- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

daarom gebruik ik t4 niet hoger dan 100iu en t3 niet hoger dan 200iu.

) of voor massa. indien je laatste nastreeft zou ik eod of zelfs e3d zetten maar dan hoger gedoseerd. slin erbij volgens zelfde regime en niet ed! igf idem ditoje moet uiteraard wel thyriod-pct doen en evt metabolisme slowing opvangen met clenbuterol, althans dat zou ik iedereen aanraden.
@ mr j:
ga je voor cutten () of voor massa. indien je laatste nastreeft zou ik eod of zelfs e3d zetten maar dan hoger gedoseerd. slin erbij volgens zelfde regime en niet ed! igf idem dito
persoonlijk zou ik thyriods door laten lopen, dus niet alleen op sth dagen!uiteraard veel en lekkere riods eronder...maar das niets nieuws.

is ts uberhaupt wel klaar voor zulke grote middelen? vind je persoonlijk erg jong en denk dat je met wat mooie kuren nog genoeg massa kunt pakken, of was de vraag fictief en niet voor jezelf bedoeld?

als ik mag kiezen zou ik ten alle tijde voor t4 gaan. de omzetting (zoals jeroen al aangaf) biedt vele voordelen met zich mee. echter voeg je trenbolone toe, dan zou ik bv t4/t3 combineren gezien de argumenten van klaas. heb je beste uit te werelden...

voor Thyroid PCT moet je dit product bestellen:
[Link niet meer beschikbaar]
T-100 (glandular)
tav de HGH is T4 waarschijnlijk het meest interessante product om toe te voegen, maar aan de hand van het stukje van klaas (combi met tren) zou T3 een goed alternatief zijn voor de periode dat je on bent en voor een aantal weken erna!. aangezien je de HGH voor een lange periode gaat nemen, zou je erna kunnen kiezen om over te gaan op T4.. een idee?

OK, thanks!
Ik denk nu dus aan GH+T4 en na de trenbolone niet de T4 vervangen door T3, maar er wat T3 bijvoegen.![]()
goed alternatief idd..zou wel de t4 iets wat verlagen en de t3 op 25mcg houden ivm catabole status

tuurlijk.........zucht....kan duidelijk merken dat 'g21' niet echt snugger is...rijdt vast volvo...die ouwe lul![]()
player hater...

tttttttttttssssssssssss alsof 'G21' een PlaYaH I$ hahahahahahahaha...is er maar een...en das dennis999...waar denk je dat triple 9 voor staat?
precies ja...eeuwige liefde...ik geef alle meisjes alle liefde...J3 We3T ToG!

stiekem is dennis door drie n*gers (dennis999'rs) genomen en positioneert hij zichzelf als uber Player om niet door de mand te vallen..hij zit dan ook meestal in de Galery sektie met vaseline op zn topje en zn broek op zn enkels...![]()

goed alternatief idd..zou wel de t4 iets wat verlagen en de t3 op 25mcg houden ivm catabole status
t4 en t3 afbouwen heeft geen zin gezien het half-life
je moet dus van die guggel-shizzle nemen of dat product van g21...waar het ongetwijfeld in zit...ik verhoog carbs flink zodat thyriod wodt geprikkeld en neem clenbuterol tegen rebound-effect!
t3 nemen tijdens pct? moet je echt niet doen. heb ik eens gedaan...verlies je dus echt veel massa. oog je plat enzenz...of bedoelde je dat niet?
Zie post van Klaas. De T3 is bedoeld om de trenbolone. dip te ondervangen, is ook niet lang nodig.
hahaha