb'ers ripped op het podium stonden ondanks het eten van junk-food.
Een keer junk-food is niet erg maar de suggestie wordt gewekt dat je met een junk-dieet toch ripped and lean kunt blijven. Dat is IMO bullshit en de bb-'ers die ik ken hebben na 1 Big-Mac al een schuldgevoel na al die jaren hard ploeteren in de gym.

Chemical zei:
clen en t3 zijnniet de ideale middellen om even snel wat af te vallen en als je ze neemt helpen ze alleen in combi met de juiste voeding. Post eerst eens je dieet dan kunnen we dat aanpassen voor je en ben je al een eind op weg. Als je dan nog niet tevreden bent probeer het dan eerst met een middel als stackers dan loop je geen risico.

Elmo zei:
Naar mijn weten is er nog geen bewijs voor blijvende schade aan de schildklier. De werking wordt wel onderdrukt tijdens het gebruk van T3. Of je schildklier gezond is weet bijna geen mens, tenzij je hem laat testen.

ik heb zelfs studies gezien dat de schildklier na 2 weken weer hersteld is. maar zoals je al zegt of je schildklier gezond is weet je pas als je hem laat testen en dat gebeurt in de praktijk vrijwel nooit.

tell me more.... interesant topic.

i.p.v t3 gewoon K3 nemen, wordt je ook een stuk droger van. :banana:

Je moet T3 zien als allerlaatste methode om tot het uiterste te gaan wat je vet% en metabolisme aangaat.

In de juiste volgorde wat je moet doen:

- cardio & aanpassing dieet
- lichte supplementen
- zwaardere supplementen E/C
- clen
- T3

Wat je nu wilt doen is beginnen met T3, uiteindelijk ondervinden dat het voor geen meter helpt op lange termijn.

Dani zei:
Als je te dik bent moet je je eten aanpassen. Dit niet kunnen ivm je werk is een bs excuus. Niet kunnen bestaat niet, niet willen wel. Zeg dat dan gewoon en accepteer dat je dik blijft.
Ik geef je op een briefje dat als je nu naar T3 grijpt, je zodra je hiermee stopt 3x vetter eindigt dan je begon!

Jouw lijf, jouw leven.

Mee eens,...
Je hebt trouwens niet verteld of je al geprobeerd hebt af te vallen met een goed dieet en wat cardio.
Als je dit nog niet eens geprobeerd hebt is het helemaal zonde om die rotzooi te gebruiken

Terug
Naar boven