MuscleMeat

Tegen slapen

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
Ik heb de komende x aantal maanden dusdanig veel te doen, dat ik ook s'nachts wil gaan werken (achter computerwerk).

Nu wil ik mezelf gaan redden met 4-6 uur slaap per dag.

Ik zoek iets voor s;nachts wat me wakker houdt. Iets ala: medicatie of sups of zo. Geen enkel interesse in drugs ala: speed,lsd en weet ik veel wat. Das niet aan mij besteed.

Dus iets ala: caffiene tabletten spul of weet ik veel wat er is. Iets van etos,of hema of weet ik veel wat.

iemand goede suggesties wat me snachts energie kan geven en me kan helpen snachts ook goed te kunnen werken?

vriendelijk dank

Als je structureel te weinig slaapt heb je daar weinig aan lijkt me.

koffiebonen

Tijdens mij examens deed ik ook op regelmatige basis de nacht eens door. Als ik me moe voelde worden, ging ik even buiten een frisse neus halen.:)

• Topic Starter Topic Starter
frisse neus halen was ik ook van plan en heb ik ook prima gelegenheid voor (raam openzetten/buiten gaan enz).

koffiebonen is prima optie. Echter geen interesse om koffie te drinken. Ben a geen koffie drinker.

ander opties in de sups categorie hoek?

Waarom heb je het zo druk?

Red Bull drinken en je hoofd af en toe in een bak water houden.

caffeine en efedrine frisse lucht en je gezicht af en toe opfrissen met koud water en even een rond lopen ofzo

niet slapen is katabool.
ot: cafeïne pillen

dude, je opend nu een hormonale imbalans en tegelijkertijd wil je nachten doorhalen achter elkaar voor langere tijd en wilt hier hulp voor? ga je levens eens op orde krijgen man. Niks wat je overdag niet kan doen mits je een goed ritme aanhoud

Ik heb de komende x aantal maanden dusdanig veel te doen, dat ik ook s'nachts wil gaan werken (achter computerwerk).

Nu wil ik mezelf gaan redden met 4-6 uur slaap per dag.

Ik zoek iets voor s;nachts wat me wakker houdt. Iets ala: medicatie of sups of zo. Geen enkel interesse in drugs ala: speed,lsd en weet ik veel wat. Das niet aan mij besteed.

Dus iets ala: caffiene tabletten spul of weet ik veel wat er is. Iets van etos,of hema of weet ik veel wat.

iemand goede suggesties wat me snachts energie kan geven en me kan helpen snachts ook goed te kunnen werken?

vriendelijk dank
beetje speed werkt opzich prima, gewoon een dosis dat je wakker en alert bent. niet zoveel dat je waus wordt :roflol:

Met caffeine ga je alleen altijd maar grotere dips krijgen.

Ik heb het ook in huis maar ik gebruik het echt niet meer als ik te moe ben, word er alleen ellendiger van.

gaurana pillen

Alleen slaap houd de vermoeidheid weg.

Dingen waar je echt wakker van blijft zijn illegaal.

Ephedrine, guarana, caffeine, taurine, intens sporten helpen misschien een beetje

4-6 uur slapen is goed te doen door de week,in het weekend slaap je wat langer.
Heb je geen middelen voor nodig.
Als je echt zwaar slaap te kort gaat krijgen werken die middelen niet en je word alleen maar gek heb het wel over dagen wakker zijn.

Dacht zelf dat koffiebonen hielpen, kreeg er niet meer energie van maar kreeg het gevoel dat ik er wakker van bleef, maarja, diep geloven dat je daardoor niet inslaap valt helpt ook.

Gewoon koffiebonen in een schaaltje, en eten als popcorn! :D

• Topic Starter Topic Starter
De 4-6 uur is in de eerste instantie een dag of 5 in de week ja.

Ik denk dat ik voor caffiene supps ga, iemand die een B merk kent met;
'' veel pills, for the bug?''

Kruidvat kost ook zo goed als niks.

Gewoon doorwerken tot een uurtje of 1 en dan de wekker weer zetten om 7uur, of ga je het dan nog niet redden met de hoeveelheid werk?

Terug
Naar boven