DrWho
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 16%
Mocht het een troost zijn: noch bij Belgacom, noch bij Telenet betaal je exact de prijs die het abonnement je wil laten geloven. Je komt altijd duurder uit en voelt je altijd bekocht.![]()
toevallig vanmorge de factuur gekregen van telenet gold shake : turbo internet XL en huur HD digicorder,en dan heb ik nog het family tv pack bijgenomen,dit had ik afgesloten voor 58€ per maand + 9.95/maand voor de familypack,mooi,nu krijg ik elke maand een rekening van om en bij de 95€ euro,bleek dat er nog kabelkosten bijkomen,en BTW belachelijk,ik ga zodaddelijk iets anders zoeken,want 100€ voor wat tv en wat te downloaden is toch geld uit het raam gooien
Dat bedoel ik dus. Enorm veel mensen die niet op de hoogte zijn van die standaard kabelkost en BTW betaal je hier op alles dus da's geen verrassing.
Trouwens, "dadelijk iets anders zoeken" lijkt me vrij onwaarschijnlijk, uw contract is vermoedelijk vast voor 1 jaar en nadien maandelijks opzegbaar. Kleine lettertjes eens goed lezen, maar dat doe je best voor het tekenen.