david12
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 57
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die dip van je mss op met t3 te nemen na trenbolone gebruik, ook tijdens trenbolone t3 nemen ivm prolactine enz....
maar ik zou altijd enkele weken door trekken en dan pas pct in gaan, maar ten alle tijde zonder T3!!!!
zeker een ecto..zoals jij, zal heel veel verliezen..hahaha
onthoud de eigenschappen van t3..geen onderscheid spier/vet..erg lastig tijdens pct![]()
mmm...best interessant..
ik begrijp dennis zn punt volledig en zou zelf ook nooit thyroids in pct gebruiken...test langer doortrekken (3 a 4 wkn) en gedurende deze periode t3 suppleren is een optie. nakuren en na het nakuren..uitgaande dat je vrij snel hersteld bent aangezien je ook aan de HGH zit, hervatten met T4...
wellicht de beste optie als je rekening houd met het behouden van gains tijdens PCT c.q catabole status in de nakuur minimaliseren...
Test door laten lopen die 2 weken is dan een super alternatief natuurlijk...
Dat thyroid pct supplement heet trouwens voluit guggelsterones en die ga ik zelf ook gebruiken.

zei het verkeerd na je trenbolone kan je beter overgaan op t3..
tijdens trenbolone gaat crh(corticotropin releasing hormone)omlaag dus minder cortisol..
na de trenbolone neemt crh heel erg veel toe...dit resulteert in een verlaging van D2 deiodinase, waardoor T3 omlaag gaat en hierdoor gaat weer serotonine omlaag..oftewel dikke dip
Er wordt dan vaak tijdens een depressie T3 genomen of een anti-depressia die D2 doet laten toenemen
bij T4 gebruikt zal serotonine in je hersennen laag blijven oftewel dikke dipper...
laatste keer zat ik bigtime aan trenbolone, had niet echt snel beschikking tot T3. En was me toch beetje ****ed up in mn kop. Volgene keer als ik er weer bigtime aanga ga ik het in combi met T3 nemen, benieuwd of echt merkbaar is.
moet nog ff verder checke hoe hgh op heel deze cycli inwerkt...dit stukkie gaat dus eigenlijk meer over een normaal kuurtje zonder hgh..
Dit is trouwens een heel interessant artikel over GH en T4!
Thyroid Hormone & Growth Hormone by Anthony Roberts & James Daemon, PhD
(Uit het http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/veel-gestelde-vragen-hgh-67147/ topic. )