Fitness Seller

T4 icm HGH

wat is een thyriod-pct , zegt mij even niets

• Topic Starter Topic Starter
die dip van je mss op met t3 te nemen na trenbolone gebruik, ook tijdens trenbolone t3 nemen ivm prolactine enz....
maar ik zou altijd enkele weken door trekken en dan pas pct in gaan, maar ten alle tijde zonder T3!!!!

zeker een ecto..zoals jij, zal heel veel verliezen..:P hahaha
onthoud de eigenschappen van t3..geen onderscheid spier/vet..erg lastig tijdens pct ;)

I know. Daarom ook net aan genoeg T3 om eea op te vangen.

mmm...best interessant..

ik begrijp dennis zn punt volledig en zou zelf ook nooit thyroids in pct gebruiken...test langer doortrekken (3 a 4 wkn) en gedurende deze periode t3 suppleren is een optie. nakuren en na het nakuren..uitgaande dat je vrij snel hersteld bent aangezien je ook aan de HGH zit, hervatten met T4...

Kan, maar als je op korte cycles van 6 weken zit ga je je cycle niet 3 a 4 weken verlengen.

wellicht de beste optie als je rekening houd met het behouden van gains tijdens PCT c.q catabole status in de nakuur minimaliseren...

Zeker. Afwegen of de dip (waar ik zelf nooit echt merkbaar last van heb) zwaarder weegt dan de catabole fase waar je anders in gaat.

Test door laten lopen die 2 weken is dan een super alternatief natuurlijk...
Dat thyroid pct supplement heet trouwens voluit guggelsterones en die ga ik zelf ook gebruiken.

Jij zit nu aan de T3/T4?

wat is een thyriod-pct , zegt mij even niets

Een nakuur voor je schildklier. :)

Maar voor we erg offtopic gaan en verkeerde aannames gaan doen, het gaat mij @ the moment om de volgende 2 vragen:

- Tijdens /eod GH gebruik, is de T4 supplementatie om je eigen verlies te ondervangen /ed of /eod nodig? Gezien de halfwaarde en opbouw denk ik van /ed.

- Als je tijdens die GH+T4 aan de AAS gaat (test. + tren.) in hoeverre zal extra T3 nodig zijn om een eventuele dip te ondervangen en hoe dat aan te pakken met de al lopende T4. Ik ben dus meer benieuwd naar de theoretische kant waar Klaas een mooie voorzet voor gaf. :)

ikzelf zit nu (sinds half maart) aan
hgh 5 ed
t4 200 ed
teste 750 ew
mast 400 ew
en sinds kort winstrol 200 ew

Ik moet zeggen hij gaat nu als een speer, keihard, veel vet verlies en toch zwaarder

Deze combi is voor mij perfect

alleen ik lees nu pas voor het eerst iets over een nakuur voor de schildklier, effe zoeken naar meer info

Waarom zoek je niet even op de Amerikaanse boards??

Vast meer over te vinden dan hier...

Vast wel ja. Neemt niet weg dat hier ook mensen met kennis zitten. Is alleen maar goed voor het board denk ik.

De 87ste 'dboll only?' thread van het jaar gaat ook zo vervelen he.

zei het verkeerd na je trenbolone kan je beter overgaan op t3..

tijdens trenbolone gaat crh(corticotropin releasing hormone)omlaag dus minder cortisol..
na de trenbolone neemt crh heel erg veel toe...dit resulteert in een verlaging van D2 deiodinase, waardoor T3 omlaag gaat en hierdoor gaat weer serotonine omlaag
..oftewel dikke dip
Er wordt dan vaak tijdens een depressie T3 genomen of een anti-depressia die D2 doet laten toenemen

bij T4 gebruikt zal serotonine in je hersennen laag blijven oftewel dikke dipper...

laatste keer zat ik bigtime aan trenbolone, had niet echt snel beschikking tot T3. En was me toch beetje ****ed up in mn kop. Volgene keer als ik er weer bigtime aanga ga ik het in combi met T3 nemen, benieuwd of echt merkbaar is.

moet nog ff verder checke hoe hgh op heel deze cycli inwerkt...dit stukkie gaat dus eigenlijk meer over een normaal kuurtje zonder hgh..

bro, heb je misschien een link naar deze studie, want ik lees vrij veel tegenstrijdige studies hieromtrent..met teveel variabelen

m'n haren gaan gelijk recht over eind staan als ik de naam anthony connors (roberts) zie. hij heeft het "copy and paste" uitgevonden, en blijkt nog een scammer te zijn ook.

ga wel erg offtopic nu.... sorry... moest het ff kwijt :D

-rodge

Zolang hij de juiste info copy/paste vind ik 't wel best. ;)

Terug
Naar boven