Fitness Seller

Te snel grijpen naar HGH?

who cares man. Als je eenmaal begint aan kuren en ook nog eens hoge eisen hebt dan vind ik dat je best vroeg kan over stappen op middelen als hgh/slin/igf/mgf etc. Mits je goede kennis over de zaak hebt. Wat in meeste gevallen niet zo is. Zelfs hier lees ik soms over de meest nutteloze protocolen van "ervaren" gebruikers die volgons jullie er dan wel klaar voor zijn. Het gaat allemaal om de kennis en niet perse hoe snel je overstapt op iets. Zelf vind ik gebruik van HGH zowieso niet je geld waard. Enige wat je hoopt te bereiken met HGH is dat er een deel wordt omgezet in IGF om nieuwe spiercellen te maken. Maar in algemeen is HGH niet echt een super middel voor de bb scene al zeg ik het zelf. Qua prijs doe je het ook niet voor. Anyways om maar weer even terug te gaan op de topic vind ik zelf vroeg gebruik als advanced stuff in sommige gevallen zelfs best gunstig. Denk maar aan gebruik in PCT voor sneller herstel en werking op andere receptoren.

Ik vind dat altijd zo stom klinken voor de ervaren gebruiker.
En naar wie ze maatstaaf ben je dan ervaren?? als je tien kuren hebt gedaan 20 of 30
99% vind zich toch ervaren.
dus als je aan de coke wil moet je eerst ervaren zijn met andere softdrugs?
en als je wiskey wil drinken moet je eerst ervaren zijn met bier t lichtere spul klink stom maar komt wel op het zelfde neer

igf en hgh zouden als je het echt goed bestudeerd eerst genomen moeten worden voor Aas.eerst zorgen voor hyperplasma en dan deze nieuwe cellen voeden met Aas

igf en hgh zouden als je het echt goed bestudeerd eerst genomen moeten worden voor Aas.eerst zorgen voor hyperplasma en dan deze nieuwe cellen voeden met Aas

slaat nergens op, je hebt bij aanvang voldoende cellen om eerst op te rekken met gewone aas.

Ik vind dat altijd zo stom klinken voor de ervaren gebruiker.
En naar wie ze maatstaaf ben je dan ervaren?? als je tien kuren hebt gedaan 20 of 30
99% vind zich toch ervaren.
dus als je aan de coke wil moet je eerst ervaren zijn met andere softdrugs?
en als je wiskey wil drinken moet je eerst ervaren zijn met bier t lichtere spul klink stom maar komt wel op het zelfde neer

Klinkt indd stom.. 3 bacos kun je niet in vergelijking trekken met hgh, of bier vergelijken met as.

wat is HGH voor een anabool???

heb er eerlijk nog weinig over gelezen of gehoord?? ben er benieuwt naar, dat ik dit topic een beetje kan begrijpen

• Topic Starter Topic Starter
Leuke discussie geworden lijkt me;)

ja, vind k ook wel. het heeft natuurlijk 2 kanten, maar het meest van belang is idd het hebben van kennis van zaken voor aanvang van gebruik van dit soort middelen.

Wat ik me dan gewoon afvraag.

Heeft te vroeg HGH een positief of negatief effect op hoe groot je uiteindelijk kunt worden?
geeft verder vroeg beginnen met HGH een beter effect op korte termijn.

Ik zie er liever op mijn 25ste breed uit dan pas op mijn 35ste.

Nu wil ik er pas aan beginnen als ik natural voldoende resultaten haal (wat in principe betekent dat ik voldoende kennis over voeding en training en dit kan toepassen in de praktijk) en voldoende kennis heb over de te gebruiken spulletjes en ik denk dat dat voor iedereen zou moeten gelden

Amen...waarschijnlijk is reus bang dat er teveel competitie komt ofzo

Wees niet bang jongen. Wat dat betreft heb je er geen snars van begrepen waarop er gedoeld wordt.
Of je wil me uit de tent lokken met een opmerking, zeg het maar;)

Waarom zo vroeg op die leeftijd: Het is net als een taxi steek je hand op en hij stopt.
Ik zie jongens van 17/18 die test, deca, sust gebruiken... tja ieder voor zich zal ik maar zeggen he, en HGH precies zo, vroeger ja 15/20 jaar terug kon je met pijn en moeite test kopen.
Ik zie maar zo beter anabolen en hgh dan drank en drugs!!!

Appels en peren..

Amen...waarschijnlijk is reus bang dat er teveel competitie komt ofzo

Ik zat nog ff te denken over opmerking (dat heb je dan toch voor elkaar gekregen, ha ha)
Ik zie vele jongens die groter zijn en geworden op basis van Test en andere AS in vergelijking met de andere jongens met o.a. Hgh erbij gevoegd en what ever.
Het gaat om het totaal plaatje, klopt deze niet dan kom je er niet!:rolleyes:

Ik zat nog ff te denken over opmerking (dat heb je dan toch voor elkaar gekregen, ha ha)
Ik zie vele jongens die groter zijn en geworden op basis van Test en andere AS in vergelijking met de andere jongens met o.a. Hgh erbij gevoegd en what ever.
Het gaat om het totaal plaatje, klopt deze niet dan kom je er niet!:rolleyes:

dat ben k dan weer niet met je eens, zodra de jongens bij ons op de sportschool echt flink groeien, komt r meestal boven water dat r gh in het spel is..

dat ben k dan weer niet met je eens, zodra de jongens bij ons op de sportschool echt flink groeien, komt r meestal boven water dat r gh in het spel is..

Ik zeg natuurlijk niet dat het niets zo is zoals jij zegt. Natuurlijk is dat zo.
Maar velen zijn met Test etc en de balans met voeding en trainingen verder gekomen dan de mensen met Hgh etc zonder de balans.
Even voor de duidelijkheid. Velen grijpen al naar hogere machten terwijl het plaatje niet kloppend is maar wel veel ervan verwachten dan.

Ik zeg natuurlijk niet dat het niets zo is zoals jij zegt. Natuurlijk is dat zo.
Maar velen zijn met Test etc en de balans met voeding en trainingen verder gekomen dan de mensen met Hgh etc zonder de balans.
Even voor de duidelijkheid. Velen grijpen al naar hogere machten terwijl het plaatje niet kloppend is maar wel veel ervan verwachten dan.

uiteraard, als je gaat te klooien helpt geen enkel middel. Maar in twee vergelijkbare situaties met dezelfde omstandigheden zal gh toch zeker een flinke meerwaarde geven, niet alleen kg maar ook vorm.
Maar wil er zelf zeker nog een flinke tijd mee wachten, vind mn stats nog zeker niet toereikend.

uiteraard, als je gaat te klooien helpt geen enkel middel. Maar in twee vergelijkbare situaties met dezelfde omstandigheden zal gh toch zeker een flinke meerwaarde geven, niet alleen kg maar ook vorm.
Maar wil er zelf zeker nog een flinke tijd mee wachten, vind mn stats nog zeker niet toereikend.

Amen!

Hgh ? Zo snel mogelijk denk ik. Er is geen betere vetbrander, en iedereen weet dat je babyvet eraf schroeien niet van de poes is. Ik denk dat een groter probleem hier de doseringen en lengtes, zeg je hgh, reageren een hoop naabs met minstens een jaar en 10iu/dag. Dan lacht den deze is lekker in zen vuisje, minimum 3 maanden lijkt me al erg acceptabel 3.33 iu/Dag 7/7.

Zo krijg je een goeie shape zonder al te gekke dingen te doen. Natuurlijk vind ik ook als je van nature droog bent een een mooie shape hebt HOEF je het niet meteen te nemen, maar mensen zoals ik met een breed bekken en slechte v-vorm etc kunne toch wel een extratje gebruiken om een beetje te shapen.

Terug
Naar boven