XXL Nutrition

Tadalafil verhoogd testosteron

Bezoekers in dit topic

En jij denkt dat YK11 die verkocht wordt, echt spul is. Daar heb ik toch mijn grote twijfels over. Ik geloof die sarms verkopers niet. Echte sarms zouden veel duurder moeten zijn dan wat op de markt aangeboden wordt.

ik zou zeggen probeer het eens, als dit je twijfels weghaalt.
 
ik zou zeggen probeer het eens, als dit je twijfels weghaalt.
Zie ik zo onnozel uit. Door te proberen weet je toch niet wat er in zit. Als ik je morgen winstrol pilletjes geef en ik maak je wijs dat dit YK11 is, ga je mij een maand later zeggen dat het goed spul was omdat het gewerkt heeft. Normaalgezien kosten die sarms 5 tot 10 keer zo veel dan dat ze verkocht worden op internet. Als je trouwens de testresultaten zou gelezen hebben van de sarms die ze vorig jaar getest hebben, zou je wel kritischer zijn.
 
Zie ik zo onnozel uit. Door te proberen weet je toch niet wat er in zit. Als ik je morgen winstrol pilletjes geef en ik maak je wijs dat dit YK11 is, ga je mij een maand later zeggen dat het goed spul was omdat het gewerkt heeft. Normaalgezien kosten die sarms 5 tot 10 keer zo veel dan dat ze verkocht worden op internet. Als je trouwens de testresultaten zou gelezen van de sarms die ze vorig jaar getest hebben, zou je wel kritischer zijn.

Exotische kuursamenstellingen doen het goed tegenwoordig. Ik heb een redelijke basiskennis van AAS, maar ik zie tegenwoordig kuurtjes voorbijkomen waarvan ik 50% van de middelen niet eens ken :P
 
Zie ik zo onnozel uit. Door te proberen weet je toch niet wat er in zit. Als ik je morgen winstrol pilletjes geef en ik maak je wijs dat dit YK11 is, ga je mij een maand later zeggen dat het goed spul was omdat het gewerkt heeft. Normaalgezien kosten die sarms 5 tot 10 keer zo veel dan dat ze verkocht worden op internet. Als je trouwens de testresultaten zou gelezen hebben van de sarms die ze vorig jaar getest hebben, zou je wel kritischer zijn.

Heb je een link naar die resultaten?
 
Alles wat je leest over die zogenaamde myoblockers. Denken ze nu echt dat je dat zou kunnen kopen. Dat zijn zaken die misschien 1000 EUR of meer kosten voor één spuit en dan denken ze dat te kunnen kopen voor een honderdste of een tiende van de prijs.
 
Heb je een link naar die resultaten?
Die zijn hier verleden jaar al een paar keren gepost geweest. Was trouwens op verschillende plaatsen te vinden op internet. Ik ken die link niet meer want het interesseerde mij niet meer nadat ik de resultaten gezien had.
 
En jij denkt dat YK11 die verkocht wordt, echt spul is. Daar heb ik toch mijn grote twijfels over. Ik geloof die sarms verkopers niet. Echte sarms zouden veel duurder moeten zijn dan wat op de markt aangeboden wordt.

Nee dat denk ik niet, je hebt een punt. Ik geef enkel mee dat yk 11 normaal gezien een myostatine blocker zou moeten zijn.
 
Ik denk dat hij doelt op een studie die vond dat toediening van terbutaline de follistatineconcentratie wat verhoogde. Follistatine bindt aan myostatine en deactiveert daardoor. Het is alleen niet duidelijk in hoeverre dat een rol speelt bij het spiergroeibevorderende effect van terbutaline.

Is niet echt wat er normaal gesproken wordt bedoeld met myostatineremmer. Anders zou je bijvoorbeeld ook middelen als creatinemonohydraat onder de myostatineremmers kunnen scharen, dat verlaagt het serum-myostatine wat.
 
Back
Naar boven