MuscleMeat

Te laat voor een "transformation"?

stop met trainen dit haal je niet

leuk joh
drink_stare.gif

Wie heeft er nog meer een hekel aan gasten die elke gelegenheid die ze krijgen, om hun lifestory te vertellen? :roflol:

ik hoop ooit zo slim te worden als deze gast
stephen-hawking.jpg

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

en deze is ook best wel slim
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik probeer deze jongen te informeren en motiveren door hem iets te vertellen waarmee hij zich kan identificeren.

Grappig trouwens dat jullie beiden te p*ssy zijn om je pics of stats te posten hier. Mietjes gonna hate

Ik probeer deze jongen te informeren en motiveren door hem iets te vertellen waarmee hij zich kan identificeren.

Grappig trouwens dat jullie beiden te p*ssy zijn om je pics of stats te posten hier. Mietjes gonna hate
zucht* iedere keer als er een discussie is worden mijn argumenten onderuit gehaald doormiddel van mijn stats...die heb ik net een paar uur geleden weggehaald heb, ben aan het cutten dus ze varieren tog te veel om bij te houden.

over cutten gesproken hoe is het met jou vet%

by ons is er iemand op zyn 45 gestart en is er nu 52 wel een buff

+1

Was een relevante post... snap niet waarom er gelijk zo gereageerd moet worden. Omdat het allerlei is, hoeft nog niet gelijk te betekenen dat elke serieuze opmerking gebasht moet worden

Succes brah, hoop dat je het volhoud!

Terug
Naar boven