XXL Nutrition

Telenet - Diamondshake: de addertjes

Mocht het een troost zijn: noch bij Belgacom, noch bij Telenet betaal je exact de prijs die het abonnement je wil laten geloven. Je komt altijd duurder uit en voelt je altijd bekocht. ;)

toevallig vanmorge de factuur gekregen van telenet gold shake : turbo internet XL en huur HD digicorder,en dan heb ik nog het family tv pack bijgenomen,dit had ik afgesloten voor 58€ per maand + 9.95/maand voor de familypack,mooi,nu krijg ik elke maand een rekening van om en bij de 95€ euro,bleek dat er nog kabelkosten bijkomen,en BTW belachelijk,ik ga zodaddelijk iets anders zoeken,want 100€ voor wat tv en wat te downloaden is toch geld uit het raam gooien

Dat bedoel ik dus. Enorm veel mensen die niet op de hoogte zijn van die standaard kabelkost en BTW betaal je hier op alles dus da's geen verrassing.

Trouwens, "dadelijk iets anders zoeken" lijkt me vrij onwaarschijnlijk, uw contract is vermoedelijk vast voor 1 jaar en nadien maandelijks opzegbaar. Kleine lettertjes eens goed lezen, maar dat doe je best voor het tekenen.

• Topic Starter Topic Starter
toevallig vanmorge de factuur gekregen van telenet gold shake : turbo internet XL en huur HD digicorder,en dan heb ik nog het family tv pack bijgenomen,dit had ik afgesloten voor 58€ per maand + 9.95/maand voor de familypack,mooi,nu krijg ik elke maand een rekening van om en bij de 95€ euro,bleek dat er nog kabelkosten bijkomen,en BTW belachelijk,ik ga zodaddelijk iets anders zoeken,want 100€ voor wat tv en wat te downloaden is toch geld uit het raam gooien

turbo internet XL en digitale tv is een shake van € 68 + 9.95 voor family pack is € 77.95.

kabelkosten is iets van een 6 euro dacht ik? dus € 83.95.

Vanwaar komt dan die andere 10 euro?

Hoe zit het met de telefonie als je belgacom klant bent?

Ik betaal 68 euro voor een shake met XXL internet (100GB BW) en digitale tv. En dus 1x 50 euro opstartkost. Als het goed is dus het eerste jaar 866 euro en daarna max 816, als de prijzen dan nog niet gedaald zijn... want het blijft verschrikkelijk duur natuurlijk.

turbo internet XL en digitale tv is een shake van € 68 + 9.95 voor family pack is € 77.95.

kabelkosten is iets van een 6 euro dacht ik? dus € 83.95.

Vanwaar komt dan die andere 10 euro?

Hoe zit het met de telefonie als je belgacom klant bent?

Kabelkosten zijn sowieso méér dan 6 euro. Laatste factuur voor kabelaansluiting die we hier gehad hebben was 136 euro (ongeveer), dus dan zit je al op €11/maand. Tarief is ondertussen opgeslagen dus ben je aan kabel nu reeds €13 of €14/maand kwijt denk ik.

Als je telefonie hebt bij belgacom, dan blijft je gewoon aan hen een factuur voor telefoon betalen, simpel. Alles in pakketvorm nemen bij 1 provider is normaal gezien de minder dure (ik gebruik bewust niet 'meest voordelige') keuze.

• Topic Starter Topic Starter
Kabelkosten zijn sowieso méér dan 6 euro. Laatste factuur voor kabelaansluiting die we hier gehad hebben was 136 euro (ongeveer), dus dan zit je al op €11/maand. Tarief is ondertussen opgeslagen dus ben je aan kabel nu reeds €13 of €14/maand kwijt denk ik.

Als je telefonie hebt bij belgacom, dan blijft je gewoon aan hen een factuur voor telefoon betalen, simpel. Alles in pakketvorm nemen bij 1 provider is normaal gezien de minder dure (ik gebruik bewust niet 'meest voordelige') keuze.

ik bedoel het overschakelen van telefonie belgacom naar telenet?

Dat bedoel ik dus. Enorm veel mensen die niet op de hoogte zijn van die standaard kabelkost en BTW betaal je hier op alles dus da's geen verrassing.

Trouwens, "dadelijk iets anders zoeken" lijkt me vrij onwaarschijnlijk, uw contract is vermoedelijk vast voor 1 jaar en nadien maandelijks opzegbaar. Kleine lettertjes eens goed lezen, maar dat doe je best voor het tekenen.

ik ben dus overgeschakeld naar expresnet ofzo...betaal nu 50 € all in

telenet

i3ez50.jpg - 163187

Laatst bewerkt:
Als je gratis prime niet binnen een maand afzegd heb je + 40€ aan je been, dus geen 50€, maar 90€, met de kanaalzenders er nog eens bij kom je al aan 100€, en hang je vast voor een jaar, dus een jaar een stuk + 50€, pure afpersing, ik wordt er nog woedend van, en ik maar zeggen tegen m'n moeder dat we 30€+ gingen besparen:mad::mad::mad::mad:

Terug
Naar boven