Fitness Seller

Tegenwerking van anabolen

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan niet oordelen hoe erg je onrust is, maar ik zou zeggen dat je bij voorkeur zover mogelijk vandaan moet blijven van die medicijnen.

Valt mee bro, zit sowieso op de laagste dosering. En liever geen medicijnen maar soms kun je er niet omheen..

Valt mee bro, zit sowieso op de laagste dosering. En liever geen medicijnen maar soms kun je er niet omheen..

Laatste is zeker waar. Heb een tijdje seroquel gebruikt tegen slapeloosheid. Het hielp wel iets en ik was in die tijd wel 'wanhopig'. Toch spijt van achteraf, omdat stoppen echt t*ring zwaar is geweest. Sterkte bro, en probeer medicijngebruik vooral zo kort mogelijk te houden.

Laatste is zeker waar. Heb een tijdje seroquel gebruikt tegen slapeloosheid. Het hielp wel iets en ik was in die tijd wel 'wanhopig'. Toch spijt van achteraf, omdat stoppen echt t*ring zwaar is geweest. Sterkte bro, en probeer medicijngebruik vooral zo kort mogelijk te houden.

Heb 4 maand lang slaapmedicatie geslikt, alleen toen was medicijnen vergeten uit auto te halen toen vriendin deze mee had. Vervolgens halve joint gerookt 's avonds en sliep ook als een roosje.

Rook nu gewoon een pretshaggy als ik me weer op loop te fokken, kom weg met 10 euro wiet per week max. Bevalt me veel beter dan slaapmedicatie/medicijnen voor ad(h)d.

Ik neem aan dat je wel praat over je angsten?
Ik krijg af en toe een doosje temazepam en eens in de 2 weken gebruik ik deze om in slaap te komen ivm gedachtes.

Mijn gedachtes komen uit ptss , en ben nu zo goed als niet meer onder behandeling.
Het enige wat ik echt heb geleerd is dat de dingen zijn gebeurd en dat het niet veranderd , en ook dat het gedachtes zijn die komen en gaan en dat ook accepteren .
Als je in bed ligt, moet je accepteren dat niet slapen niet lukt ipv je best te doen om wel in slaap te vallen.
Vandaag is bijvoorbeeld ook z'n dag, veel gedachtes en nachtmerries, maar ik accepteer het dat het er is. Dat leeft echt zoveel beter

Oh ik heb geen angsten alleen beetje langslepend gedoe waar ik me nogal druk om kan maken voor het slapen gaan, wat me vervolgens uit mijn slaap houdt.

Voordeel van wiet is dat het je rustig maakt, temazepam maakt je niet echt rustig maar zorgt gewoon dat je moe wordt.

Oh ik heb geen angsten alleen beetje langslepend gedoe waar ik me nogal druk om kan maken voor het slapen gaan, wat me vervolgens uit mijn slaap houdt.

Voordeel van wiet is dat het je rustig maakt, temazepam maakt je niet echt rustig maar zorgt gewoon dat je moe wordt.

Hij had het niet tegen jou.

Heb 4 maand lang slaapmedicatie geslikt, alleen toen was medicijnen vergeten uit auto te halen toen vriendin deze mee had. Vervolgens halve joint gerookt 's avonds en sliep ook als een roosje.

Rook nu gewoon een pretshaggy als ik me weer op loop te fokken, kom weg met 10 euro wiet per week max. Bevalt me veel beter dan slaapmedicatie/medicijnen voor ad(h)d.

Dan heb je wellicht geluk gehad, want 4 maanden dagelijks gebruik is bij vrijwel alle medicatie denkbaar genoeg om gewenning te krijgen (lees; reverse effects als je niet neemt). Een paar hits wiet is zeker een prima oplossing af en toe, alleen werkt dat niet voor iedereen.

Dan heb je wellicht geluk gehad, want 4 maanden dagelijks gebruik is bij vrijwel alle medicatie denkbaar genoeg om gewenning te krijgen (lees; reverse effects als je niet neemt). Een paar hits wiet is zeker een prima oplossing af en toe, alleen werkt dat niet voor iedereen.

Had ook last van gewenning maar na een halve joint lig ik al praktisch in coma. Na paar dagen geen last meer gehad van slapeloosheid. Slikte soms 40 mg temazepam op een avond. Zal ook wel geluk gehad hebben als je ziet wat voor problemen anderen krijgen als ze in 1x stoppen met medicijnen.

Je neemt anabolen die een verhoging geven op bvb je hematocriet en hemoglobine, en daarbij neem je een zwaar middel die als bijwerking bloedklonters heeft.

Je loopt dus misschien zonder dat je het weet rond met een sterk verhoogde HT/HB plus dat middel kan potentieel levensgevaarlijk zijn.

Je hebt maar 1 lichaam, dus kop niet in het zand steken en bloedprikken.

Testosteron: 27.5 nmol/l (6.5 - 35.0)
LH: 0.5 IU/l ( 1.3 - 8.6)
FSH: 0.5 IU/l ( 1.3 - 19.3)
Prolactine: 281 mIU/l ( 55 - 278)
Oestradiol: 184 pmol/l (geen referentie) SHBG: 16 nmol/l (10 - 70)
hemoglobine: 10.8 mmol/l (8.5 - 11.0)
Hematocriet: 0.50 l/l (0.40 - 0.50)
Erythrocyten: 5.85 x10E12/l (4.5 - 5.5)
mcv: 85 fl (80 - 100)
Vitamine D: 122 nmol/l (50 - 150)
PSA totaal: 2.0 ug/l (0 - 2.0)
Cholesterol: 3.6 mmol/l (0 - 5.0)
Triglyceride: 0.9 mmol/l (0 - 2.0)
HDL - Chol.: 0.79 mmol/l (0.9)
LDL - Chol.: 2.4 mmol/l (0 - 3.0)
HDL - Ratio: 4.6 mmol/l (0.0 - 5.0)

Testosteron: 27.5 nmol/l (6.5 - 35.0)
LH: 0.5 IU/l ( 1.3 - 8.6)
FSH: 0.5 IU/l ( 1.3 - 19.3)
Prolactine: 281 mIU/l ( 55 - 278)
Oestradiol: 184 pmol/l (geen referentie) SHBG: 16 nmol/l (10 - 70)
hemoglobine: 10.8 mmol/l (8.5 - 11.0)
Hematocriet: 0.50 l/l (0.40 - 0.50)
Erythrocyten: 5.85 x10E12/l (4.5 - 5.5)
mcv: 85 fl (80 - 100)
Vitamine D: 122 nmol/l (50 - 150)
PSA totaal: 2.0 ug/l (0 - 2.0)
Cholesterol: 3.6 mmol/l (0 - 5.0)
Triglyceride: 0.9 mmol/l (0 - 2.0)
HDL - Chol.: 0.79 mmol/l (0.9)
LDL - Chol.: 2.4 mmol/l (0 - 3.0)
HDL - Ratio: 4.6 mmol/l (0.0 - 5.0)

Ben je nu aan het kuren?

Verhoogd prolactine inderdaad, zoals je kan verwachten met dat medicijn. Misschien persoonlijke vraag, maar kun je echt niet zonder?

Ben je nu aan het kuren?

Verhoogd prolactine inderdaad, zoals je kan verwachten met dat medicijn. Misschien persoonlijke vraag, maar kun je echt niet zonder?

Ben nu niet aan het kuren..

Ik kan zonder ben deze week ook gestopt met de risperdal.

Terug
Naar boven