MuscleMeat

Teleurgesteld iemand stelt zich voor (met pics!)

Alles is al gezegt. Als je spiermassa wilt zul je voor moeten inleveren, en doe je dat niet? dan verdien je die spiermassa ook nooit luie donder.

Met zo'n instelling kom je natuurlijk nergens. Overigens denk ik, als ik je eerste foto bekijk, dat je verpercentage wel hoger dan 10% ligt.

if you do what you always did you get what you always got

Ga anders pingpongen.

Hoe vaak ben jij in een gevangenis geweest? Oh je bedoelt uit een film.
Hehe idd. En wie zegt dat het eten karig is in een gevangenis? Die krijgen gewoon genoeg eten tegenwoordig hoor, lol. Anabolen zijn daar ook geen probleem trouwens.

Hehe idd. En wie zegt dat het eten karig is in een gevangenis? Die krijgen gewoon genoeg eten tegenwoordig hoor, lol. Anabolen zijn daar ook geen probleem trouwens.
al die amerikaanse films geven de jeugd een verkeerd beeld over de gevangenissen in US.
daar tonen ze altijd de spierbundels en die een hele dag zitten te trainen met te zware gewichten. ik zou graag eens zien hoe het er echt aan toe gaat, denk veel minder. de filmstudio's huren atlijd acteurs/bodybuilders in om daar wat te showen

Als ik dan heel de dag kan trainen en goed te eten krijg ga ik denk ik maar eens een misdrijf begaan, m'n broer heeft alle blueprints van de gevangenis op zijn lijf getatoeerd dus die kan me toch komen halen als ik geen zin meer heb :D

TS zet het tenminste wel in de goede sectie, hij praat als een kindje van 12:roflol:

kloontje?

Minder poseren voor de spiegel in sportschool, en 4 keer in de week gaan knallen, niet alleen de leuke/makkelijke dingen.
En meer vreten!
Anders niet ouwehoeren.

is dit naturel? en zo niet hoelang heb je gekuurd om dit te bereiken?

logisch dat je teleurgesteld bent. Zou ik ook zijn in jouw geval

• Topic Starter Topic Starter
Ik kom hier om te luisteren naar suggesties, de stoere gasten pis ik gerust in hun bek. Dat ze hun lijf gebruiken om vrouwtjes te versieren? Hoe bedenk je het in Godsnaam?
is dit naturel? en zo niet hoelang heb je gekuurd om dit te bereiken?
Geen kuur of wat. Gewoon naturel.

1 uur per week wat fitness.
Ontbijt sla ik sowieso altijd over.
2 boterhammen in de middag.
Tussendoortje wat fruit.
Avondeten.
En sinds kort 2 boterhammen met corned beef.

Straks maar flink wat schransen dan..

Wow, twee extra boterhammen met corned beef!! :eek: :eek:

Een uurtje per week 'wat fitness'. :roflol:

Geen wonder dat je teleurgesteld bent.

Laatst bewerkt:
Ik kom hier om te luisteren naar suggesties, de stoere gasten pis ik gerust in hun bek. Dat ze hun lijf gebruiken om vrouwtjes te versieren? Hoe bedenk je het in Godsnaam?

ECHT? WTF, IK DACHT ECHT DAT HIER WEL EEN PAAR KUURTJES IN ZATEN! :eek:

Tussendoortje wat fruit.
Avondeten.

Wow een geniaal voedingsschema, vind je het erg als ik hem overneem van je?

Tussendoortje wat fruit.
Avondeten.

LUL niet man je hebt echt dik gekuurd dat ziet iedereen :D:D:D, ik bedoel kijk die biceps, en die brute traps en die mega droge abs :D:D:D.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tussendoortje wat fruit.
Avondeten.

Stop nou gewoon met antwoord geven, want je hebt het toch al verknalt met zo'n voedingsschema!
Zeg je account op en ga gewoon lekker weer een uur per week trainen en op 2 boterhammen per dag leven, want het wordt toch niks...

ik vind dat je best wel veel praatjes heb voor iemand die er zo uit ziet erg terleurgesteld is in zichzelf (en terecht)en nog geen fl**ker bereikt heeft.luister naar de adviezen lees stickies en ga een fatsoenlijk eten en trainen misschien dat je dan wel serieus genomen wordt.als je op deze manier doorgaat ben je over een jaar percies het zelfde en word je nogsteeds uitgelachen

Terug
Naar boven