Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amen.Alles is al gezegt. Als je spiermassa wilt zul je voor moeten inleveren, en doe je dat niet? dan verdien je die spiermassa ook nooit luie donder.
Hehe idd. En wie zegt dat het eten karig is in een gevangenis? Die krijgen gewoon genoeg eten tegenwoordig hoor, lol. Anabolen zijn daar ook geen probleem trouwens.Hoe vaak ben jij in een gevangenis geweest? Oh je bedoelt uit een film.
al die amerikaanse films geven de jeugd een verkeerd beeld over de gevangenissen in US.Hehe idd. En wie zegt dat het eten karig is in een gevangenis? Die krijgen gewoon genoeg eten tegenwoordig hoor, lol. Anabolen zijn daar ook geen probleem trouwens.
Geen kuur of wat. Gewoon naturel.is dit naturel? en zo niet hoelang heb je gekuurd om dit te bereiken?
ECHT? WTF, IK DACHT ECHT DAT HIER WEL EEN PAAR KUURTJES IN ZATEN!Ik kom hier om te luisteren naar suggesties, de stoere gasten pis ik gerust in hun bek. Dat ze hun lijf gebruiken om vrouwtjes te versieren? Hoe bedenk je het in Godsnaam?
Geen kuur of wat. Gewoon naturel.

Wow een geniaal voedingsschema, vind je het erg als ik hem overneem van je?1 uur per week wat fitness.
Ontbijt sla ik sowieso altijd over.
2 boterhammen in de middag.
Tussendoortje wat fruit.
Avondeten.
En sinds kort 2 boterhammen met corned beef.
Straks maar flink wat schransen dan..
Ik kom hier om te luisteren naar suggesties, de stoere gasten pis ik gerust in hun bek. Dat ze hun lijf gebruiken om vrouwtjes te versieren? Hoe bedenk je het in Godsnaam?
1 uur per week wat fitness.
Tussendoortje wat fruit.
Avondeten.

, ik bedoel kijk die biceps, en die brute traps en die mega droge abs 

.logisch dat je teleurgesteld bent. Zou ik ook zijn in jouw geval

Ik kom hier om te luisteren naar suggesties, de stoere gasten pis ik gerust in hun bek. Dat ze hun lijf gebruiken om vrouwtjes te versieren? Hoe bedenk je het in Godsnaam? ..
Ik kom hier om te luisteren naar suggesties, de stoere gasten pis ik gerust in hun bek. Dat ze hun lijf gebruiken om vrouwtjes te versieren? Hoe bedenk je het in Godsnaam?
1 uur per week wat fitness.
Tussendoortje wat fruit.
Avondeten.