Fitness Seller

T4 icm HGH

• Topic Starter Topic Starter
Over die tijdsduur had ik laatst nog een zeer interessant artikel van Nandi gelezen.

De eindconclusie van hem was dat je schildklierfunctie zeer snel volledig zal herstellen ookal is de duur lang en dosis erg hoog. :)

het is toch altijd in alle wetenschappelijke stukken dat de ene de andere tegen praat en wat wil je het meeste geloven of niet dan.
ok persoonlijk ga dan voor de medische wereld want wil na bodybuilding ook nog een leven over houden zonder overal last van te hebben of kwaaltjes te hebben. daarom gebruik ik t4 niet hoger dan 100iu en t3 niet hoger dan 200iu.
maar men beslist altijd zelf.
en over herstelvermogen van een lichaam, men kan niet beoordelen over het herstel van een ander lichaam want dit werkt weer anders.
zoals je kunt zien met trainen de een kan wel zwaar en snel trainen de andere gaat er dood aan. volg je eigen gevoel bro;)

'deven' je bent wss een goede gab, maar je post wel wat achterhaalde shit.
de schildklier herstelt altijd (bij gezonde personen), de dosering maakt ook geen ruk uit (of je nu 25mcg t3 of 100mcg t3 neemt, onderdrukken is onderdrukken).
je moet uiteraard wel thyriod-pct doen en evt metabolisme slowing opvangen met clen, althans dat zou ik iedereen aanraden.

waar haal je eigenlijk die info vandaan, behalve dab dat bodypage stukje?

@ mr j:
ga je voor cutten (:P) of voor massa. indien je laatste nastreeft zou ik eod of zelfs e3d zetten maar dan hoger gedoseerd. slin erbij volgens zelfde regime en niet ed! igf idem dito
persoonlijk zou ik thyriods door laten lopen, dus niet alleen op sth dagen!
uiteraard veel en lekkere riods eronder...maar das niets nieuws.

is ts uberhaupt wel klaar voor zulke grote middelen? vind je persoonlijk erg jong en denk dat je met wat mooie kuren nog genoeg massa kunt pakken, of was de vraag fictief en niet voor jezelf bedoeld?

als ik mag kiezen zou ik ten alle tijde voor t4 gaan. de omzetting (zoals jeroen al aangaf) biedt vele voordelen met zich mee. echter voeg je tren toe, dan zou ik bv t4/t3 combineren gezien de argumenten van klaas. heb je beste uit te werelden...

en jwt!! inname op lege maag!

voor Thyroid PCT moet je dit product bestellen:

[Link niet meer beschikbaar]

T-100 (glandular)

tav de HGH is T4 waarschijnlijk het meest interessante product om toe te voegen, maar aan de hand van het stukje van klaas (combi met tren) zou T3 een goed alternatief zijn voor de periode dat je on bent en voor een aantal weken erna!. aangezien je de HGH voor een lange periode gaat nemen, zou je erna kunnen kiezen om over te gaan op T4.. een idee?

je moet uiteraard wel thyriod-pct doen en evt metabolisme slowing opvangen met clenbuterol, althans dat zou ik iedereen aanraden.

Hoe zie je dat? Langzaam afbouwen?

@ mr j:
ga je voor cutten (:P) of voor massa. indien je laatste nastreeft zou ik eod of zelfs e3d zetten maar dan hoger gedoseerd. slin erbij volgens zelfde regime en niet ed! igf idem dito

Hehe, geen van beide. Maar een langere tijd GH zal naw een positief effect op sommige blessures ed hebben.

persoonlijk zou ik thyriods door laten lopen, dus niet alleen op sth dagen!uiteraard veel en lekkere riods eronder...maar das niets nieuws.

OK, gezien de halfwaarde tijd heeft het weinig nut de T4 /eod te zetten.

Roids komen tzt ook wel weer. ;)

is ts uberhaupt wel klaar voor zulke grote middelen? vind je persoonlijk erg jong en denk dat je met wat mooie kuren nog genoeg massa kunt pakken, of was de vraag fictief en niet voor jezelf bedoeld?

Ik denk dat ik voor deze doeleinden er wel klaar voor ben. ;)

als ik mag kiezen zou ik ten alle tijde voor t4 gaan. de omzetting (zoals jeroen al aangaf) biedt vele voordelen met zich mee. echter voeg je trenbolone toe, dan zou ik bv t4/t3 combineren gezien de argumenten van klaas. heb je beste uit te werelden...

Maybe idd tijdens een Tren cycle 25mcg T3 in de PCT gebruiken.

en jwt!! inname op lege maag!

