MuscleMeat

Tel je je wisselgeld in de winkel?

Peiling Peiling Tel je je wisselgeld in de winkel?

• Totaal stemmers
    113
Ligt eraan, als ik met een briefje van 5, 2 pakken kipfilet haal zou ik echt wel het juiste wisselgeld terugkrijgen. Daarentegen als ik een tv ga kopen van 750euro cash, dan tel ik het echt wel even na :P

Nooit, dat vind ik zo triest, en meestal zie ik toch in 1 oogopslag of het wel of niet goed is.

Als we het over grote bedragen hebben vind ik het een ander verhaal natuurlijk.

komt denk ik ook omdat we niet krap bij kas zitten, als je van een uitkerinkje moet rondkomen begrijp ik wel dat je alles goed natelt

Ligt eraan, als ik met een briefje van 5, 2 pakken kipfilet haal zou ik echt wel het juiste wisselgeld terugkrijgen. Daarentegen als ik een tv ga kopen van 750euro cash, dan tel ik het echt wel even na :P

Zoiets pin je tegenwoordig toch gewoon?
Ik zie niet in waarom je met zoveel geld over straat zou gaan terwijl pinnen zo simpel en zoveel makkelijker is.

Ik hou ook altijd uitnodigend mijn hand open zodat ze dat doen. Terwijl ze de binnenkant van mijn hand met de blote vingers betasten, en er enkel een stuk edelmetaal tussen zit, kijk ik ze doordringend aan en kreun zachtjes, maar net hard genoeg om er geen misverstand over te laten bestaan.

Geil man.

Hmmmmmm, jahhhh....€2,35 ahh. :wanker:

ik tel het niet na wanneer ik het in mn handen krijg, maar ik tel het na wanneer de cassiere het wisselgeld uit de kassa haalt:) zo houdt je ook geen andere klanten op door het natellen

Als de papiertjes maar kloppen, ik ga niet op me bonnetje kijken dat is voor bejaarden.

Dan maar bejaard, per jaar gaat het alleen wel om een bedrag van meer dan honderd euro. Daarvoor tel ik toch graag de bonnetjes na.

Albert Hein is goed in het vergeten van 35% korting en C1000 vergeet gewoon de lopende aanbiedingen vaak genoeg in hun systeem te zetten.

Voordeel is bij de AH nu wel dat ze een zelfscan mogelijkheid hebben. Dan zie je direct of je geflest wordt of niet. Maar voorheen haalde ik de foutief aangeslagen bedragen er ook zo uit.

Zelden,ik vertrouw er op dat ze gewoon terug geven wat ze terug horen te geven.Misschien naief...maar ik wil me geen zorgen maken om 1 euro te weinig.

Dan maar bejaard, per jaar gaat het alleen wel om een bedrag van meer dan honderd euro. Daarvoor tel ik toch graag de bonnetjes na.

Albert Hein is goed in het vergeten van 35% korting en C1000 vergeet gewoon de lopende aanbiedingen vaak genoeg in hun systeem te zetten.

Voordeel is bij de AH nu wel dat ze een zelfscan mogelijkheid hebben. Dan zie je direct of je geflest wordt of niet. Maar voorheen haalde ik de foutief aangeslagen bedragen er ook zo uit.

Dus dan loop je met je karretje door de winkel helemaal vol gestouwt met shit. En dan onthoud je de prijzen? Lijkt me best een lastig spelletje.

Dus dan loop je met je karretje door de winkel helemaal vol gestouwt met shit. En dan onthoud je de prijzen? Lijkt me best een lastig spelletje.

Op sommige AH-producten zitten 35% korting-stickers, die de caissière handmatig moet invoeren... en dat kun je op je bonnetje zien, Ivo. :D :p

Op sommige AH-producten zitten 35% korting-stickers, die de caissière handmatig moet invoeren... en dat kun je op je bonnetje zien, Ivo. :D :p

Ik ben meer van de aldi en c1000, ik denk dat mensen die hun boodschappen bij de ah halen geen korting nodig hebben (zowel zoeken ze beter een andere supermarkt).

Volgens mij scheelt dat niet zo veel meer als het al wat scheelt, prijsverschillen AH en c1000.

Op vakantie in bulgarije flikten ze het nogal vaak een eurootje fooi naar zichzelf toe te schuiven....

Alleen als ik door een marokkaan geholpen word.

(Hij is vast al gemaakt, maar **** it)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven