AndroidHealthClinic

Te laat voor een "transformation"?

Ik ben ook op mijn 21ste begonnen met een ecto lichaamsbouw, en ik heb nog nooit supplementen of een voedingsschema gebruikt, gewoon goed blijven trainen en het gaat vanzelf.

Waarom zeg je trouwens dat je 1.86 bent als er in je stats 1m90 staat???

is een makkelijk te bereiken fysiek topic starter..

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt! Ik ga me er 100% voor inzetten!

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

Ik ben ook op mijn 21ste begonnen met een ecto lichaamsbouw, en ik heb nog nooit supplementen of een voedingsschema gebruikt, gewoon goed blijven trainen en het gaat vanzelf.

Waarom zeg je trouwens dat je 1.86 bent als er in je stats 1m90 staat???

Dat was toen een gok. Maar laatst werd het opgemeten en toen kwam 1,86 eruit:p

Zoals al gezegd is, het is nooit te laat om een transformatie te ondergaan. Daarnaast is 21 jaar helemaal niet oud wat dat betreft.
Succes!

Matthew_McConaughey.jpg

Je streeffysiek is goed haalbaar. Jaartje dedicated trainen met een clean bulkschema gevolgd door een korte cut en je bent er ongeveer wel.

oei , 5 dagen te laat!

nee man , je kan je body transformen wanneer je wilt , en hoe je het wilt

let's get this party started.

Waarom heb ik altijd het gevoel dat mensen die voordat ze beginnen al constant roepen dat ze er 100% voor gaan, dat ze dan uiteindelijk niet doen?

Heb je al een voedingsschema gemaakt? zonder die supplementen die jij helemaal niet nodig hebt....

• Topic Starter Topic Starter
Waarom heb ik altijd het gevoel dat mensen die voordat ze beginnen al constant roepen dat ze er 100% voor gaan, dat ze dan uiteindelijk niet doen?

Heb je al een voedingsschema gemaakt? zonder die supplementen die jij helemaal niet nodig hebt....

Ja die heb ik al gemaakt. Kan hem niet posten want gebruik m'n telefoon hiervoor. En waarom zou ik geen eiwithake na de training gebruiken?

Zijt gij eigenlijk Angelus? Anders jammer dat ik op dat moment niet wist dat jij ook op dat feestje was.

2B4F>All ok

Neen ik ben niet Angelus dus ik moet je teleurstellen. Angelus is al sinds 3 januari niet meer online geweest dus ik hou zijn eer hoog door middel van zijn avatar.

Bedankt voor de snelle reactie! Morgen begin ik met m'n eetschema, en heb zonet ook al eiwitten en creatine besteld:)

Eiwitten en creatine besteld? Sorry hoor, maar dan weet ik nu al dat je voedingsschema niet echt een 'ruk' voorstelt, als beginner is het 't beste voor je om Alles uit je 'basis' voeding te halen. Kip, vlees, vis, al deze eiwitbronnen zijn veel betere bronnen voor eiwit dan dat 'Whey'.

En creatine.. Hm, beter ga je eerst massa kweken met het gene wat hierboven vermeldt staat, je bent 190 cm groot, bereik eerst maar ongv. 90kg wil je een leuk effect van creatine ontvangen.

Dat fysiek heb je met een beetje doorzetten makkelijk binnen een jaar man.

Trouwens, wel grappig, 8 maanden geleden woog ik 70 kilo bij 1,90 bijna hetzelfde als jou dus. Ik weeg nu 87, maar train wel voor 100% Goed voedingsschema, goed trainingschema en genoeg rust zijn essentiële elementen die bepalen of je net als mij gaat gainen, of net als velen na 3 weken trainen kapt omdat je geen vooruitgang ziet.

'ze' vonden me altijd een beetje een magere gozer en nu hoor ik nog steeds dagelijks van mensen die ik een tijdje niet heb gezien hoe breed ik wel niet ben geworden (al ben ik het daar natuurlijk nog lang niet mee eens ;))

Lees vooral zoveel mogelijk informatie hier op de site. Kennis = spieren

Trouwens, wel grappig, 8 maanden geleden woog ik 70 kilo bij 1,90 bijna hetzelfde als jou dus. Ik weeg nu 87, maar train wel voor 100% Goed voedingsschema, goed trainingschema en genoeg rust zijn essentiële elementen die bepalen of je net als mij gaat gainen, of net als velen na 3 weken trainen kapt omdat je geen vooruitgang ziet.

'ze' vonden me altijd een beetje een magere gozer en nu hoor ik nog steeds dagelijks van mensen die ik een tijdje niet heb gezien hoe breed ik wel niet ben geworden (al ben ik het daar natuurlijk nog lang niet mee eens ;))

leuk joh
drink_stare.gif

Wie heeft er nog meer een hekel aan gasten die elke gelegenheid die ze krijgen, om hun lifestory te vertellen? :roflol:

Laatst bewerkt:

ik hoop ooit zo slim te worden als deze gast
stephen-hawking.jpg

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

en deze is ook best wel slim
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven