XXL Nutrition

Te snel grijpen naar HGH?

Hgh ? Zo snel mogelijk denk ik. Er is geen betere vetbrander, en iedereen weet dat je babyvet eraf schroeien niet van de poes is. Ik denk dat een groter probleem hier de doseringen en lengtes, zeg je hgh, reageren een hoop naabs met minstens een jaar en 10iu/dag. Dan lacht den deze is lekker in zen vuisje, minimum 3 maanden lijkt me al erg acceptabel 3.33 iu/Dag 7/7.

Zo krijg je een goeie shape zonder al te gekke dingen te doen. Natuurlijk vind ik ook als je van nature droog bent een een mooie shape hebt HOEF je het niet meteen te nemen, maar mensen zoals ik met een breed bekken en slechte v-vorm etc kunne toch wel een extratje gebruiken om een beetje te shapen.

waarom 7/7 zetten..? Rodge schreef hier geloof k s dat je beter je weektotaal kunt verdelen over de trainingsdagen pwo.

waarom 7/7 zetten..? Rodge schreef hier geloof k s dat je beter je weektotaal kunt verdelen over de trainingsdagen pwo.

3.33 iu kerel, geen 10. Aangeraden door men begeleider, en dit is een shape hoeveelheid geen massahoeveelheid, best 7/7 doen. 5/7 is meestal voor de sides enzo, als je niet gevoelig bent heb je bij 3 iu weinig of geen last.

ik vind wel, ik heb mijn beste shape behaald nu met een kuur met hgh, ik ben al wel iets ouder(35 jaar ???), en heb wel de nodige ''gewone'' kuur ervaring.

De volgende keer (begin februari) komt er weer hgh bij, een voordeel hiervan is vind ik, is dat je de aas niet zo hoog hoeft te doseren, en dus veel minder sides van een kuur hebt.
Dus met minder aas een beter resultaat.

Ja , ik weet hgh met een hoge doses testo werkt het beste (maar niet voor mij, ivm sides)

hoeveel per keer dan maus..?
En hoevaak train je per week?
daarnaast is het toch aan te raden om een uur na het zetten niet te eten, zou het dan niet
optimaal zijn om het op de helft van je training te zetten? dan nog een half uur trainen, douchen
en naar huis, kun je meteen eten...

Ik zet nu 10iu eod.
5iu per s'morgens en 5iu s'avonds.

Trainen 3 a 4 keer per week nu.

even eene vraagje tussen door maar als je nou 10iu pdag kan vedragen zou dat echt veel meer opleveren ..?

Ja, alles eronder is leuk voor vetverlies, maar 10iu is een lekkere groei dosering (met mn aas erbij).

Deed eerst ook altijd 10iu PWO.
Maargoed om ff terug te komen op de vraag van Reus.
Hgh is in vergelijking met AS een relatief veilig middel.
Het kan voor een hele goede bijdrage zorgen in je algehele conditionering.
Je kan natuurlijk aan de ene kant roepen, waarom gelijk aan de hgh als je met AS nog zoveel eruit kunt halen?
MAar als je weet wat de combi AS en HGH doet, waaarom zou je dat gelijk niet vanaf het begin kunnen inplannen.
Als je een huis gaat bouwen, wil je ook de beste bouwmaterialen;)

Terug
Naar boven