Fitness Seller

tabkuurtje

Hope

Advanced Bodybuilder
Waardering
13
lijkt dit jullie wat, eerste kuurtje en ik hoef (niet meteen) opgeblazen te worden

w1-2:dboll 25
w3-5:winstrol 30
w6:nolva 40
w7:nolva 20
w8:mariadistel

of zou ik beter winstrol only doen?

ja ik ga voor de tabs, kheb geen bang van een prikje maar ik heb wél bang om iets verkeerd te doen als ik in mijn eentje ga experimenteren met naalden. maar ooit komt het er wel eens van :D

winstrol en dbol ???
werkt dat niet tegen elkaar in.

Eerst een plofkop en dan droge massa. :rolleyes:

Beter winstrol only.

• Topic Starter Topic Starter
ik dacht zo: met dboll wat meer massa en vocht pakken, dan met de winny verdergaan wat nog enkele kg's erbij en het vocht eraf zou opleveren...

ok winstrol leek me ook het leukste :)

doe gewoon die winny only op 40mg per dag, ik ben nu in een kuur test/deca/winny , ben 17 dagen onderweg en als kicstart heb ik winny tabs op 40mg per dag, bank top is 12.5kg gestegen!!! ik ben echt overdreven te spreken van de winny, kilos vallen mee, ben 4 kilo bij nu zonder veel vocht, maar de krachttoename is denderend!

dankje bencher maar ik ga toch eens kijken wat die 30 geeft, ik kan het nog altijd verhogen :)

welke winny heb je trouwens?

ja heb dat ook gedaan , eerste 7 dagen op 30mg , alleen goede pomp, toen naar 40mg en bam kracht ging omhoog had em miss beter van het begin naar 40 gebracht! ik heb de 10mg tabs van GS

die van GS ga ik ook bestellen (kan trouwens aan geen andere geraken :) )
:thumbs:

ze zijn goed dat verzeker ik je, toch als ik mag geloven dat test E en deca pas wat later inkicken , ben ik nu toch al kracht en droge spier gegained van de winny. zowat alle oefeningen zijn met 10 en sommigen zelfs met 15kg gestegen, ik lees hier van mensen die in hun 6de week zitten van een dikke kuur die nog zo geen krachttoename hebben , ik zit amper iets verder als de tweede week en ben sterker dan ik ooit had kunnen inbeelden.

een vriend van me zit nu al 3 weken aan de dboll tabs van GS die van 10mg. het is zijn tweede tabkuurtje, zijn eerste was anavar en andriol(voor meisjes) :D hij zit nu in week 3 en is 5.5kg gegained en ik schat een 1-2% vet bij , hij is ook wat sterker maar niet om naar huis te schrijven, het is meer brute massa. ik raad je aan dit te doen

week 1: 30mg winny tabs per dag
week 2-3-4: 40mg winny tabs, dan ben je mooi wat harder en pakken sterker, die dboll gaat je physique miss een beetje verkloten, ben er zelf niet in thuis maar wat ik zo zie is het een ballonmaker :D

greetz ben maffen !!!!

Apart idee voor een oral-only kuur. Maar ik zou of 6 weken 30-40 mg winstrol only doen, of 6 weken 20-25 mg dianabol only.

En mariadistel zou ik direct na de kuur doen, samen met de nolva.
(Het is toch niet zo dat mariadistel de werking van nolvadex remt of heb ik iets gemist?)

als nolva wordt afgebroken in de lever (wat me héél waarschijnlijk lijkt :) ), dan remt mariadistel idd werking van nolva. en de mariadistel zal je lever niet zo goed kunnen reinigen omdat hij iedere dag nieuwe nolva te verwerken krijgt.

diana only zou ik niet doen vanwege meer kans op acne (heb ik wel aardig aanleg voor :( ) en omdat ik mijn eerste kuurtje nog geen ballon wil worden (komt later wel :D ).

maar ik zie hier ook kuurtjes met deca enz en op het einde winny. deca houdt ook vocht vast enz, dus waarom zouden die twee elkaar opheffen? lijkt me hetzelfde verhaal met de dboll.

Hope zei:
dankje bencher maar ik ga toch eens kijken wat die 30 geeft, ik kan het nog altijd verhogen :)

welke winny heb je trouwens?

heel verstandig van je. en persoonlijk denk ik niet dat 2 weken dbol zin heeft. ik denk dat je dan beter kunt experimenteren met een winny only.

Ik denk zelf dat de resultaten van winstrol only en beetje tegen zulen vallen kerel maar je kunt het natuiurlijk altijd proberen. Waarom kies je eigenlijk voor de tabletten ? En zeg nou niet dat het lekker makkelijk is.

Chemical zei:
Ik denk zelf dat de resultaten van winstrol only en beetje tegen zulen vallen kerel maar je kunt het natuiurlijk altijd proberen. Waarom kies je eigenlijk voor de tabletten ? En zeg nou niet dat het lekker makkelijk is.

daar gaat zijn reden... :D

dat staat in mijn eerste post van dit topic, omdat ik niets verkeerd wil doen met die naalden... ik zou het wel doen als iemand met ervaring erbij het me leert maar die mogelijkheid heb ik nu eenmaal niet.

met een stuk of vier droge kilootjes ben ik tevree, is mijn eerste as-experimentje :)

nee dat ben je niet hoor :D als je 4 kg bijkomt denk je van ja mooi, maar waar blijft de rest, ik heb ook aangeklooid en niet geluisterd naar wat ze me zeiden, doe gewoon een fatsoenlijke eerste kuur , de eerste slaat het beste aan, win 10-12kg en je bent een heeeeeeeeeeeele tijd content! want die 4kg ga je daar aas voor nemen?

greetz

en dat spuiten leer je zo op het board volg gewoon de aanwijzingen en er kan nix verkeerd gaan heb je echt niet iemand voor nodig.

Ik weet nog dat ik het van iemand leerde zogenaamd, nou kwam er toch snel achter dat ie het erg fout deed dus iemand erbij zegt ook niet alles

als ik ineens 12kg aankom, opgeblazen wordt en onder de acne zit, gaat mijn omgeving rare ogen trekken :rolleyes:

ik wil ze alvast even geleidelijk aan laten wennen, was mijn idee.

maar je hebt wel een punt.

ik wou eerst met pro's proberen maar dat ga ik denk ik ook achterweg laten. hoogstwaarschijnlijk wordt het een winny only, maar ik ga er nog rustig over nadenken.

welke juice injecteert trouwens vlotjes? of is dit een iéts te algemene vraag? :)

Alles injecteert wel vlotjes als je je spuit met vloeistof even op laat warmen.

Terug
Naar boven