Fitness Seller

Tel je je wisselgeld in de winkel?

Peiling Peiling Tel je je wisselgeld in de winkel?

• Totaal stemmers
    113
Je krijgt het in supermarkten bijna altijd in je hand. Dus het narekenen is ook in een halve tel gebeurd.

Ja dus :)

Nee nooit, ik heb een rekenstoornis; discalculie.

nee, niet als ik een heel handje vol muntjes krijg, geen zin in
maar als het te overzien is tel ik het heel vluchtig

Altijd, wil niet dat ik ook maar 1cent te weinig krijg! vooral met deze crisistijden

Nope.

Ik kijk altijd even heel snel, als het er ok uitziet :)

Als de papiertjes maar kloppen, ik ga niet op me bonnetje kijken dat is voor bejaarden.

Soms.. vaak zie ik dat het wel half zou kloppen en om dan te gaan bashen voor 10 eurocent..

Weet je zeker dat je toen 110 gebenched hebt?:D

OT: Meestal wel, heb eigenlijk nog nooit gehad dat het niet klopte. Maar normaal gesproken pin ik altijd.

Dunno, ik tel altijd met kleurtjes. Ik zei tegen zo'n kerel, ey ik heb net rood en blauw gebenched!!11! Toen zei die gast; wtf man sick **** dat is 110 kg.

Vandaar.

nooit eigenlijk.

Alleen bij grote bedragen, of als er zon dom persoon achter de kassa zit waarvan ik denk dat hij of zij niet kan tellen :D

Yep, veel caissières van tegenwoordig zijn echt dom... Als je er kleingeld bij wilt geven om het makkelijker te maken qua wisselgeld snappen ze het allemaal niet meer... :rolleyes:

OT: soms, maar ik pin ook meestal.

Alleen als ik dronken ben (serieus).

Als ik nuchter ben, dan kijk ik vluchtig, maar precies tellen doe ik niet.

meestal leggen ze 't wisselgeld in me hand en tellen ze erbij.. kijk er zelf nooit naar

Soms bv in de nachtwinkel ofzo bij kleine bedragen dus, betaal meestal met credit card, kijk niet altijd na of de rekening wel klopt.

meestal leggen ze 't wisselgeld in me hand en tellen ze erbij..

Ik hou ook altijd uitnodigend mijn hand open zodat ze dat doen. Terwijl ze de binnenkant van mijn hand met de blote vingers betasten, en er enkel een stuk edelmetaal tussen zit, kijk ik ze doordringend aan en kreun zachtjes, maar net hard genoeg om er geen misverstand over te laten bestaan.

Geil man.

Nooit, dat vind ik zo triest, en meestal zie ik toch in 1 oogopslag of het wel of niet goed is.

Als we het over grote bedragen hebben vind ik het een ander verhaal natuurlijk.

Terug
Naar boven