Fitness Seller

Telekinese via techniek

Ben jij ooit met lego in de weer geweest toen je klein was?, ik wel !
Die man heeft een lego poppetje in die bus en die is van plastic.

Correctie: die man heeft iets dat lijkt op een legopoppetje in dat busje steken.

Als jij een horrorfilm ziet, en er wordt daar iemand de keel overgesneden, denk je dan dat je effectief iemand hebt gezien die vermoord werd of slechts iets dat er op leek?

• Topic Starter Topic Starter
Correctie: die man heeft iets dat lijkt op een legopoppetje in dat busje steken.

Als jij een horrorfilm ziet, en er wordt daar iemand de keel overgesneden, denk je dan dat je effectief iemand hebt gezien die vermoord werd of slechts iets dat er op leek?

Pff wat een voorbeeld.
Wat denk jezelf?
Als het een film is dan is het nep, als het een amateur filmpje is uit Irak dan geloof ik het wel ! :rolleyes:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

San do kan was mijn held vroeger !!!

1. Mediteer minstens een half uur vooralleer je telekinese wil beoefenen
2. Begin met een licht voorwerp zoals een tandenstoker ( of een psywheel, dat is een soort papieren molentje op een tandenstoker( dat je dan prikt in een gum ofzo) dan moet je het proberen te laten draaien
3. Concentreer je op dat voorwerpen probeer eerst contact te maken met je geest ( als je contact hebt gemaakt kan je dit herkennen als je omgeving rond het voorwerp plots zwart wordt)
4. Probeer nu met je gedachten het voorwerp te bewegen, hoe?
enkele voorbeelden: Beeld je in dat je geest of een soort energie uit je lichaam komt en het voorwerp vast neemt, en dan laat draaien
Of: Beeld je in dat het voorwerp beweegt

Enkele oefeningen die je kan doen:
Neem ene potje met water, leg er een tandenstoker in, wacht tot het stil ligt, en probeer dan de tandenstoker te laten draaien ( Met de klok en tegen de klok in)

Maar denk eraan:
Doe dit nooit als je ziek, uitgeput of gestrest bent.

Ook hieraan:
Somigen zien al resultaat na 1 dag, anderen moeten jaren oefenen

Dus als je echt telekinese wil leren, moet je het echt willen, en niet gewoon om te laten zien aan vrienden ofzo.

Met telekinese kan je ook geen auto's laten vliegen ofzo ( sommige hebben zo een beeld)
Maar wel lichte voorwerpen lichtjes laten bewegen, of een glas naar je toe trekken ofzo

Muscle bear ....lotgenootjes.
Kennisnet forums - Powered by XMB

heb ik al geprobeert een tijdje geleden, na een paar dagen begint het echt te lukken

heeft wss wel te maken met dat de wind opwarmt door je handen en zo het wieltje ronddraait, maar is wel leuk om te doen:p

Laten we de NI eens uitnodigen op een meeting, op een plaats die niet vooraf vastgelegd is (zodat die beste man geen truucjes in de ruimte kan plaatsen) en dan moet hij maar eens voor al onze ogen laten zien hoe goed hij TK doet. Wedden dat hij, zoals vele andere paranormaal begaafden, door de mand valt?

Haha goed plan.

Ik wed dat ie dan aankomt met het smoesje: ''er is teveel ongeloof of er zijn teveel negatieve gedachte in de kamer het lukt niet''.

Haha goed plan.

Ik wed dat ie dan aankomt met het smoesje: ''er is teveel ongeloof of er zijn teveel negatieve gedachte in de kamer het lukt niet''.

Hahahaha hij hoeft helemaal niks te bewijzen, want hij kan het al !!
En ze komen allemaal naar hem toe,.. schrijf hem een email !

Sommige amateurs hebben wel veel skills, hoor. Ik ben zelf ook (nog) niet professioneel bezig met film en ik kan al heel wat.

Om iemand zijn kop eraf te snijden hoef je niet veel skill voor te hebben.
Wel een zieke geest een een scherp mes !!

€ 10.000 voor degene die onomstotelijk kan bewijzen dat TK bestaat. Wel in een setting die ik bepaal, geld zal direct worden uitgekeerd.

Ga jij die 10.000 betalen?
Zou je het zwart op wit zetten?

Eerder een lege portemonnee ! :D

Nu weet ik dat het gewoon waar is, maar kan het ongeloof wel begrijpen.
Als het allemaal niet waar is, waar doet die man, en vele andere, dan moeite voor?
Lekker alles uit zijn duim zuigen, server huren, heel veel typen om niks.
En dat puur uit gein?,.. dat zou echt verloren energie en geld zijn !
Het is geloofwaardiger dat hij TK kan, en die kennis graag met andere wil delen..

Omdat hij er fun aan heeft andere mensen in zak te zetten ?
Wereld telt meer dan 6 miljard mensen. Er zal er toch wel 1 zijn die kankergestoord is. En dan zijn er een groep idioten die hem blindelings meevolgen omdat het in hun straatje past.

Eerder een lege portemonnee ! :D

Denk het niet, dat geld blijft gewoon op mijn rekening. Dat weet ik nu al. Van die trucage stellages zijn natuurlijk niet toegestaan. Laat de Telekinese experts hun werk maar doen met een voorwerp dat ik zelf aanlever. Het zal vrij licht zijn (<50 gram), moet dus geen probleem zijn om dat te verplaatsen.

Terug
Naar boven