XXL Nutrition

Aminos vs proteine shake

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bron? Ik neem overigens aan dat je over grammen spreekt.

ikzelf spreek over grammen ja waar die 3000 in de quote opsloeg geen idee ovroeg het me ook af overigens is het natuurlijk wel afhankelijk wat je eigen massa is voor dat iets teveel is. Verder wil ik best een bron voor je zoeken morgen die wat ik zeg bevestigt. Maar jij 1 van de weinige met wetenschappelijke kennis hier hoef ik niet uit te leggen dat teveel eiwit, teveel ketonen betekend = extra werk/belasting op je nieren wat op lange termijn schadelijk is

---------- Post toegevoegd Sat 23 Mar 2013 om 15:44 ----------

Dat moet natuurlijk 300g zijn haha, excuus

dacht al 12000 cal per dag:P

Langdurig gebruik van teveel eiwit is inderdaad schadelijk.

Ik heb eens een bloedonderzoek laten doen om dit na te kijken. Er was totaal niks aan de hand.
De dokter liet ook weten dat twee whey shakes per dag in combinatie met algemeen wat eiwitrijke voeding zeker niet schadelijk zijn.

Maar ken wel een bodybuilder die ernstige nierschade heeft opgelopen. Maar als je die zijn schema beziet is dat niet verwonderlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Langdurig gebruik van teveel eiwit is inderdaad schadelijk.

Ik heb eens een bloedonderzoek laten doen om dit na te kijken. Er was totaal niks aan de hand.
De dokter liet ook weten dat twee whey shakes per dag in combinatie met algemeen wat eiwitrijke voeding zeker niet schadelijk zijn.

Maar ken wel een bodybuilder die ernstige nierschade heeft opgelopen. Maar als je die zijn schema beziet is dat niet verwonderlijk.

Hoe zag zijn voeding schema eruit bro!

Terug
Naar boven