- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben ook op mijn 21ste begonnen met een ecto lichaamsbouw, en ik heb nog nooit supplementen of een voedingsschema gebruikt, gewoon goed blijven trainen en het gaat vanzelf.
Waarom zeg je trouwens dat je 1.86 bent als er in je stats 1m90 staat![]()

Was echt wel een topfuif! Captain Jack was toen ook van de partij, samen met 2 brothers on the 4th floor!dat zal heel moeilijk worden, ja, als je ziet wat een beest hij is:
![]()
![]()
.Waarom heb ik altijd het gevoel dat mensen die voordat ze beginnen al constant roepen dat ze er 100% voor gaan, dat ze dan uiteindelijk niet doen?
Heb je al een voedingsschema gemaakt? zonder die supplementen die jij helemaal niet nodig hebt....
Ja die heb ik al gemaakt. Kan hem niet posten want gebruik m'n telefoon hiervoor. En waarom zou ik geen eiwithake na de training gebruiken?
@ topicstarter, dit kun je halen
Ik was op dat feestje toenWas echt wel een topfuif! Captain Jack was toen ook van de partij, samen met 2 brothers on the 4th floor!
Zijt gij eigenlijk Angelus? Anders jammer dat ik op dat moment niet wist dat jij ook op dat feestje was.
2B4F>All ok
Bedankt voor de snelle reactie! Morgen begin ik met m'n eetschema, en heb zonet ook al eiwitten en creatine besteld![]()
)Dat fysiek heb je met een beetje doorzetten makkelijk binnen een jaar man.
Trouwens, wel grappig, 8 maanden geleden woog ik 70 kilo bij 1,90 bijna hetzelfde als jou dus. Ik weeg nu 87, maar train wel voor 100% Goed voedingsschema, goed trainingschema en genoeg rust zijn essentiële elementen die bepalen of je net als mij gaat gainen, of net als velen na 3 weken trainen kapt omdat je geen vooruitgang ziet.
'ze' vonden me altijd een beetje een magere gozer en nu hoor ik nog steeds dagelijks van mensen die ik een tijdje niet heb gezien hoe breed ik wel niet ben geworden (al ben ik het daar natuurlijk nog lang niet mee eens)
Lees vooral zoveel mogelijk informatie hier op de site. Kennis = spieren

ik hoop ooit zo slim te worden als deze gastDat fysiek heb je met een beetje doorzetten makkelijk binnen een jaar man.
Trouwens, wel grappig, 8 maanden geleden woog ik 70 kilo bij 1,90 bijna hetzelfde als jou dus. Ik weeg nu 87, maar train wel voor 100% Goed voedingsschema, goed trainingschema en genoeg rust zijn essentiële elementen die bepalen of je net als mij gaat gainen, of net als velen na 3 weken trainen kapt omdat je geen vooruitgang ziet.
'ze' vonden me altijd een beetje een magere gozer en nu hoor ik nog steeds dagelijks van mensen die ik een tijdje niet heb gezien hoe breed ik wel niet ben geworden (al ben ik het daar natuurlijk nog lang niet mee eens)
Lees vooral zoveel mogelijk informatie hier op de site. Kennis = spieren