Yups. Ipv eerst douchen 's ochtends eerst de GH zetten en T4 innemen. ;)

voor Thyroid PCT moet je dit product bestellen:

[Link niet meer beschikbaar]

T-100 (glandular)

OK, thanks!

tav de HGH is T4 waarschijnlijk het meest interessante product om toe te voegen, maar aan de hand van het stukje van klaas (combi met tren) zou T3 een goed alternatief zijn voor de periode dat je on bent en voor een aantal weken erna!. aangezien je de HGH voor een lange periode gaat nemen, zou je erna kunnen kiezen om over te gaan op T4.. een idee?

Ik denk nu dus aan GH+T4 en na de Tren niet de T4 vervangen door T3, maar er wat T3 bijvoegen. :)

t4 en t3 afbouwen heeft geen zin gezien het half-life
je moet dus van die guggel-shizzle nemen of dat product van g21...waar het ongetwijfeld in zit...ik verhoog carbs flink zodat thyriod wodt geprikkeld en neem clen tegen rebound-effect!

t3 nemen tijdens pct? moet je echt niet doen. heb ik eens gedaan...verlies je dus echt veel massa. oog je plat enzenz...of bedoelde je dat niet?

tttttttttttssssssssssss alsof 'G21' een PlaYaH I$ hahahahahahahaha...is er maar een...en das dennis999...waar denk je dat triple 9 voor staat?

precies ja...eeuwige liefde...ik geef alle meisjes alle liefde...J3 We3T ToG!

tttttttttttssssssssssss alsof 'G21' een PlaYaH I$ hahahahahahahaha...is er maar een...en das dennis999...waar denk je dat triple 9 voor staat?

precies ja...eeuwige liefde...ik geef alle meisjes alle liefde...J3 We3T ToG!

stiekem is dennis door drie n*gers (dennis999'rs) genomen en positioneert hij zichzelf als uber Player om niet door de mand te vallen..hij zit dan ook meestal in de Galery sektie met vaseline op zn topje en zn broek op zn enkels...:cool:

stiekem is dennis door drie n*gers (dennis999'rs) genomen en positioneert hij zichzelf als uber Player om niet door de mand te vallen..hij zit dan ook meestal in de Galery sektie met vaseline op zn topje en zn broek op zn enkels...:cool:

ontopic blijven aap, houd je fantasieen voor je :P

goed alternatief idd..zou wel de t4 iets wat verlagen en de t3 op 25mcg houden ivm catabole status

Yups.

t4 en t3 afbouwen heeft geen zin gezien het half-life
je moet dus van die guggel-shizzle nemen of dat product van g21...waar het ongetwijfeld in zit...ik verhoog carbs flink zodat thyriod wodt geprikkeld en neem clenbuterol tegen rebound-effect!

OK, tnx.

t3 nemen tijdens pct? moet je echt niet doen. heb ik eens gedaan...verlies je dus echt veel massa. oog je plat enzenz...of bedoelde je dat niet?

Zie post van Klaas. De T3 is bedoeld om de Tren. dip te ondervangen, is ook niet lang nodig.

De posts van Klaas wijzen juist uit dat T3 na de Tren. genomen dient te worden omdat dan de dip plaats gaat vinden.

Of je die dip enigzins kan ondervangen door Test. langer door te laten lopen is een ander verhaal, daar ben ik wel benieuwd naar. :)

die dip van je mss op met t3 te nemen na tren gebruik, ook tijdens tren t3 nemen ivm prolactine enz....
maar ik zou altijd enkele weken door trekken en dan pas pct in gaan, maar ten alle tijde zonder T3!!!!

zeker een ecto..zoals jij, zal heel veel verliezen..:P hahaha
onthoud de eigenschappen van t3..geen onderscheid spier/vet..erg lastig tijdens pct ;)

mmm...best interessant..

ik begrijp dennis zn punt volledig en zou zelf ook nooit thyroids in pct gebruiken...test langer doortrekken (3 a 4 wkn) en gedurende deze periode t3 suppleren is een optie. nakuren en na het nakuren..uitgaande dat je vrij snel hersteld bent aangezien je ook aan de HGH zit, hervatten met T4...

wellicht de beste optie als je rekening houd met het behouden van gains tijdens PCT c.q catabole status in de nakuur minimaliseren...

Misschien hoef je wel helemaal geen T3 te nemen wanneer je tijdens je tren kuur al T3 hebt gepakt.
Ik bedoel dat het verhaal misschien is gebaseerd op een situatie waarbij geen T3 werd gesuppleerd tijdens het gebruik van tren zodat je misschien ook niet zo`n `verschrikkelijke` dip hoef op te vangen...?

Test door laten lopen die 2 weken is dan een super alternatief natuurlijk...
Dat thyroid pct supplement heet trouwens voluit guggelsterones en die ga ik zelf ook gebruiken.

Terug
Naar boven