Fitness Seller

Te snel grijpen naar HGH?

REUS

Pro Bodybuilder
Pro BB
10 media-items
Waardering
158
Hallo mensen,

Ik persoonlijk vind dat er veel jongens zijn die al vrij snel naar de hgh grijpen. Na een paar kuurtjes en een gewicht of shape waar niemand van onder de indruk is grijpt men al naar redelijke doseringen + de extra's.
Ik vraag me af waarom? Je kunt mits je je voeding optimaliseert, je trainingen optimaliseert heel veel kwaliteit opbouwen naar mijn mening.

Ik ben zeer benieuwd naar jullie meningen en ervaringen.

Ik denk persoonlijk dat door vele "jongere" BB-ers de stap makkelijker wordt gezet doordat deze geavanceerdere produkten eenvoudigweg makkelijker te vinden zijn dan pakweg 10 jaar geleden ! Bovendien vinden ze met enkele klikken onmiddellijk alle mogelijke informatie erover, zowel hier als op andere boards, via google, etc...
Dat verkleint de stap ook weer, vind ik...
En natuurlijk is er de algemene trend in de moderne maatschappij, dat, mits betaling, alles zo makkelijk en zo snel mogelijk moet gaan...

Het lijkt erop dat het net zo algemeen begint te worden als AAS. Komt waarschijnlijk doordat het een stuk betaalbaarder is geworden ivm een aantal jaar geleden. Ik vind het zelf echter, net als insuline, zaken die je past neemt als je echt competitief bezig bent. Dan kan je je natuurlijk afvragen waarom wel AAS voor een 'hobbyist' maar die middelen niet? Voor mezelf heb ik daar de grens daargetrokken omdat ik simpel gezegd geen wandelende apotheek wil worden. Test only baby ;)

Er wordt overal te makkelijk over gepraat.
bij ons op de sportschool, praat men over kuurtjes enz alsof het je dagelijkse banaan is die je eet. alsof het er bij hoort als tandenpoetsen.. men denkt er te makkelijk over. zodoende ben ik er ook aan verkocht.. je raakt nieuwsgierig, en gaat het proberen. gezien maatjes van me het ook al deden, je ziet de gains en de enorm groeiende kracht.. dan ga je toch bij jezelf denken van waarom niet. zelfde verhaal als HGH..

waarom zou een testo deca kuur wel goed zijn en een GH kuur alleen voor gevorderden..volgens mij zijn ze even gevaarlijk en misschien GH zelfs nog iets veiliger

Zolang je het goed doet wel denk ik, maar daar gaan een hoop lui al de fout in :P

Waarom zo vroeg op die leeftijd: Het is net als een taxi steek je hand op en hij stopt.
Ik zie jongens van 17/18 die test, deca, sust gebruiken... tja ieder voor zich zal ik maar zeggen he, en HGH precies zo, vroeger ja 15/20 jaar terug kon je met pijn en moeite test kopen.
Ik zie maar zo beter anabolen en hgh dan drank en drugs!!!

Vind je dat ja? Je hbt ook daar 2 extremen in he..
Ik denk dat drank en drugs meer een fase is voor de meesten, anabolen is snel inbegrepen bij de obsessie om groot en sterk te worden...

waarom zou een testo deca kuur wel goed zijn en een GH kuur alleen voor gevorderden..volgens mij zijn ze even gevaarlijk en misschien GH zelfs nog iets veiliger

Heeft een GH only kuur zin? Als in je zet er spiermassa van aan? Ik dacht dat je GH moest stacken met AAS, insuline, T4, etc voordat het echt effectief wordt op dat gebied.

Precies!
Allen moeten deze ''jonge'' mensen zich realiseren dat voor hun een test/deca kuur een stuk effectiever zal zijn.

HGH is niet iets wat specifiek voor ver gevorderden hoeft te zijn in mijn opinie. Relatief vroeg beginnen met HGH is juist verstandig. Hoe eerder je met GH begint hoe eerder je sattelietcellen rijp zijn en hoe eerder je dus meer AAS receptoren hebt en des te eerder je met lagere dosissen meer kunt bereiken.

Maar men moet me niet verkeerd begrijpen... ik vind wel dat je zeker een hoop kuurervaring moet hebben en een degelijk fysiek opgebouwd hebben. De kuurervaring is vooral belaingrijk (vind ik) omdat GH pas echt goed werkt als je er iets van 750mg en liever 1000mg Test naast zet. Dat is ZEKER iets wat ik newbies niet wil aanraden.

HGH is niet iets wat specifiek voor ver gevorderden hoeft te zijn in mijn opinie. Relatief vroeg beginnen met HGH is juist verstandig. Hoe eerder je met GH begint hoe eerder je sattelietcellen rijp zijn en hoe eerder je dus meer AAS receptoren hebt en des te eerder je met lagere dosissen meer kunt bereiken.

Maar men moet me niet verkeerd begrijpen... ik vind wel dat je zeker een hoop kuurervaring moet hebben en een degelijk fysiek opgebouwd hebben. De kuurervaring is vooral belaingrijk (vind ik) omdat GH pas echt goed werkt als je er iets van 750mg en liever 1000mg Test naast zet. Dat is ZEKER iets wat ik newbies niet wil aanraden.

Juist ja!
En dat is in de regel niet wannee je 22 jaar bent, maar al een stuk ouder en wijzer.

Juist ja!
En dat is in de regel niet wannee je 22 jaar bent, maar al een stuk ouder en wijzer.

voor veel mensen zal het dan toch twijfelachtig zijn, wanneer het juiste moment is. Ik wil er niet te vroeg mee beginnen, maar het lonkt wel. Naar welke punten kun je nou het best kijken om te bepalen dat je goed zit?

Of, op welk punt dachten jullie dat de tijd rijp was voor gh?

voor veel mensen zal het dan toch twijfelachtig zijn, wanneer het juiste moment is. Ik wil er niet te vroeg mee beginnen, maar het lonkt wel. Naar welke punten kun je nou het best kijken om te bepalen dat je goed zit?

Of, op welk punt dachten jullie dat de tijd rijp was voor gh?

Laten we er heel eerlijk over zijn, echt groeien doe je van AAS.
En om het uiterste uit HGH te halen heb je gewoon veel kennis nodig van alle middelen die daarbij komen.

Niet dat HGH pas erbij komt wanneer je volledig stil staat, maar ik vind het doodzonde om met die shizzle te beginnen als je nog zoveel uit de AAS kan trekken.

Terug
Naar boven