MuscleMeat

Teleurgesteld iemand stelt zich voor (met pics!)

Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
70kg
Na 2 jaar.. wekelijks uurtje sportschool, merk ik toch wel weinig verbetering. Daarom m'n registratie. :cool:

Ik hoef niet per sé zo'n gorillafiguur. Als ik maar goede zichtbare spierenbundels heb.. (droog noemen ze dat toch?).

Nu eet ik sinds 1 maandje wat meer dan normale voedingspatroon: te weten iedere avond na avondeten 2 boterhammen extra met corned beef (eiwitten!).

Ben niet zozeer geïnteresseerd in voedingssuplemmenten. En kwark/ei/etc. lust ik niet zo. En m'n hele lifestyle omgooien.. nee dank je. :rolleyes:

Enige commentaar op m'n body? Iemand die zo 1/2/3 kan schatten hoeveel m'n vetpercentage zal zijn? En wat de tips voor mij kunnen zijn.

Thnx! :D

27 ju.jpg

100_2595.jpg

Laatst bewerkt:
je wil dus niet je lifestyle veranderen maar wel groot worden??

Op de oude manier bereik je blijkbaar je doel niet. Dus je zal wel je lifestyle om moeten gooien.

"Everybody Wanna Be A Body-Builder, But Nobody Wanna Lift That Heavy Ass Weight"

• Topic Starter Topic Starter
Laat ik dan wat tegengas geven: in zulke gevangenissen zie je ze altijd wel flink trainen en indrukwekkende spierbundels hebben. Maar ik ben haast overtuigd dat hun gevangeniseten vrij karig zal zijn.

Dus ja, met alleen trainen kun je ook wel aardig ver komen? ???

Hoe vaak ben jij in een gevangenis geweest? Oh je bedoelt uit een film.

zucht.. gebruik de zoekfunctie is met je gevangenis..

een uurtje per week is ook wel heel weinig he.

Okay.. okay. M'n lifestyle moet ik maar eens wat bijsturen.

Enneuuh.. heb ik hiermee al een aardige basis gelegd? Hoe schatten jullie het vetpercentage in?

Okay.. okay. M'n lifestyle moet ik maar eens wat bijsturen.

Enneuuh.. heb ik hiermee al een aardige basis gelegd? Hoe schatten jullie het vetpercentage in?

heel eerlijk gezegd zie ik echt alleen een ecto met zeer weinig spiermassa.

denk een % of 10 dat je nu staat ?

en na het avondeten 2 bh met corned beef :roflol: moet niet gekker worden, lees je een beetje in voedingsschema's en douw die bak kwark er gewoon in. en dan gewoon een uurtje per week gaan traine :D

wel prachtig dit

Epic dit!

Wilt niet trainen, een uurtje in de week.
Wilt niet eten, geen kwark en ei.
Wilt ook eigenlijk helemaal geen massa, geen gorilla.
Wilt niets aan zijn lifestyle veranderen...

Maar wilt wel graag een laag VP...?

Succes....

http://www.pro-anorexia.nl/ Gewoon de tips volgen en je VP dropt met de dag! En dat alles tegen slechts een kleine lifestyle verandering, na eten vinger in de keel ipv twee broodjes met corned beef!

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Er is iets met je gezicht aan de hand :eek:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/au-vetpercentage-tegenvaller-239123/

Dit is toch wel m'n doel.

Zo te lezen, is 10% vetpercentage, dat ik geschat schijn te hebben, toch aardig? :)
Als ik echter veel meer ga vreten.. dan kom ik gerust wat kilootjes aan.. Daar gaat m'n vetpercentage, I guess. Merk toch wel dat corned beef een aardig effect heeft.

Hahahahaa, 'daar gaat m'n vetpercentage'. Woow, ik zie eruit als een wandelende mummie, vel over been... Maar mijn VP is wel 10%!!!

Jij zult het reuze goed doen bij de vrouwen deze zomer downey!!

Er is iets met je gezicht aan de hand :eek:
*FF naar spiegel rent*

Hey, verrek. Je hebt gelijk, ik heb inderdaad een knappe kop.

Trouwens, aangezien ik klaarblijkelijk een ectomorf ben: heb ik überhaupt wel een goede basis om goeie spierbundels op te bouwen?

---------- Toegevoegd om 01:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:34 ----------

Hahahahaa, 'daar gaat m'n vetpercentage'. Woow, ik zie eruit als een wandelende mummie, vel over been... Maar mijn VP is wel 10%!!!

Jij zult het reuze goed doen bij de vrouwen deze zomer downey!!
En of. M'n agenda staat laatste tijd propvol met massale verkapte uitnodigingen voor wilde nachten. :D

Dat ik een goed lijf wil hebben, is om mijzelf mooi te maken.

Jij traint zodat je vrouwtjes kunt versieren? How sad. Ga gwoon uit van je eigen kracht. :rolleyes:

*FF naar spiegel rent*

Hey, verrek. Je hebt gelijk, ik heb inderdaad een knappe kop.

Trouwens, aangezien ik klaarblijkelijk een ectomorf ben: heb ik überhaupt wel een goede basis om goeie spierbundels op te bouwen?

Jazeker, ik heb zo'n programmatje waar ik zeg maar 'n foto in stop, en dan na wat berekeningen laadt ie zien hoe groot je bent na 2 maanden trainen.

dxxsld.jpg

Je gaat alleen wel een pectear oplopen zo te zien.

Laatst bewerkt:
http://www.youtube.com/watch?v=B7L1US2js5s

---------- Post added at 04:10 ---------- Previous post was at 04:09 ----------

Na 2 jaar.. wekelijks uurtje sportschool, merk ik toch wel weinig verbetering. Daarom m'n registratie. :cool:

Ik hoef niet per sé zo'n gorillafiguur. Als ik maar goede zichtbare spierenbundels heb.. (droog noemen ze dat toch?).

Nu eet ik sinds 1 maandje wat meer dan normale voedingspatroon: te weten iedere avond na avondeten 2 boterhammen extra met corned beef (eiwitten!).

Ben niet zozeer geïnteresseerd in voedingssuplemmenten. En kwark/ei/etc. lust ik niet zo. En m'n hele lifestyle omgooien.. nee dank je. :rolleyes:

Enige commentaar op m'n body? Iemand die zo 1/2/3 kan schatten hoeveel m'n vetpercentage zal zijn? En wat de tips voor mij kunnen zijn.

Thnx! :D
Het begint weer Lente te worden zeker...?

* 2 jaar :eek: wekelijks een uurtje? ???
* sinds 1 maandje eet je iets meer dan je normale voedingspatroon? :roflol:, wel 2 extra boterhammen :thumbs:
* kwark/ei en etc. lust je niet zo???
* je wilt je levensgewoonte niet veranderen?
* je wilt graag flinke mooie spierbundels?

:roflol: :hahaha:

Met zo'n instelling maak je nou niet bepaald een goede indruk hier voor andere & voor je zelf. Als je iets wilt moet je er wel hard je best voor doen...
Anders ga je naar het forum.beachboys.nl

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven