Grote ecto
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leuk joh
![]()
Wie heeft er nog meer een hekel aan gasten die elke gelegenheid die ze krijgen, om hun lifestory te vertellen?
ik hoop ooit zo slim te worden als deze gast
![]()
---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------
en deze is ook best wel slim
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zucht* iedere keer als er een discussie is worden mijn argumenten onderuit gehaald doormiddel van mijn stats...die heb ik net een paar uur geleden weggehaald heb, ben aan het cutten dus ze varieren tog te veel om bij te houden.Ik probeer deze jongen te informeren en motiveren door hem iets te vertellen waarmee hij zich kan identificeren.
Grappig trouwens dat jullie beiden te p*ssy zijn om je pics of stats te posten hier. Mietjes gonna hate
Ik probeer deze jongen te informeren en motiveren door hem iets te vertellen waarmee hij zich kan identificeren.
Grappig trouwens dat jullie beiden te p*ssy zijn om je pics of stats te posten hier. Mietjes gonna hate
ik hoop ooit zo slim te worden als deze gast
![]()
---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------
en deze is ook best wel slim
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zucht* iedere keer als er een discussie is worden mijn argumenten onderuit gehaald doormiddel van mijn stats

c'mon die opmerking van hem ging tog nerges over

Een eiwitshake gebruik je voor de training.
Eet jij wel genoeg tonijn/kip/rijst/brinta en kwark?
+1Ik probeer deze jongen te informeren en motiveren door hem iets te vertellen waarmee hij zich kan identificeren.