Er wordt geadviseerd om niet vaker dan 2 maal per week vis te eten. Het liefst eet ik dit elke dag, maar je hebt dan wel de nodige risico's. Hoe denken jullie hier over, want als je wilt bulken zit er al snel in een voedingsschema dagelijks vis..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ook wel eens iets gehoord over teveel kwik bij eten van veel vis, maar zal wel fabeltje zijn
Ik eet dadelijk drie maanden lang 1.2kg tilapia,pangia filet dit gebeurt veel zal echt niet slechter zijn dan bijvoorbeeld Mac Donalds en Burger King
groene/zwarte thee en volkorenbrood zorgt ervoor dat kwik minder wordt opgenomen
http://www.ergogenics.org/voeding110.html

.Transvet is gewoon een slome moordenaar je lichaam heeft het niet nodig kan er niks mee is gewoon instant vet.Hier heb ik wat aan
---------- Post toegevoegd Sun 5 Aug 2012 om 12:29 ----------
De hamburgers van Mc Donals worden ongeveer een miljoen x per jaar gecontroleerd. Dus ik geloof ook niet zo dat je er echt ziek van kunt worden, maar wel dik![]()
Er wordt geadviseerd om niet vaker dan 2 maal per week vis te eten. Het liefst eet ik dit elke dag, maar je hebt dan wel de nodige risico's. Hoe denken jullie hier over, want als je wilt bulken zit er al snel in een voedingsschema dagelijks vis..
Ze worden gecontroleerd ja dat kan is er ergens een richtlijn met hoeveel transvet er maximaal in een product mag zitten ? Denk het niet want dan waren al die vieze fast food ketens al dicht