NotoriousXL
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 96
als je op deze manier doorgaat ben je over een jaar percies het zelfde en word je nogsteeds uitgelachen
Ja maar dan heeft hij tenminste wel een vp van 10%

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je op deze manier doorgaat ben je over een jaar percies het zelfde en word je nogsteeds uitgelachen

Als hij dat nu al niet heeft.
Ok thnx. Ik neem je advies van harte.ik vind dat je best wel veel praatjes heb voor iemand die er zo uit ziet erg terleurgesteld is in zichzelf (en terecht)en nog geen fl**ker bereikt heeft.luister naar de adviezen lees stickies en ga een fatsoenlijk eten en trainen misschien dat je dan wel serieus genomen wordt.als je op deze manier doorgaat ben je over een jaar percies het zelfde en word je nogsteeds uitgelachen

Een squatrack of powerrack is een MUST! Hoe gaat iemand anders je helpen als je failed bij de squat? Jij bent ook niet zuinig op je sarcasme zegZalig topic dit fleurt me dag gewoon helemaal op bedankt ts jij bent voor mij het absolute voorbeeld wrm ik zo blij ben dat ik wel tijd/inspanning/disipline erin wil steken en met een goddelijk lichaam door het leven kan BEDANKT TS BEDANKT TS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Thnx kerel. Doel is uiteraard gespierde massa.. en goed droog staan.Ik ga je 1x uitleg geven. Als je echt niéts opvolgt van wat ik je zeg gaat het weinig uithalen. Vragen mag je natuurlijk stellen!
1) Gooi je levensstijl om. Voor niets gaat de zon op. Stop met alcohol drinken (herstel met 48 uur uitgesteld + spierschade). Zoveel moeite is dat nu ook weer niet.
2) Eet boven je onderhoud, dit kan je testen door om de week je te wegen. Kom maximum 1 - 2kg per maand bij. Bekijk het altijd op jaartotaal: je zal 12 - 24kg per jaar gainen wat véél is (12kg is maximum). Als je teveel bulkt zet je meer vet dan massa aan.
3) Wat is je doel? Kracht of massa? Maak je keuze nu
4) 3x10 voor massa, 3x5 voor kracht.
5) Bij een homegym: Investeer! Koop een olympische 50mm barbell met 120kg+ schijven. Dit lijkt veel maar in een paar maanden zit je al daar. Beter teveel dan te weinig ijzer want anders maak je amper progressie meerEen squatrack of powerrack is een MUST! Hoe gaat iemand anders je helpen als je failed bij de squat?
Bij de sportschool: Goed zo. Vooral niet luisteren naar de instructeurs! Dit meen ik doodserieus. Die zakken zijn enkel uit op geld en zullen je dus langer aan hun gym willen binden door op toestellen te werken.
6) Volg Starting Strength gedurende 1 jaar voor de technieken aan te leren en een mooie basis op te bouwen.
7) Bereken alles wat je eet via Excel. Hoe moet je anders gestructureerd weten of je voldoende eet of niet? Enkel met een kcal-overschot zal je massa bijwinnen maar ook gedeeltelijk vet. Beide tegelijk gaat niet!
8) Rust! Om de 2 dagen trainen want enkel in je rust groei je. Als je dus maandag traint, dinsdag rust, woensdag traint, donderdag rust etc. heb je minimaal 48 uur tussen je trainingen wat perfect is.
9) No Pain No Gain. Haal het onderste uit de kan tijdens je trainingen!
Laat ik dan wat tegengas geven: in zulke gevangenissen zie je ze altijd wel flink trainen en indrukwekkende spierbundels hebben. Maar ik ben haast overtuigd dat hun gevangeniseten vrij karig zal zijn.
Dus ja, met alleen trainen kun je ook wel aardig ver komen?![]()
Ik ga je 1x uitleg geven. Als je echt niéts opvolgt van wat ik je zeg gaat het weinig uithalen. Vragen mag je natuurlijk stellen!
Haha, hij kan beter niks opvolgen van jou onderstaande tips, want dan zal die inderdaad niet ver komen.
4) 3x10 voor massa, 3x5 voor kracht
Bullshit, ligt een beetje aan de persoon, en het beste voor massa is een piramide, dus 12,10,8,6..
5) Bij een homegym: Investeer! Koop een olympische 50mm barbell met 120kg+ schijven. Dit lijkt veel maar in een paar maanden zit je al daar. Beter teveel dan te weinig ijzer want anders maak je amper progressie meerEen squatrack of powerrack is een MUST! Hoe gaat iemand anders je helpen als je failed bij de squat?
120kg heb je nog niet nodig na paar maanden.
6) Volg Starting Strength gedurende 1 jaar voor de technieken aan te leren en een mooie basis op te bouwen.
1 jaar nodig voor technieken? Stop met bodybuilding
8) Rust! Om de 2 dagen trainen want enkel in je rust groei je. Als je dus maandag traint, dinsdag rust, woensdag traint, donderdag rust etc. heb je minimaal 48 uur tussen je trainingen wat perfect is.
Je kan maandag dinsdag etc trainen als je maar niet spieren dagen achter elkaar traint.
Na 2 jaar.. wekelijks uurtje sportschool, merk ik toch wel weinig verbetering. Daarom m'n registratie.
Ik hoef niet per sé zo'n gorillafiguur. Als ik maar goede zichtbare spierenbundels heb.. (droog noemen ze dat toch?).
Nu eet ik sinds 1 maandje wat meer dan normale voedingspatroon: te weten iedere avond na avondeten 2 boterhammen extra met corned beef (eiwitten!).
Ben niet zozeer geïnteresseerd in voedingssuplemmenten. En kwark/ei/etc. lust ik niet zo. En m'n hele lifestyle omgooien.. nee dank je.
Enige commentaar op m'n body? Iemand die zo 1/2/3 kan schatten hoeveel m'n vetpercentage zal zijn? En wat de tips voor mij kunnen zijn.
Thnx!![]()
Ik ga je 1x uitleg geven. Als je echt niéts opvolgt van wat ik je zeg gaat het weinig uithalen. Vragen mag je natuurlijk stellen!
Haha, hij kan beter niks opvolgen van jou onderstaande tips, want dan zal die inderdaad niet ver komen.
Bullshit, ligt een beetje aan de persoon, en het beste voor massa is een piramide, dus 12,10,8,6..
Je kan maandag dinsdag etc trainen als je maar niet spieren dagen achter elkaar traint.
Piramide is helemaal niet het beste voor massa. Er wordt zelf gezegd dat je beter bijvoorbeeld 3x8x80kg kunt doen.
120kg, hangt er maar net vanaf welke oefeningen je doet. Voor bench zul je nog geen 120kg nodig hebben nee...
En hij zegt toch EN een mooie basis op te bouwen. Dus niet gewoon 1 jaar voor je techniek.
Kan jij niet eens is oprotten met je k*t adviezen ?

Laat ik dan wat tegengas geven: in zulke gevangenissen zie je ze altijd wel flink trainen en indrukwekkende spierbundels hebben. Maar ik ben haast overtuigd dat hun gevangeniseten vrij karig zal zijn.
Dus ja, met alleen trainen kun je ook wel aardig ver komen?![]()
In de gevangenis kunnen ze vast ook wel aan anabolen komen. Of misschien waren ze al heel buff voordat ze in de gevangenis kwamen..
En in de gevangenis krijg je gewoon goed te eten... Het is daar geen Afrika.