Fitness Seller

te vroeg klaarkomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pc-spier oefeningen, zoek maar eens op.

forum maagd? :roflol:

Ik vermaak me nu al in dit topic! ga zo voort!

Ipv 2 jaar geen coïtus te hebben gehad bedoeld hij zeker 21 jaar. Iedereen vergeet wel eens een detail erbij te vermelden

- doe schuurpapier in je onderbroek bij je lul
- doe altijd voorhuid naar achteren en zet het vast met een elastiek

• Topic Starter Topic Starter
- doe schuurpapier in je onderbroek bij je lul
- doe altijd voorhuid naar achteren en zet het vast met een elastiek

zegt iemand van 17 jaar.. Je wilt zeker lekker mee lopen met de trollers. Hoe voel jij je nu ?
Gouden+Faalhaas+e.bechthold.jpg

Sexuele frustraties gekoppeld met internet frustraties... Wat lijkt dat me een hel zeg :roflol:

zegt iemand van 17 jaar.. Je wilt zeker lekker mee lopen met de trollers. Hoe voel jij je nu ?
Gouden+Faalhaas+e.bechthold.jpg

voor mijn leeftijd en voorliefde voor ongezond voedsel heb ik een prima fysiek. ik denk trouwens niet alleen dat je vroeg klaarkomt maar ook nog eens een bijzonder kleine penis hebt waarbij je een e-penis van 50 cm minimaal nodig hebt om het te compenseren. gedraag je eens als een 21'er, je voelt je zelfs gekwetst door een jongetje van 17.

voor mijn leeftijd en voorliefde voor ongezond voedsel heb ik een prima fysiek. ik denk trouwens niet alleen dat je vroeg klaarkomt maar ook nog eens een bijzonder kleine penis hebt waarbij je een e-penis van 50 cm minimaal nodig hebt om het te compenseren. gedraag je eens als een 21'er, je voelt je zelfs gekwetst door een jongetje van 17.

Wat is je probleem batty , Ik heb een zwarte band karaté , je weet niet met wie je problemen zoekt. Wil je een keer afsrpeken ? Dan mag je mijn lul ook een keer zien en zuigen , eens kijken of ik ook na 3m klaarkom.

waarom zeg je dit allemaal? wat heeft jou voorliefde voor ongezond voedsel en fysiek hier mee te maken? ???
volgens mij voelt hij zich helemaal niet gekwetst trouwens. Je reageert best hypocriet. Je vindt dat hij zich moet gedragen terwijl je zelf zo'n mond opent.
Misschien slaat dit verhaal meer op jezelf dan op hem man, zoek hulp

waarom zeg je dit allemaal? wat heeft jou voorliefde voor ongezond voedsel en fysiek hier mee te maken? ???
volgens mij voelt hij zich helemaal niet gekwetst trouwens. Je reageert best hypocriet. Je vindt dat hij zich moet gedragen terwijl je zelf zo'n mond opent.
Misschien slaat dit verhaal meer op jezelf dan op hem man, zoek hulp

quotes, lees ze.

---------- Post toegevoegd Thu 28 Feb 2013 om 23:06 ----------

Wat is je probleem batty , Ik heb een zwarte band karaté , je weet niet met wie je problemen zoekt. Wil je een keer afsrpeken ? Dan mag je mijn lul ook een keer zien en zuigen , eens kijken of ik ook na 3m klaarkom.

obvious troll :roflol:

Kunnen we even on topic terug gaan?
Iemand ervaring met een kunst vagina?

een oplossing

nsfw
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dus als ik het zo bekijk ben jij een man die te snel klaarkomt, mij in elkaar wil karatéren en gepijpt wil worden door mij.. nooit gedacht dat filmsterren als john travolta ook op dbb zaten..

• Like
Waarderingen: MaxB
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven